MM Guru 2015 | Jutustelut

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 505
Vs: MM Guru 2015 | Jutustelut

Mahtuu, mahtuu! Ja hyvin mahtuukin.

Lisäilen tuonne avaussivulle osallistujia, kun näitä osallistumisia huomaan. Kaksitoista nyt kasassa, joten se on ainakin varmaa, että kisa pidetään. Saamme kaksi lohkoa kasaan.

Lisää kaivataan edelleen! Jos joku väittää tietävänsä jotain maajoukkuekiekosta, niin tässä on oiva mahdollisuus näyttää se.
 

#17

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
360
Vs: MM Guru 2015 | Jutustelut

Pitkän harkinnan jälkeen kaivetaan vielä virtaa tähän, eli mukana.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 505
Vs: MM Guru 2015 | Jutustelut

Muistutetaan vielä, että neljä päivää aikaa osallistua eli torstaina viimeinen mahdollisuus liittyä mukaan! Näin siksi, että valmistelut vievät hieman aikaa. En myöskään innostu siitä, että lohkoja aletaan muokkailemaan kesken kisan, joten kisan alkaessa ei uusia oteta mukaan.

Kasassa tällä hetkellä neljätoista kisaajaa, joten ihan tyydyttävä määrä. Muutama vakiokasvo ei ole ainakaan vielä ilmoittautunut, mm. jalkakynä, lepals ja suitsuke. Onko sitten liiallinen kisailu vienyt jo suurimman kisakiiman? Noh, tämän jälkeen tulee taukoa, kun tänä vuonna ei potkupallon arvokisoja pelata.

Toivottavasti saataisiin pienoinen loppukiri ilmoittautumisien kanssa! Kisa kestää vain pari viikkoa, joten rohkeasti mukaan vaan.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 505
Vs: MM Guru 2015 | Jutustelut

Johan alkoikin tapahtumaan. Hienoa!

Ehkä poistan tuon pykälän, että haetaan parillista määrää kisaajia. Katsotaan tilanne tuolloin torstaina ja tehdään silloin lopullinen päätös kilpailumuodosta.

Tervetuloa mukaan Jalkapallo ja sepeli, joka onkin uusi kasvo guruiluissa.

Nälkä kasvaa syödessä, joten: Lisää, lisää! Kaksikymmentä rikki!
 

Tuomas

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
844
Vs: MM Guru 2015 | Jutustelut

Ehkä voisi hallitsevana futisguruna kokeilla tätä jääkiekkopuoltakin? ;)

Ainakin jalkapallon MM-kisoissa sai tästä sopivasti lisäjännitettävää ns. tylsiinkin otteluihin. Mukana siis, kun vielä porukkaan näyttää mahtuvan!
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 505
Vs: MM Guru 2015 | Jutustelut

Päivä aikaa osallistua, joten hopihopi!

Huomenna siis selviää lohkot ja laitetaan perjantain kierros käyntiin.

Minulle voi edelleen lähettää rivejä YV:llä, jos itse ei pysty kierrosta veikkaamaan. Myöskin on sama sääntö voimassa kuin edellisissä kisoissa. Eli mikäli ei ehdi tai muista esim. perjantaina veikata viiden pelejä, niin iltapelejä on lupa veikata.

Kyllähän tässä alkaa kisahuuma nousta! Jännitystä tämä kisa tosin tuskin tulee tarjoamaan, kun minä olen kilpailussa mukana. ;)
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 505
Vs: MM Guru 2015 | Jutustelut

Joudun hieman aikaistamaan tuota ilmoittautumisajan sulkeutumisen ajankohtaa, sillä minulle osuu huomiselle viiden aikoihin hieman menoa, mutta tuskinpa tuo haittaa.

Klo. 16 pitää olla viimeistään ilmoittautunut kisaan. Neljän jälkeen sitten arvotaan lohkot ja laitetaan kisa käyntiin.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 505
Vs: MM Guru 2015 | Jutustelut

Ja osallistumisaika menee umpeen! Ja näin.

Tämä teki päätöksen helpoksi, kun kisaajia on pariton määrä. Liukkaan Lätkän ja Teron toive toteutuu, eli käytössä on kilpailumuoto #2. Lukekaa säännöt siis avaussivulta, jos ette ole sitä vielä tehneet.

Lohkot on arvottu, ja siis ihan todella arvottu legendaarisella "laput lippikseen"-systeemillä. Ne selviävät muutaman minuutin kuluttua. Sen jälkeen laitetaan verinen taistelu käyntiin, joten valmiina siellä!
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 505
Vs: MM Guru 2015 | Jutustelut

Kysytään nyt Batterylta, kun tämä veikkauksen on jättänyt huomiselle kierrokselle.

