Muiden joukkueiden kannattajatoiminta

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 018
Siinä muuttuu ukko äkkiä vielä normaalia enemmän kaljantuoksuiseksi jos fanikatsomoon saa kaljaa ja sattuu joku tärkeä maali tulemaan.

Tai ei välttämättä edes maalia vaadi, Tsekissä tuli tuollainen kokeiltua Pardubicen pelissä. :D
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 962
On kyllä aivan järjettömän huono tunnelma jälleen Kuopiossa. Liigan huonoimmat kannattajat. Toiseksi huonoimpia ei tarvitse myöskään kovin pitkältä etsiä, Savosta taitaa nimittäin löytyä sekin. Ainakin hyvä ehdokas tuolle sijalle. Jyp kyllä haastaa myös vahvasti, eikä Pelicanskaan kovin kaukana ole.
Oli kyllä outoa kuunnella selostusta, kun vaihtoaition puheet kuuluivat kotisohvalle.
 

Tulosurheilu

Rivipelaaja
Viestejä
67
Mun on pakko kysyä että mikä vitun pakko mouhoilla on ostaa Luulajan katsomoon lippu? Henkselit paukkuen on pakko nähdä Tapparan peli, vaikka sitten paikallisia epäkunnioittaen? Turha sitten täällä Suomessa uhriutua jos saa siellä turpaan. Itseänikin vittutais nähdä jotain toisen seuran värejä meidän katsomossa.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Mun on pakko kysyä että mikä vitun pakko mouhoilla on ostaa Luulajan katsomoon lippu? Henkselit paukkuen on pakko nähdä Tapparan peli, vaikka sitten paikallisia epäkunnioittaen? Turha sitten täällä Suomessa uhriutua jos saa siellä turpaan. Itseänikin vittutais nähdä jotain toisen seuran värejä meidän katsomossa.

Mikäli oon käsittänyt oikein, niin eivät niitä lippuja ostaessaan tienneet niiden olevan kotijoukkueen kannattajakatsomoon. Mutten ole seurannut tätä draamaa muuten kuin tästä ketjusta, joten en tiedä kaikkia vaiheita.
 

mindfcuk

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
580
Mun on pakko kysyä että mikä vitun pakko mouhoilla on ostaa Luulajan katsomoon lippu? Henkselit paukkuen on pakko nähdä Tapparan peli, vaikka sitten paikallisia epäkunnioittaen? Turha sitten täällä Suomessa uhriutua jos saa siellä turpaan. Itseänikin vittutais nähdä jotain toisen seuran värejä meidän katsomossa.

Ymmärsin, ettei siellä ollut mitään tietoa missään, että kyseinen katsomo on kotifaneja varten tarkoitettu. Luki siis vain seisomapaikkoja. Matsi myynyt nopeesti loppuun ja jäljelle jäänyt paikkoja tuonne, niin varmaan otettu jokin lippu, kun mahdollisesti matkat ja hotellit jo varattu.
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 119
Ymmärsin, ettei siellä ollut mitään tietoa missään, että kyseinen

Joku sanoi että sivusto oli suoraan ohjannut ostamaan tuolta H-katsomosta lipun kun Tapparan sektio oli täynnä, en tiedä sitten selittääkö tuo osittain. Mutta kyllä itse ainakin tarkastaisin tuollaiset asiat ennen maksua vaikka kuinka kiireellä täytyisi toimia.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 522
Näköjään Tapparan täytyy oppia kovan kautta miksi kannattajille tulee tarjota hyvät fasiliteetit kannattamiselle.
Virheitä saa tehdä, jotta pystyy kasvaan. Mutta samaa virhettä ei kahdesti. Se on jo tyhmyyttä.
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 295
Virheitä saa tehdä, jotta pystyy kasvaan. Mutta samaa virhettä ei kahdesti. Se on jo tyhmyyttä.
Noh, sataa Ipan laariin tää, mut olishan se hienoo, et esim. kaikis paikallispeleis olis tunnelma katos
 

Tompsoni

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
232
Kyllä nää tekee sen itse, jälleen kerran. Ristiriitaista infoa kahdesti lyhyen ajan sisään ja keskustelu aiheesta spinnataan pyörätuolipaikkoihin ja mutkutteluun. Ei kai siinä sit.
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 119
Laitan tähän ketjuun kun JYP-keissi aiheen taas pinnalle nosti, miten se Osaston neuvottelu Tapparan kanssa oikein eteni vai vieläkö neuvotellaan? Tuosta päätellen mitään erityisen suurta muutosta ei ainakaan ole tapahtunut.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 373
Lippuceissi siinä jatku Tappara vs JYP pelissä myös, että ei se mikään Osaston "käytöshäiriö" ollut. Vaikka oli toi tiedossakin. On toi yks keino saada vieraiden fanikatsomot hiljaseks.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 295
Samaan kastiin sen Leinosen tifon kanssa.
En ymmärrä?
FFmpLdWX0Acmr0o.jpg
 
Ylös