Muiden jääkiekkojoukkueiden uutiset

Status
Viestiketju on suljettu.

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 337
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Ottamatta kantaa Ortio vs. Lindbäck väittelyyn, niin kyllähän Lindbäckin päästi mm. SaiPaa vastaan 7 maalia että kyllä hänellekin sattui samanlainen ilta. Torjuntoja tuossa pelissä 32 eli pelasi huonommin kuin Ortio tänään.
 

minzu85

Guest
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Battery sanoi:
Ottamatta kantaa Ortio vs. Lindbäck väittelyyn, niin kyllähän Lindbäckin päästi mm. SaiPaa vastaan 7 maalia että kyllä hänellekin sattui samanlainen ilta. Torjuntoja tuossa pelissä 32 eli pelasi huonommin kuin Ortio tänään.

Ei hemmetti noita nyt ei voi verrata mitenkään kun se taisi olla kolmas vai toinen peli puoleen vuoteen :)
Ja pikkasen erillaisia ropeli suuntaavaihtavia puolustajan jaloista meneviä kiekkoja meni maaliin siinä pelissä.
 

minzu85

Guest
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Ai ai teidän NHL maalivahti vai oliko ECHL maalivahti päästi ainenkin pari ropeli kiekkoa :)
Missäs ne vastalauseet nyt on?
Taisi Sormunenkin ihan vittuillessaan antaa Ortion olla maalilla 60min kun imi helppoja....
 

Launch

Guest
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

voittava maalivahti on ainoastaan se joka voittaa,muuta ei lasketa!
 

minzu85

Guest
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Launch sanoi:
voittava maalivahti on ainoastaan se joka voittaa,muuta ei lasketa!
No mut häviöhän tuo oli ja ruma sellainen... ;)
No mut enköhän mä ole jo eri joukkueiden pelaaja arvioinnistani pöytään lyönyt.... kun olen niin tahtonut.
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 576
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Urhon selostaja Antti Mäkinen kertoo twitterissä että Kärpät ovat hankkimassa Pekka Rinnettä KHL:sta, mikäli asiat menee hyvin niin Rinne on jo ensi viikolla kärppien maalilla. Toivottavasti ei tarkoita sitä, että Wiikman tulee takaisin Tampereella. Voisi vaikka jatkaa kakkosmolarina..

edit: Ja myös twitteristä bongattua: Wiikman pelaa ainakin keskiviikkona vielä Kärpissä Tapparaa vastaan.
 

minzu85

Guest
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

bulftrik sanoi:
Urhon selostaja Antti Mäkinen kertoo twitterissä että Kärpät ovat hankkimassa Pekka Rinnettä KHL:sta, mikäli asiat menee hyvin niin Rinne on jo ensi viikolla kärppien maalilla. Toivottavasti ei tarkoita sitä, että Wiikman tulee takaisin Tampereella. Voisi vaikka jatkaa kakkosmolarina..

edit: Ja myös twitteristä bongattua: Wiikman pelaa ainakin keskiviikkona vielä Kärpissä Tapparaa vastaan.

Ei yllättäisi yhtään jos tämä NHL top 3 maalivahti tulisi vuoden alusta Kärppiin ja itseasiassa voisin kyllä silloi muutaman Kärppä pelinkin käydä katsomassa.
 

wunderveba

Guest
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

minzu85 sanoi:
bulftrik sanoi:
Urhon selostaja Antti Mäkinen kertoo twitterissä että Kärpät ovat hankkimassa Pekka Rinnettä KHL:sta, mikäli asiat menee hyvin niin Rinne on jo ensi viikolla kärppien maalilla. Toivottavasti ei tarkoita sitä, että Wiikman tulee takaisin Tampereella. Voisi vaikka jatkaa kakkosmolarina..

edit: Ja myös twitteristä bongattua: Wiikman pelaa ainakin keskiviikkona vielä Kärpissä Tapparaa vastaan.

Ei yllättäisi yhtään jos tämä NHL top 3 maalivahti tulisi vuoden alusta Kärppiin ja itseasiassa voisin kyllä silloi muutaman Kärppä pelinkin käydä katsomassa.

Täällä tämä palstan Ilves-tosifani on jo heittämässä rahaa vastustajan kassaan, kunhan sinne tulee joku nollakulmasta imuroija. Eikö sun moralisointies perusteella kuuluisi kantaa aika paljon ennemmin Ilveksen kassaan niitä pääsylipputuloja?
 