Oletko siis virallisessa kilpailussa mukana? Voin lisätä sinut vielä B-lohkoon, jos olet. Toki tuo ilmoittautumisaika meni jo umpeen, mutta kisat eivät ole vielä alkaneet, niin en näe tässä ongelmaa.

Kisojen alettua ei oteta enää uusia mukaan. Kilpailun aikana en mieluusti lähde lohkoja sekoittamaan.

Batteryn mahdollinen liittyminen kisaan ei vaikuta enää kilpailumuotoon.
 

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Viestejä
3 594
Vs: MM Guru 2015 | Jutustelut

Näppärät lohkot. Sijoitusten logiikkaa en kuitenkaan ainakaan ensi katsannolta ymmärrä. Kuvittelin johtavani lohkoani heti alusta asti.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 988
Vs: MM Guru 2015 | Jutustelut

Jaahas, pienen huilin jälkeen taas "tiedetään" ja viedään varma voitto!
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 505
Vs: MM Guru 2015 | Jutustelut

Alfred Lammas sanoi:
Näppärät lohkot. Sijoitusten logiikkaa en kuitenkaan ainakaan ensi katsannolta ymmärrä. Kuvittelin johtavani lohkoani heti alusta asti.

Ihan sinun mieliksi laitoin kisaajat aakkosjärjestykseen. ;)

Itse pääsinkin tämän myötä jumboksi. Ei se mitään! Jyrään lohkon kärkeen, vaikka viiden pisteen takamatkalta.

Alunperin vain nakkasin kisalijoita tuonne, kun hatusta tultiin. Itsekin olen tyytyväinen lohkoihin, vaikka itse sanonkin. Pääsen nöyryyttämään Teroa!

Tuo sulkujen sisällä oleva joukkue siis meinaa avausmaalin tekevää joukkuetta. Näin näille, joille tuo on kysymysmerkki.
 

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Viestejä
3 594
Vs: MM Guru 2015 | Jutustelut

No niin, nyt ei tarvitsekaan muuta kuin pitää sijoituksensa ennallaan.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 302
Vs: MM Guru 2015 | Jutustelut

Tupsukorva35 sanoi:
Kysytään nyt Batterylta, kun tämä veikkauksen on jättänyt huomiselle kierrokselle.

Oletko siis virallisessa kilpailussa mukana?

Nyt vasta vilkaisin niin tämä onkin monimutkaisempi kisa kuin oletin. En valitettavasti lähde mukaan kun en voi luvata tarpeeksi omistautunutta ja aktiivista osallistumista.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 505
Vs: MM Guru 2015 | Jutustelut

Latvia ja USA! Tehkää avausmaali! Tosin sen jälkeen onkin ilo vähissä, kun Kanada ja Suomi vievät pisteet.

Kovin moni uskoo siihen, että Kanada kairaa Latviaa oikein huolella kakkoseen. Itse en tähän usko. Kanadalle toinen peli yhdessä isossa kaukalossa, joten en usko rumiin lukemiin. Latviakaan ei ole huono joukkue, vaikka se vahvin vaihe taitaa ollakin ohi.

Mansesteri ja Jalkapallo. Älkää ajako itseänne heti alkuunsa takaa-ajoasemaan! Muutama minuutti aikaa enää veikata kahta ensimmäistä ottelua.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 505
Vs: MM Guru 2015 | Jutustelut

Hyvä debytantit! A-lohkossa sepeli on kolmantena ja Ilives johtaa B-lohkoa ensimmäisen päivän jälkeen.

Täytyy nostaa Uisgelle hattua! Urheasti uskoi Norjaan, mutta pieleenhän tuo meni ja Venäjä vei. Rohkea veto kuitenkin!

Itselläni avauspäivä meni päin helvettiä, mutta kisa on vasta alkanut ja kone lähtee vasta nyt käyntiin. Huomenna uusi päivä!

Tämä tiivistääkin päiväni:

Tupsukorva35 sanoi:
Kovin moni uskoo siihen, että Kanada kairaa Latviaa oikein huolella kakkoseen. Itse en tähän usko. Kanadalle toinen peli yhdessä isossa kaukalossa, joten en usko rumiin lukemiin. Latviakaan ei ole huono joukkue, vaikka se vahvin vaihe taitaa ollakin ohi.

Loppunumerot 6-1. #MitenMeniNoinNiinkuOmastaMielestä
 
Ylös