Moderaattoreiden toiminta

Oliko Lööke siis hyvä tänään?
Sulla 10000 viestiä palstalle ja perstuntumalla 80% viestien sisällöstä koskaa, kuinka paska Lööke on, alkaa olemaan aika raskasta luettavaa. Se ei ole Lääken vika, jos muualta hyökkäyksestä ei tule tulitukea. Ensikin kaudella tulee olemaan Ilveksen hyökkääjistä TOP3 pistepörssissä heittämällä. Se jos tekee 15 maalia ja 15 syöttöä, niin ei ole Lööken vika, vaan ihan muiden, jos ei muut parempaan pysty.

Sulla 10000 viestiä palstalle ja perstuntumalla 80% viestien sisällöstä koskaa, kuinka paska Lööke on, alkaa olemaan aika raskasta luettavaa. Se ei ole Lääken vika, jos muualta hyökkäyksestä ei tule tulitukea. Ensikin kaudella tulee olemaan Ilveksen hyökkääjistä TOP3 pistepörssissä heittämällä. Se jos tekee 15 maalia ja 15 syöttöä, niin ei ole Lööken vika, vaan ihan muiden, jos ei muut parempaan pysty.
Fake news.
Mä kaadan vastuuta niiden niskaan jotka pelaavat ratkaisu hetkiä ja minuutteja, Lööke on niissä varmasti ollut tällä kaudella Liigan huonoimpia. Kun siis puhutaan yv ajasta, tilanteista ilma maalivahtia ja tasoituksen hakemisessa.

Tänään pelin ratkaisua tarjottiin Ilvekselle, meillä oli kotituomarit mutta Jens oli aivan kujalla ystäviensä kanssa, tappaa suorituksillaan ylivoimaa ei mitään roolia. Vaikka pitäisi kantaa se vastuu. Tänään 0+0 ja -1.

On esillä vain kun joukkueella kulkee. T*ppara sarjassa ollut todella nuhainen.

Enkä vastaile muuten seuraaviin viesteihin koska muuten tulee bannit vaikka olisi vain vastauksia:D

Niin siis saako avata vai eikö saa avata? :)
Tarkoitin tuossa, että ei sitä näyttäisi tuolla olevan mitenkään estettynä. Painaa vaan nappia ja saa luotua.

Eri asia sitten pidetäänkö sitä olemassa.

Mitä ihmettä ny taas @Tero :D Ensin päätät, että ketju tullaan sulkemaan, koska et pidä Vestitosista ja sitten, kun kritisoin tätä päätöstä, niin poistat viestini syyllä "Viesti ei liity ketjun otsikkoon" :D

Mulle on se ja sama, onko Vestitosille omaa lankaa vai ei, mutta onhan tää ny ihan todella lapsellista käytöstä sulta.

@jokuvaa , suljin ketjun, mutta jotenkin pystyit kirjottamaan siihen. Olen vestojen suhteen neutraali, mutta vandalismi ei ole sellaista, mitä toivon yhdistettäväksi Ilvekseen. Huomiohakuista sotkemista/rikkomista ei pidä palkita palstalla. Viestisi käsitteli moderaattorin toimintaa ja tämä on sille oikea ketju, ei se mihin kirjoitit.

Tarkoitin tuossa, että ei sitä näyttäisi tuolla olevan mitenkään estettynä. Painaa vaan nappia ja saa luotua.

Eri asia sitten pidetäänkö sitä olemassa.
Ymmärrän toki tämän pointin. Voisi toki jo ennaltaehkäisevästi sanoa, ettei kannata avata, jos yleinen linja moderaattoreilla on samantien lukita ketju. Jos taas on yksittäisen henkilön päätös laittaa lukkoon, on se sitten asia erikseen.

Ei nyt ole tämäkään mikää maailman suurin ongelma, mutta vähä ihmetytti vain miksi tuo sitten lukittiin samantien.

@jokuvaa , suljin ketjun, mutta jotenkin pystyit kirjottamaan siihen. Olen vestojen suhteen neutraali, mutta vandalismi ei ole sellaista, mitä toivon yhdistettäväksi Ilvekseen. Huomiohakuista sotkemista/rikkomista ei pidä palkita palstalla. Viestisi käsitteli moderaattorin toimintaa ja tämä on sille oikea ketju, ei se mihin kirjoitit.
Okei, hyväksytään thumbsup

Meno on sama kuin Tapparan forkalla. Sielläkin oli fani porukka (the crew), joka aiheuttaa yleistä pahennusta. Jos joku yrittää puhua asiasta, niin ketju lukkoon (ja heillä toki myös poistoon).

Mun mielestä ikävistäkin asioista pitää saada puhua niiden oikeilla nimillä. Jos joku vessanpönttömyllyttäjien kerho on asia jolle ei omaa ketjua voi avata, niin heikkoa on.

Meno on sama kuin Tapparan forkalla. Sielläkin oli fani porukka (the crew), joka aiheuttaa yleistä pahennusta. Jos joku yrittää puhua asiasta, niin ketju lukkoon (ja heillä toki myös poistoon).

Mun mielestä ikävistäkin asioista pitää saada puhua niiden oikeilla nimillä. Jos joku vessanpönttömyllyttäjien kerho on asia jolle ei omaa ketjua voi avata, niin heikkoa on.
Meillähän on tuo kannattajatoiminnan lieveilmiöt jne ketju, jossa asiaa on puitu.

Eikös tämä nuorisoporukka toimi Niilojen ja Osaston "alaosastona", niin mielestäni ihan oikea ketju, eikä kritiikkiä tai muitakaan mielipiteitä ole vaimennettu sieltä.

Erittäin hyvä, että yp puuttuu tämmöisiin. Ilves ei tarvitse sekuntiakaan huonoja uutisia. Ne, jotka tosta Pietarsaaren casesta ovat vastuussa, niin tulisi erottaa koko Ilves -yhteisöstä ja pistää maksamaan koko aiheuttamansa vahingon.

Takaisin