Muiden jääkiekkojoukkueiden uutiset

Status
Viestiketju on suljettu.

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 281
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Jaa,että nyt ei tarvita edes mitään todisteita leimaantumiseen.

Ihan yhtä hyvin voi olla jonkun muun joukkueen kannattaja,jääkiekon vihaaja tai muuten vaan mainoksia mielellään paskaksi pistävä asialla kuin Ilvesfani.
 

SamuK

Rivipelaaja
Viestejä
72
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Niin tai näin. Tampereella on meikäläisen mielestä pitkästä aikaa hyvä kiekkomeininki ja erilaiset tempaukset nostavat vaan mielenkiintoa lajia ja joukkuetta kohtaan. Sitten on ikävää, että joku nero tällaista tekee.
 

Rauman Kukko

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
978
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Pok sanoi:
Ihan yhtä hyvin voi olla jonkun muun joukkueen kannattaja,jääkiekon vihaaja tai muuten vaan mainoksia mielellään paskaksi pistävä asialla kuin Ilvesfani.

Näinhän se on, mutta vastakkainasettelun takia on mukavampi syyttää Ilves-faneja oli se totta tai ei. Niin tai näin, en usko että tässä kumpikaan joukkue 'voittaa'.
 

Gmoo

Luottopelaaja
Viestejä
2 835
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Niin vai olisko asialla ollut joku Tapparafani mielenosoituksena huonoista peliesityksistä.
 

4ever1

Luottopelaaja
Viestejä
1 987

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 576
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Kun ekaa kertaa näin nuo mainokset, niin olin varma että jossain vaiheessa joku menee niitä tuhomaan tai töhrimään. Ei mitään yllätystä siis.
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

bulftrik sanoi:
Kun ekaa kertaa näin nuo mainokset, niin olin varma että jossain vaiheessa joku menee niitä tuhomaan tai töhrimään. Ei mitään yllätystä siis.
Sama täällä. Onhan nuo aivan liian räikeitä, tiheässä ja laajalle alueelle ripoteltu.

Ymmärrän että näkyvyyttä halutaan, mutta joku roti.
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Dunkkius sanoi:
Minäkin ymmärrän että näkyvyyttä halutaan, mutta että pippeli mainokseen.. Joku roti.
Dunkkius on ilmeisesti näitä kaverin perässä kaivoon hyppääviä?
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 624
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Pelicans jatkaa ILMEisesti saman mainostoimiston kanssa edelleen. Huima video.
Pelicans - Vaihto
 

SaulBrother

Luottopelaaja
Viestejä
1 636
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Tommy Wargh HIFKiin!
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=3528

Tom Nybondas ‏@t_nybondas
Välkommen till IFK, Tommy Wargh! #hifk #kamrat
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 334
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Tapparan peli on sekaisin. Rautakorpi on lähtenyt suoraviivaistamaan peliä tunnetta lisätäkseen. Kuitenkin mukana halutaan pitää myös kiekkokontrollia eli jonkinmoista Meidän pelin jatko-osaa IFK:n tapaan pyrkii Tappara pelaamaan. Erona noilla kahdella on se että Tapparan hyökkääjät pysyvät kaistoillaan eivätkä leikkaile kiekottomana miten sattuu kuten IFK:n vastaavat. Myöskään Tapparan puolustaminen ei ihan vakuuta. Sielä sählää niin lähes kaikki Puistola ja Saravo etunenässä.
 

HJ27

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
196
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Missäköhän Liigalle voisi ehdottaa sääntö muutosta?

En tiedä muista mut mua henk.koht. ärsyttää tuo rankkari sääntö, että sama äijä voi ampua nii monta putkeen kuin haluaa.
 

Dominaattori

Luottopelaaja
Viestejä
4 230
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

HJ27 sanoi:
En tiedä muista mut mua henk.koht. ärsyttää tuo rankkari sääntö, että sama äijä voi ampua nii monta putkeen kuin haluaa.
Itsekkin olen tähän toivonut muutosta. Kuinka hienoa olisikaan kun ammuttaisiin viidettätoista paria ja ampumaan tulisivat Pentikäinen ja Jani Honkanen. Atte tekis harhautuslaukauksen ja rystyltä maalin kattoon. Näin syntyy niitä legendoja. Esimerkiksi muistaako joku Marek Malikin muusta kun tuosta rankkaristaan? Ja jos joku sitä todella ei vielä ole nähnyt niin nyt äkkiä youtubeen!
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 441
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Periaatteessa samaa mieltä edellisten kanssa, mutta nykysääntöjen puitteissa ei voi kuin ihailla Dan Sextonin suoritusvarmuutta eilisessä skabassa. Huikean varmoja suorituksia tavalla jos toisella neljä peräkkäin, siihen ei ihan joka jantteri tässä liigassa pysty. Toki Donskoi oli myös hyvä ja molareilla ei ehkä ihan paras pilkkukisansa kummallakaan, mutta silti.
 

jjjokkkku

Rivipelaaja
Viestejä
93
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Dominaattori sanoi:
HJ27 sanoi:
En tiedä muista mut mua henk.koht. ärsyttää tuo rankkari sääntö, että sama äijä voi ampua nii monta putkeen kuin haluaa.
Itsekkin olen tähän toivonut muutosta. Kuinka hienoa olisikaan kun ammuttaisiin viidettätoista paria ja ampumaan tulisivat Pentikäinen ja Jani Honkanen. Atte tekis harhautuslaukauksen ja rystyltä maalin kattoon. Näin syntyy niitä legendoja. Esimerkiksi muistaako joku Marek Malikin muusta kun tuosta rankkaristaan? Ja jos joku sitä todella ei vielä ole nähnyt niin nyt äkkiä youtubeen!
Tästä hyvänä esimerkkinä myös viime öinen Buffalon ja Toronton välinen rankkarimatsi, joka ratkesi vasta 30. Laukojassa.
 

NikoM

Guest
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Karalahdelle sitten 4 ottelun pelikielto. Vauhtia kyllä oli, muttei taklaus mielestäni päähän osunut. Sen verran puskista kuitenkin tälli tuli, ettei Poukkula ehtinyt vastaanottamaan taklausta ja se sai tilanteen näyttämään pahalta. Tossa vielä linkki uutiseen.

www.jatkoaika.com/Uutiset/karalahdelle-nelj%C3%A4n-ottelun-pelikielto/151182

Karalahti suorittaa 4 ottelun pelikieltonsa mukaan luettuna 2.10 pelattava Jokerit-Ilves. Hyvä homma!
 

Mikke

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
329
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Noiden kuvakulmien perusteella on hankala sanoa osuiko se päähän. Itse näkisin ettei taklaus ainakaan ollut mitenkään erityisesti tarkoituksella päähän suunnattu. Neljän ottelun kielto on tästä syystä liian kova. Taklaus oli ehdottomasti röyhkeä, mutta se oli lähempänä puhdasta taklausta, kuin törkeää päähänkohdistunutta taklausta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös