Muiden jääkiekkojoukkueiden uutiset

Status
Viestiketju on suljettu.

Vasen pakki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
618


Katso vaikka tämä niin tiedät.

Näyttää muuten oikeesti aikalailla siltä, että on suoraan yritetty kopioida Ilveksen mainos ja vaihdettu vaan Tappara tilalle. Tiiä sitten onko kuitenkin vaan sattumalta tullu noin samanlainen, kun aika samankaltasia noi lätkämainokset tuppaa olemaan.

Mutta joka tapauksessa ihan tälleen objektiivisesti, melkein ilman värilaseja katsottuna, on ilveksen mainos mielestäni aika paljon parempi.:)
 

Deleted member 1871

Guest
Sori mut on mennyt aivan ohi, mitä tässä on Ipalta kopioitu?

"Jee vähän slowmotionii, efektei, mahtipontisen möreää puhetta kornilla tekstillä ja läpyjä fanien kans. Tulee kyllä uniikkia settiä!"
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

jalkakynä

Luottopelaaja
Viestejä
1 913
Ilveksen herkuttelut napattu täyden hallin tunnelmasta ja kaikki materiaali autenttista. Tapparan katsomoissa tyhjiä paikkoja ja viimeinen ylävitonen tehty mainosta varten tyhjässä hallissa.
 

JörgenJönssön

Luottopelaaja
Viestejä
1 649
Ilveksen herkuttelut napattu täyden hallin tunnelmasta ja kaikki materiaali autenttista. Tapparan katsomoissa tyhjiä paikkoja ja viimeinen ylävitonen tehty mainosta varten tyhjässä hallissa.

Ei ne tuota mainostusta osaa, aina olleet todella surkeita. Onhan se "Tappara on terästä"-laulukin junttiuden multihuipentuma.
 

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 530

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 709
Ei ne tuota mainostusta osaa, aina olleet todella surkeita. Onhan se "Tappara on terästä"-laulukin junttiuden multihuipentuma.

Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin ei tuo meidän "We Are the Kings" mikään "Bohemian Rhapsody" ole. Hyvän kannatuslaulun pitää olla juuri sopivan juntti ja yksinkertainen ja sellainen mitä itse rallattelee hyvillä mielin ja vastustaja kuuntelee hammasta purren ja kiukkua nieleskellen.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 966
Lukko taitaa havitella itsellensä ykkössuosikin asemaa tulevalle kaudelle.

Kova, hyvin koottu joukkue. Valmentajikn on kokenut ja vaativa. Saattaa jopa olla, että Lukko vie pytyn todella pitkästä aikaa.
 

HK88

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
109
Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin ei tuo meidän "We Are the Kings" mikään "Bohemian Rhapsody" ole. Hyvän kannatuslaulun pitää olla juuri sopivan juntti ja yksinkertainen ja sellainen mitä itse rallattelee hyvillä mielin ja vastustaja kuuntelee hammasta purren ja kiukkua nieleskellen.

Ilves Murisee on kannatuslaulu, ja aivan helvetin kova sellainen.
 

HK88

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
109
Itse en nyt ihan ymmärrä tätä Lukon hypetystä, johtuuko sitten vain siitä että ainut Joukkue joka tällä hetkellä tekee hieman nimekkäämpiä hankintoja. Mutta jos verrataan Ilvekseen, niin yksi kova sentteri Ipalle, niin ollaan vähintään rinnalla, koska puolustus on kiven kova.
 

sentteri

Luottopelaaja
Viestejä
2 196
Itse en nyt ihan ymmärrä tätä Lukon hypetystä, johtuuko sitten vain siitä että ainut Joukkue joka tällä hetkellä tekee hieman nimekkäämpiä hankintoja. Mutta jos verrataan Ilvekseen, niin yksi kova sentteri Ipalle, niin ollaan vähintään rinnalla, koska puolustus on kiven kova.
Lukolla on helvetin hyvä molari tandemi vielä kaiken lisäksi.
 

Mielensäpahoittaja

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
416
Onneks meillä on leppi ja antonen niin ei hätää. Kopo tolppien välissä, all good!

jos meinataan kuuden joukossa olla niin kehitysaskelia vaaditaan vielä akselilta joona ikonen, saarela ja vainionpää etenkin. Mikäli änäri starttais vasta joulu-tammikuussa oliskohan meidän mahdollista saada eräs tsekki maaliin vielä yheks kaudeks!
 

RO-fighter

Rivipelaaja
Viestejä
47
Onneks meillä on leppi ja antonen niin ei hätää. Kopo tolppien välissä, all good!

jos meinataan kuuden joukossa olla niin kehitysaskelia vaaditaan vielä akselilta joona ikonen, saarela ja vainionpää etenkin. Mikäli änäri starttais vasta joulu-tammikuussa oliskohan meidän mahdollista saada eräs tsekki maaliin vielä yheks kaudeks!

Kyllähän Dostal on Liigan pelannut läpi, eli toivottavasti miehen oman uran kannalta menee johonkin Liigaa tasokkaampaa sarjaan ottamaan seuraavaa steppiä.
 

JörgenJönssön

Luottopelaaja
Viestejä
1 649
Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin ei tuo meidän "We Are the Kings" mikään "Bohemian Rhapsody" ole. Hyvän kannatuslaulun pitää olla juuri sopivan juntti ja yksinkertainen ja sellainen mitä itse rallattelee hyvillä mielin ja vastustaja kuuntelee hammasta purren ja kiukkua nieleskellen.

On "We Are the Kings", nyt kuitenkin tyyliltään paljon parempi. Tuota Tapparan luritusta itse häpeisin, jos kannattaisin Tapparaa. Toki pellolla Valtran hytissä siitä varmaan tykätään kovasti.
 

Kyy001

Guest
Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin ei tuo meidän "We Are the Kings" mikään "Bohemian Rhapsody" ole. Hyvän kannatuslaulun pitää olla juuri sopivan juntti ja yksinkertainen ja sellainen mitä itse rallattelee hyvillä mielin ja vastustaja kuuntelee hammasta purren ja kiukkua nieleskellen.
No We Are The Kings nyt on sata kertaa parempi biisi kuin tuo naapurin junttihoilatus. Ja tämä ihan musiikillisesta näkökulmasta ilman minkäänlaisia värilaseja.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 659
Toki täytyy hieman antaa armoa, koska taitaa tuo Watt Vainion biisi olla tehty 70-luvulla ja eipä nuo vanhat rallit millään joukkueella mitään kuunneltavia (nykyään) ole.

Lätkäbiisien ehdoton ykkönen on kyllä Kärppien Routasydän (Sentenced). Vaikka musiikkimaun puolesta saatan olla puolueellinen, niin onhan se todella laadukas ralli lätkäbiisiksi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös