MM-Guru 2014

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 453
Vs: MM-Guru 2014

Piti vielä nopeasti tulla opastamaan, vaikka olettekin jo todennäköisesti ymmärtäneet. Nyt siis näin veikkaukset:

Yhdysvallat 3,4 - Tshekki 2,3 (peli päättyy 3-2, 3-3, 4-2 tai 4-3)
Venäjä 5,6 - Ranska 0,1 (peli päättyy 5-0, 5-1, 6-0 tai 6-1)
Kanada 3,4 - Suomi 1,2 (...)
Ruotsi 2,3 - V-Venäjä 2,3 (...)

Esimerkiksi noin.

Kyllä te osaatte. Nyt tää jätkä lähtee lentokentälle!
 

jalkakynä

Luottopelaaja
Viestejä
1 909
Vs: MM-Guru 2014

Atte Pentikäinen viivalla kostautui. Pää ylös ja rillaan. Tupsukorvalle iso iso iso peukku!
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 746
Vs: MM-Guru 2014

Olipas mukava kisailla... ihan ei riittänyt. Näitä lisää !

Eritysikiitokset Tupsukorvalle järjestämisestä !
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 213
Vs: MM-Guru 2014

Jotta taktikointi ei olisi mahdollista, samaa tulosta ei saa veikata vastustajan kanssa. Muuten kävisi niin, että korkeamman alkusarjasijoituksen saavuttanut etenisi parista jatkoon vain sillä, että veikkaa samoja tuloksia mitä vastustaja on veikannut.

Parista "nopeampi" pääsee valitsemaan "paremmat" maalimäärät. Koska itse mielivaltaisesti keksin tämän lisän kisaan, saa vastustajani Baloun veikata puolivälierien tuloksia ensiksi.

Tupsukorvalle toivottelen hyvät lomat!
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 711
Vs: MM-Guru 2014

HeGe41 sanoi:
Jotta taktikointi ei olisi mahdollista, samaa tulosta ei saa veikata vastustajan kanssa. Muuten kävisi niin, että korkeamman alkusarjasijoituksen saavuttanut etenisi parista jatkoon vain sillä, että veikkaa samoja tuloksia mitä vastustaja on veikannut.

Parista "nopeampi" pääsee valitsemaan "paremmat" maalimäärät. Koska itse mielivaltaisesti keksin tämän lisän kisaan, saa vastustajani Baloun veikata puolivälierien tuloksia ensiksi.

Tupsukorvalle toivottelen hyvät lomat!

Altavastaajana tähän lähdetään(mikäs sen parempi), joten alla meikäläisen tied... siis arvaukset.

Yhdysvallat 3,4 - Tshekki 1,2
Venäjä 2,3 - Ranska 1,2
Kanada 3,4 - Suomi 2,3
Ruotsi 3,4 - V-Venäjä 1,2
 

#17

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
360
Vs: MM-Guru 2014

USA 3,4- Tshekki 2,3
Venäjä 4,5- Ranska 0,1
Kanada 2,3- Suomi 2,3
Ruotsi 3,4- V-venäjä 1,2
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 213
Vs: MM-Guru 2014

Saakelin Baloun! Jätit kökköset numerot jäljelle. Tästä ei nousta kuin ihmeellä.

Yhdysvallat 2,5 - Tshekki 0,3
Venäjä 4,5 - Ranska 0,3
Kanada 2,5 - Suomi 0,1
Ruotsi 2,5 - V-Venäjä 0,3
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 555
Vs: MM-Guru 2014

HeGe41 sanoi:
Jotta taktikointi ei olisi mahdollista, samaa tulosta ei saa veikata vastustajan kanssa. Muuten kävisi niin, että korkeamman alkusarjasijoituksen saavuttanut etenisi parista jatkoon vain sillä, että veikkaa samoja tuloksia mitä vastustaja on veikannut.

Parista "nopeampi" pääsee valitsemaan "paremmat" maalimäärät. Koska itse mielivaltaisesti keksin tämän lisän kisaan, saa vastustajani Baloun veikata puolivälierien tuloksia ensiksi.

Tupsukorvalle toivottelen hyvät lomat!

Tuo "samojen" tulosten kielto on aivan hullu, riittävä erohan voi syntyä yhdessäkin ottelussa.
Ehdotan että pelataan nämä puolivälierät HeGe41:n mallilla, mutta muutetaan välieriin ja mitalipeleihin systeemi niin,
että alkusarjasta edun saanut joutuu jättämään lopullisen rivinsä tuntia ennen päivän ensimmäisen ottelun alkua,
toinen pelaaja saa sen jälkeen taktikoida ja valita vapaasti rivinsä kunhan jättää rivinsä ennen ensimmäisen ottelun alkua.
 

Tarinankertoja

Luottopelaaja
Viestejä
3 327
Vs: MM-Guru 2014

Saman tuloksen kiellon voisi vain korvata sillä, että runkosarjassa alempana ollut veikkaa vasta tokana.

