Moderaattoreiden toiminta

Ihmeen kummallista ja ylimielistä käytöstä modelta.

Harvoin olen sun kanssa samaa mieltä, mutta mitä vittua Ilvesfoorumin mode puhuu "potkupallosta" hävettää saatana.

Tai no hävettäis jos en tietäisi kyseisen moden kuviota.

Niin sanotaan näin että jalkapallo on allekirjoittaneelle ihan hälläväliä, mutta tietäen kanssa"keskustelija" niin heitin täkyn ja huomasin että koho meni heti pohjaan.

Hei, itse kullakin on oma lajinsa joka on lähellä sydäntä. Siksi en itse edes sotkeudu potkupalloon, se ei kiinnosta ja lajista en mitään ymmärrä. Se lienee minun ero rakiticiin joka ei malta olla kommentoimatta asioista joista ei mitään ymmärrä. Lue: jääkiekko.

Niin sanotaan näin että jalkapallo on allekirjoittaneelle ihan hälläväliä, mutta tietäen kanssa"keskustelija" niin heitin täkyn ja huomasin että koho meni heti pohjaan.

Hei, itse kullakin on oma lajinsa joka on lähellä sydäntä. Siksi en itse edes sotkeudu potkupalloon, se ei kiinnosta ja lajista en mitään ymmärrä. Se lienee minun ero rakiticiin joka ei malta olla kommentoimatta asioista joista ei mitään ymmärrä. Lue: jääkiekko.
Hyvää paikkailua, kun paskat on housussa. Eiköhän ole aikasi siirtyä rivimieheksi.

Hyvää paikkailua, kun paskat on housussa. Eiköhän ole aikasi siirtyä rivimieheksi.

Meinaat että väännöt kanssasi valauttaisi paskat housuun? Imartelet itseäsi.

Edit: ja voit ihan alkaa etsimään viestejäni mitkä liittyy Ilveksen potkupallotoimintaan. Niitä ei ole, ei kiinnosta.

Ei monilajiseuran foorumin moderaattori voi suoltaa tuommoista paskaa suustaan.

Hyvinkin voi. Käsittääkseni sinä et voimiesi tunnossakaan tee forumin moderointilinjauksia tai yleensäkään sääntöjä.

Voithan sinäkin kirjoittaa edelleen kiekkopuolelle vaikka on jo moneen otteeseen todettu että tuotos on ruskeaa ja juoksevaa.

Takaisin