Noma

Ylläpitäjä
Ylläpidon jäsen
Viestejä
1 599
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

bulftrik sanoi:
Sidney Crosby oli menossa Ruotsiin pelaamaan Kopitarin kanssa Moraan. Tosin vakuutusmaksut olivat liian isot niin Mora ei voinut ottaa häntä. 23000 euroa / kk on vakuutukset, ihmiset ostamaan niitä Nygårdin paitoja ja joku laittamaan viestiä Crosbylle että tänne vaan.

http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/2012122816498276_jk.shtml

Ei voi pitää mitenkään paikkaansa tuo 23ke/kk. Tuohon hintaan miehellä soisi puhelin jokaiselta KHL-, Elitserien-, NLA- ja SM-liigajoukkueelta taukoamatta että tänne pelaamaan. Kyllä, eiköhän Ilveskin tuolla hintalapulla olisi mukana tässä touhussa.
 

minzu85

Guest
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

wunderveba sanoi:
minzu85 sanoi:
bulftrik sanoi:
Urhon selostaja Antti Mäkinen kertoo twitterissä että Kärpät ovat hankkimassa Pekka Rinnettä KHL:sta, mikäli asiat menee hyvin niin Rinne on jo ensi viikolla kärppien maalilla. Toivottavasti ei tarkoita sitä, että Wiikman tulee takaisin Tampereella. Voisi vaikka jatkaa kakkosmolarina..

edit: Ja myös twitteristä bongattua: Wiikman pelaa ainakin keskiviikkona vielä Kärpissä Tapparaa vastaan.

Ei yllättäisi yhtään jos tämä NHL top 3 maalivahti tulisi vuoden alusta Kärppiin ja itseasiassa voisin kyllä silloi muutaman Kärppä pelinkin käydä katsomassa.

Täällä tämä palstan Ilves-tosifani on jo heittämässä rahaa vastustajan kassaan, kunhan sinne tulee joku nollakulmasta imuroija. Eikö sun moralisointies perusteella kuuluisi kantaa aika paljon ennemmin Ilveksen kassaan niitä pääsylipputuloja?
Nimenomaan tosi fani! Eikä mikään voittojen jälkeinen fani.
Miksi ei saisi laittaa toisten lippuihin rahaa on vaan helvetin hienoa kun jotkut hommaa näitä huippumiehiä joukkueisiin niin saadaan näkemistä tähänkin liigaan.
Mä olen sanonut jo muistaakseni neljä vuotta sitten, että mä en syydä Ilvekselle rahaa ennen kuin hommat saadaan järkevään kuntoon seurassa.... Siihen tein kyllä tänä vuonna poikkeuksen ostamalla Petrin paidan.
 

minzu85

Guest
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Siinä taas todistettiin suomalaisen jääkiekkoilun ja oikeuslaitoksen naurettavan farssin....
Voi vittu olin kyllä tippua naurusta penkiltä kun kuulin tuomion...

Tuollaisen kakan takia kuolee sitten tunne pelistä kokonaan.....
 

minzu85

Guest
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Nyt HIFK:n piti julkistaa Jeren soppari, että fanit tyyntyisi vähän.....
Kuulostaa tutulta.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 337
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Mielenkiintoista että tällainen pelaajasopimus putkahti uunista ulos vaikka IFK:n ensi kauden valmentajaa ei ole vielä julkistettu. Kai niillä sentään on valmentaja ensi kaudeksi joka on taustalla kasaamassa joukkuetta? Ei tällaistä sopimusta tehtäisi ilman tulevan koutsin hyväksyntää.
 

minzu85

Guest
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

SKA hommasi pingviinien Kris Letangin....
Aika outoa sinänsä kun muut pakkailee kamojaan ja matkustaa takaisin rapakln takse niin yks tulee Venäjälle.

Tosin mun Toronton kaverin kanssa keskusteltua nii hänen mielestä kuulemma NHL:n alkuun on vielä paljon selvittämättä asioita..... Ja kuulemma nyt kun on annettu toi takaraja niin tiukkaa tekee....
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 774
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Itse en usko änärin alkamiseen tällä kaudella, ihme saisi tapahtua. Toki on hyvä että esim. Peverley ja eller lähtevät, eikä Paille.
 

Topi

Guest
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

ipa1970 sanoi:
Itse en usko änärin alkamiseen tällä kaudella, ihme saisi tapahtua. Toki on hyvä että esim. Peverley ja eller lähtevät, eikä Paille.

Minä taas uskon että NHL alkaa parin viikon sisään. Eikä se ole mikään ihme. Kyllä sielläkin rahan päälle ymmärretään.
 

minzu85

Guest
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Topi sanoi:
ipa1970 sanoi:
Itse en usko änärin alkamiseen tällä kaudella, ihme saisi tapahtua. Toki on hyvä että esim. Peverley ja eller lähtevät, eikä Paille.

Minä taas uskon että NHL alkaa parin viikon sisään. Eikä se ole mikään ihme. Kyllä sielläkin rahan päälle ymmärretään.

Ai niinkun ymmärrettiin 04 kaudella?
Voi alkaa tai sitten ei mut ei kuulemma hyvältä näytä vieläkään.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös