Muiden joukkueiden kannattajatoiminta

KissaKala_

Luottopelaaja
Viestejä
3 857
Kysyin ystävältäni, joka on menossa tuonne pari viikkoa sitten, että onko luvassa marssia tai kulkuetta niin vastasi että ei koska ainakin hän oli saanut tiedon että bussit menee suoraan hallille. Yhtäkkiä kulkue onkin järjestetty ja bussit pysähtyy 700m hallista.
Kun katsoo tuota paikkaa, mihin bussit heidät infon mukaan jättävät, niin marssivat melko kirjaimellisesti vain parkkipaikan läpi :D Noh, voihan sitäkin marssiksi kutsua, kun siirtyy parkkipaikalta hallin oville.
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 593
Tapparalla näköjää erilaiset bussit kun heillä 21 bussiin mahtuu 2000 ihmistä

Oli Ilvekselläkin Vaasassa se 500 fania, jotka ei busseilla tullut. Olin itse omalla autolla ja Vaasan keskustan ravintolat 2-3 tuntia ennen peli (kun bussiletka oli vielä tien päällä) oli ihan täynnä ipafaneja. Esim Pancho Villa.

Kysyin ystävältäni, joka on menossa tuonne pari viikkoa sitten, että onko luvassa marssia tai kulkuetta niin vastasi että ei koska ainakin hän oli saanut tiedon että bussit menee suoraan hallille. Yhtäkkiä kulkue onkin järjestetty ja bussit pysähtyy 700m hallista.

Pitää marssi olla, koska Ilvekselläkin oli. Ei olis muuten megamatka, kuten Ilveksellä ;)

Siä oli samanlaista dronekuvaa otettu hakamettästä ennen lähtöä. :D

Odotan näkeväni ”hyppää jos sä mouho oot” videota pelin jälkeen mikäli voittavat. :)

Ihmekkös tuo ;) Saletisti hypitään.
 

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Viestejä
1 167
Kysyin ystävältäni, joka on menossa tuonne pari viikkoa sitten, että onko luvassa marssia tai kulkuetta niin vastasi että ei koska ainakin hän oli saanut tiedon että bussit menee suoraan hallille. Yhtäkkiä kulkue onkin järjestetty ja bussit pysähtyy 700m hallista.
Luin foorumeilta, että tuossa oli silloin rajoitteina vierasbusseille määritellyt pysäköintipaikat. Ilmeisesti asiaan on sen jälkeen saatu jonkinlainen muutos.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 544
Onko isäs pelannut Ilveksessä? Tai kenties molemmissa tamperelaisissa?
Kaikissa kolmessa Tamperelaisessa.
Löytyy jopa mitali jokaisesta ainoana ihmisenä (pakko "fleksaus")
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 544
MR nimikirjaimet isälläs? EDIT: Jos on niin meriittilistaan vielä, että on myös valmentanut (apukoutsi) kaikissa 3 seurassa. Eipä semmosiakaan montaa ole.
Siis kyllä. Olen sen täälä kyllä joskus ihan suoraan kertonutkin.
Valmentajana:
Tapparan A-junnuista 3 hopeaa
Ilveksen A-junnuista 1 hopea
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 052
Onkos siellä siis isokin sakki huutamassa Taappara, Taappara, Taappara... ja läpsyttimet läpsyttää tuttua sävelmää. Tulee varmaan hieno ja tunnelmallinen kiekkoilta.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 790
Mutta niinkun olen jo moneen kertaan todennut.
Se ei ole Ilvekseltä pois, että koululaiset aktivoi noi otteluliput sen takia, että voivat käyttää niitä nysse-lippuina.

Pitäiskö Tapparan ilmoittaa tästä lähtien "Illan yleisömäärä Areenalla, Busseissa ja Ratikoissa 11000. Tappara ja Tampereen seudun joukkoliikenne kiittää" :)
Ihan sama keltä se nyt on pois tai ei ole. Minä kommentoin tässä sitä että turha mouhojen on lesoilla tai muiden kommentoida että menivät meistä ohi jos on noin paljon ilmaislippuja jaettu mitä tiedetään. Tuo vertailu ei ole silloin tasapuolinen.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 544
Ihan sama keltä se nyt on pois tai ei ole. Minä kommentoin tässä sitä että turha mouhojen on lesoilla tai muiden kommentoida että menivät meistä ohi jos on noin paljon ilmaislippuja jaettu mitä tiedetään. Tuo vertailu ei ole silloin tasapuolinen.
Juu siis sulta tais mennä nyt ohi toi mun "lievä" vittuilu Tapparan yleisömääriä kohtaan :)

Mää oon koulussa pidellyt niitä 100 lipun nivaskoja käsissäni ja jakanut niitä nuorille nysse lipuiksi.
 
Ylös