MM-lätkäguru 2019 | Jutustelut

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Viestejä
3 560
Jaahas. Tulipa todellinen mahalasku. Tietenkin lähtökohta 1/2 -välierään oli jo alun alkaen haastellinen. Vastaan asettui Gurujen kuningas - Kuningasguru Tero. Nyt ei vaan osunut ollenkaan. Onneksi Suomella osui! Kiitokset kisasta; huippulaatua jälleen!
 

Tuomas

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
839
Herranen aika se meni tiukalle, vaatimattomimmalla pelillä jatkoon puolivälierästä! Iltapäivän jälkeen näytti siltä, että jatkoon pääsee joko minä tai Suomi, mutta paras mahdollinen sitten ristituloksella lopputuloksena.

Vähän sellainen Kanada - Sveitsi tämä meidän puolivälieräsarja, kiitokset Tomseylle!
 

Tomsey

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
279
Herranen aika se meni tiukalle, vaatimattomimmalla pelillä jatkoon puolivälierästä! Iltapäivän jälkeen näytti siltä, että jatkoon pääsee joko minä tai Suomi, mutta paras mahdollinen sitten ristituloksella lopputuloksena.

Vähän sellainen Kanada - Sveitsi tämä meidän puolivälieräsarja, kiitokset Tomseylle!

Veikatessa jo mietin, että Suomen mukana voitetaan tai kaadutaan. Jatkoaika voitto ei harmittavasti minulle riittänyt, mutta onneksi Suomelle riitti. Jatkoilla, jos Suomi olisi hävinnyt ja sillä tiputtu Gurusta, niin olisi varmaan koko kesä ollut pilalla.

Kiitos Tuomakselle tiukasta sarjasta! Toivottavasti tipuin tulevalle mestarille, niin voin sanoa, että tämä oli "moraalinen finaali" ;)

Kiitos myös järjestäjälle ja pisteidenlaskijalle!
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 453
Alkusarjan päätöskierroksella meinasi @jääkarhu tipahtaa pudotuspelien ulkopuolelle ja nyt pelaa finaalissa. Tästä syystä vähän tykkään näistä pudotuspeleistä, kun voittajaa saa jännittää loppuun saakka ja voittaja voi tulla alkusarjan kärkinimien ulkopuoleltakin.

Hattua päästä @Tero :lle ja @Tuomas :lle, vaikka pronssiotteluun tie viekin. Ei ole tämä kaksikko ensimmäistä (eikä varmasti viimeistä) kertaa TOP5:ssä. Kovia tekijöitä guruilussa.
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 557
Pudotuspelit on kieltämättä Gurukisan huipennus,
hieman kuin pudotuspelit MM-kisoissakin.

56 peliä alkusarjaa menee melkein leppoisasti, paitsi että on nouseva jännitys pudotuspeliviivan suhteen.
Sitten neljä peliä puolivälieriä ja siellä edun arvo on jo merkittävä.
Välierät ja Mitalipelit: ottelumäärä putoaa kahteen ja edun arvo kasvaa entisestään, arviontivirheet maksavat enemmän kuin on lupa myöntää.

Ihan kamala laji. Ja ihana.

Onnittelut Ipaalle finaalipaikasta. Meikäläiselle tuli paikka kuitata 2014 MM-futisgurun välieräkohtaaminen Tuomaksen kanssa, joka päätyi edun turvin tappiooni ja lopulta Tuomaksen turnausvoittoon. Jokohan nyt saisin Tuomaksen edun kuitattua?
 

Tuomas

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
839
Voihan nenä, miten veltto Tshekki. Joka tapauksessa Ipaa osasi aavistaa tämän, minä en, joten parempi jatkoon.

Kovin oli luottavainen olo, mutta hieno päivä huomenna kuitenkin. Eiköhän tässä vielä itsekin lataudu pronssipeliin etenkin, kun vastassa on legendaarinen Tero.
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 557
Pronssiottelun mentyä jatkoajalle gurukisan ratkaisu nähdään vasta finaalien ratkettua. Kyllähän @Ipaa napsaisi hienoisen kahden pisteen etumatkan, mutta mestaruutta on turha vielä tuuletella.

Kanadan tehdessä finaalissa avausmaalin Kisan pronssisijan saa @Tuomas,
Suomen heilutellessa verkkoa ensin juhlin minä.
 

Tuomas

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
839
Pronssi pokattu, joten nyt voi Suomi alkaa pelaamaan!

Kiitokset omalta osalta jälleen tästä guruilusta kaikille kanssakilpailijoille, mutta etenkin Terolle ja Tupsukorvalle.
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 557
Onnittelut Tuomakselle, olet tosi kova luu. Kahdesti ollaan gurukisojen pudotuspeleissä oltu vastakkain ja molemmilla kerroilla olet poistunut voittajana kehästä. Epäilemättä kolmas kertakin vielä tulee - toivottavasti saat silloin kovemman vastuksen.

Ja se muuten on ihan kukkupuhetta ettei pronssi kiinnosta ketään - ainakin itse olen sitä mieltä, että on mukavampaa voittaa kuin hävitä.
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 557
Onnittelut tuoreelle mestari @jääkarhu lle, huikea pudotuspelisarja kruunasi koko kilpailun. Onnitelut myös muille mitalisteille, ei mitali helpolla tullut kenellekään.

Kiitokset osallistujille, kilpailun loppuminen vetää aina hieman haikeaksi, mutta vihdoinkin päästään keskittymään kunnolla kesän viettoon vastaanottamiseen.
 
Ylös