Muiden joukkueiden kannattajatoiminta

Kevinkö

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
193
Tämän päivän Tepesin veeti-kerho oli kyllä jotain kamalaa. Hirveä myötähäpeä kokoajan.

Käsiä käytettiin enemmän keskisormien näyttämiseen kuin taputtamiseen. Chäntit olivat ala-arvoisia. Onneksi niistä ei saanut mitään selvää ja saapuivat aina 10min jälkeen katsomoon.

Toivottavasti ei tarvi enää koskaan vastaavaa kokea.
 

Etä-Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
1 515
Tämän päivän Tepesin veeti-kerho oli kyllä jotain kamalaa. Hirveä myötähäpeä kokoajan.

Käsiä käytettiin enemmän keskisormien näyttämiseen kuin taputtamiseen. Chäntit olivat ala-arvoisia. Onneksi niistä ei saanut mitään selvää ja saapuivat aina 10min jälkeen katsomoon.

Toivottavasti ei tarvi enää koskaan vastaavaa kokea.
Turun poikamiesyhdistys oli lähtenyt isoon kaupunkiin ja meininki oli sen näköistä.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 320
Pakko myöntää että erinomainen porukka oli KooKoolla. Ehkä jopa veivät meitä kannatuksessa, kun Ilves päätti paskoa housuun
Meillähän aina nauretaan naapurille kuinka he kannustavat vain silloin kun tapsu tekee maalin tai on johdolla?
 

38 Special

Luottopelaaja
Viestejä
1 344
KooKoon faniporukka vei kyllä Ilveksen vastaavaa lähes 100-0.

Lamaantu kuin koko joukkue.
Vitut vei. Kyllä 400 hengen porukalla pitäisi huomattavasti isommin edustaa. Toki hienoa, että järjestivät megamatkan Ipan peliin, mutta vähän petyin kyllä meininkiin.
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 386
KooKoon faniporukka vei kyllä Ilveksen vastaavaa lähes 100-0.

Lamaantu kuin koko joukkue.
Nää on niin istumapaikasta kiinni. Itse istun 3 katsomo-osaston päässä Osastosta eikä toiselta puolelta kuulunut paljoa mitään. Kuitenkin siellä näköjään oli helkkarin komea meno eli toisella puolen hallia varmasti sama havainto mutta toisinpäin.

Osasto piti tänään helkkarin hyvin ääntä koko matsin ja sen jälkeen, vaikka muu yleisö vähän 0-3 jälkeen vaimentuikin
 

Tuoppa69

Rivipelaaja
Viestejä
17
Osaako joku kertoa, asiallisesti kiitos, mikä se juttu on että Ilveksen peleissä vierasjoukkueen kannattajat ei saa heiluttaa lippuja pelin aikana? Pitääkö siis tämä absurdi väite paikkaansa? Tämmöisen väitteen siis kuulin sattumalta tänään :oops:
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 386
Osaako joku kertoa, asiallisesti kiitos, mikä se juttu on että Ilveksen peleissä vierasjoukkueen kannattajat ei saa heiluttaa lippuja pelin aikana? Pitääkö siis tämä absurdi väite paikkaansa? Tämmöisen väitteen siis kuulin sattumalta tänään :oops:
Ei kyllä nyt joko sulle on joku puhunut paskaa tai sitten olet ymmärtänyt väärin.

Siis Ilveksen otteluissa molempien joukkueiden kannattajat saavat heiluttaa läpi koko ottelun lippuja, mutta tossa muovisessa naapuriseurassa se on kielletty. Tästähän on viimeset 2 kautta ollut Ilveksen, t*pparan ja Arena-yhtiön välillä melkein sisällissota käynnissä.

Ilves siis nimenomaan antaa kannattajien kannattaa aivan kuten he itse haluavat. Tänään vieraina olleiden KooKoon fanien kulttuuriin ei vain taida lippujen kesken matsin heiluttaminen kuulua.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 332
Osaako joku kertoa, asiallisesti kiitos, mikä se juttu on että Ilveksen peleissä vierasjoukkueen kannattajat ei saa heiluttaa lippuja pelin aikana? Pitääkö siis tämä absurdi väite paikkaansa? Tämmöisen väitteen siis kuulin sattumalta tänään :oops:
- Lippuja saa heiluttaa vain ennen peliä ja oman joukkueen maalin jälkeen. Minuutti on hyvä raja.
- Huutaa ja laulaa saa vain pelin ollessa käynnissä. Ei pelikatkoilla, että mainokset kuuluvat hyvin.
- Ethän myöskään huuda liian kovaa, että vierustoverisi ei häiriinny ja hän voi katsella ja analysoida peliä halutessaan rauhassa.
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 703
Nää on niin istumapaikasta kiinni. Itse istun 3 katsomo-osaston päässä Osastosta eikä toiselta puolelta kuulunut paljoa mitään. Kuitenkin siellä näköjään oli helkkarin komea meno eli toisella puolen hallia varmasti sama havainto mutta toisinpäin.

Osasto piti tänään helkkarin hyvin ääntä koko matsin ja sen jälkeen, vaikka muu yleisö vähän 0-3 jälkeen vaimentuikin
Itse olin C2 eli Osaston yläpuolella. Sinne kuuluu toiseltakin puolelta äänet hyvin. Meni mun mielestä aika tasan, Osasto veti pelitapahtumiin nähden ihan kiitettävästi ja kouvolaisilla oli mun mielestä parempi meno mitä Onsseilla yleensä.
 

Eemeli Fucking Finland

Luottopelaaja
Viestejä
2 449
Siis tämä on se kaikista tärkein ohje. Siinä aika helposti säikähtää ja tuppaa lentämään katkaravut leivän päältä, kun joku alkaa vieressä huutamaan.
Itseäkin häirityttää tuo huutaminen, koska kaviaarikanapeeni smetanalla putoaa edessä istuvan päälle
 
Ylös