ELi siis altavastaajalle annetaan mahkut siihen, ettei korkeammalla pelaa vain tasuria. Mutta siis sallittaisiin samat lukemat (koska muuten nopeammin/ekana veikaknnu olisi etulyöntiasemassa. Itse laiton jo aamulla, mutta sitten poistin juuri sen takia että olen altavastaaja, ja en halunnut antaa korkeammalla olevalle tasuripeluumahdollisuutta).

Eli mun mielestä Samat tulokset sallitaan, mutta parin korkeammalle sijoittunut pistää omansa ensin.

Eli ei muuteta sääntöjä kesken kisan, otetaan vaan ”herrasmiesopimus” käyttöön, jotta runkkarin paremmat parista laittaa omansa ensin.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 213
Vs: MM-Guru 2014

Tero sanoi:
Tuo "samojen" tulosten kielto on aivan hullu, riittävä erohan voi syntyä yhdessäkin ottelussa.

Mutta jos minä pelaan jämptisti samat rivit kuin Baloun, ei Baloun voi voittaa. Minulla on alkusarjasijoituksen tuoma etu, jolla pääsisin aina finaaleihin asti. Siellä vastaan tulisi samaa taktiikkaa käyttänyt Tero, joka voittaisi minut alkusarjan paremman pistekertymän turvin.

Enkö nyt hiffaa jotain?
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 213
Vs: MM-Guru 2014

Tarinankertoja sanoi:
Eli ei muuteta sääntöjä kesken kisan, otetaan vaan ”herrasmiesopimus” käyttöön, jotta runkkarin paremmat parista laittaa omansa ensin.

Tuo olisin tähän dilemmaan hyvä ratkaisu.
 

Ipafani

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
416
Vs: MM-Guru 2014

No mites tämä nyt tehdään? Hege sen kai päättää, koska pitää nyt hommaa yllä. Itse olen sen kannalla että paremmin sijoittunut veikkaa ensin.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 213
Vs: MM-Guru 2014

Ipafani sanoi:
No mites tämä nyt tehdään? Hege sen kai päättää, koska pitää nyt hommaa yllä. Itse olen sen kannalla että paremmin sijoittunut veikkaa ensin.

Joo. Paremmin sijoittunut veikkaa ensiksi.

Koska menin sohlaamaan, niin minä pidän oman rivini vs. Baloun. Muut veikanneet olivat Tero ja #17. He olivat myös niitä paremmin sijoittuneita. Nyt vielä sulta veikkaus, ni homma ok.
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 555
Vs: MM-Guru 2014

Hyvä ettei tarvitse sittenkään hosua, poistin aiemman rivin ja jätän veikkaukseni vasta huomenna jos vaikka tulisi uutta tietoa kokoonpanoista yms.
 

JK

Guest
Vs: MM-Guru 2014

Täytyi laittaa vähämaalisia pelejä, jotta tulee edes jonkinlaisia eroja veikkauksiin. Eli maalijuhlat siis tiedossa.

USA 2,3 - Tshekki 1,2
Venäjä 4,5 - Ranska 0,1
Kanada 2,3 - Suomi 0,1
Ruotsi 3,4 - V-Venäjä 2,3
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 555
Vs: MM-Guru 2014

suitsuke sanoi:
Siis voinko minä jo veikkailla huomisen pelejä?
Suosittelen odottamaan kunnes puolivälierävastuksesi Ipafani on jättänyt omat rivinsä.
 

suitsuke

Guest
Vs: MM-Guru 2014

Tero sanoi:
suitsuke sanoi:
Siis voinko minä jo veikkailla huomisen pelejä?
Suosittelen odottamaan kunnes puolivälierävastuksesi Ipafani on jättänyt omat rivinsä.
Entäs jos hän jättää ihan viimetippaan niin en ehdi laittamaan omaa riviäni sisään...
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 555
Vs: MM-Guru 2014

suitsuke sanoi:
Tero sanoi:
suitsuke sanoi:
Siis voinko minä jo veikkailla huomisen pelejä?
Suosittelen odottamaan kunnes puolivälierävastuksesi Ipafani on jättänyt omat rivinsä.
Entäs jos hän jättää ihan viimetippaan niin en ehdi laittamaan omaa riviäni sisään...
Ehdotin tuolla edellä, että alkusarjasta edun saanut joutuisi jättämään lopullisen rivinsä tuntia ennen päivän ensimmäisen ottelun alkua (jolloin vastustajalle jäisi täysi tunti aika justeerata jo valmiiksi laatimiaan rivejä).
Tämä ei jostain syystä kelvannut HeGelle, tai hän ei vaan hiffannut ideaa.

Luulen oman rivini valmistuvan viimeistään puolilta päivin, jolloin Tarinankertojalla on runsaasti aikaa keittää käärmekeittoaan.
 

Ipafani

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
416
Vs: MM-Guru 2014

Noudatan ainakin itse tuota tunnin sääntöä vaikka se ei voimassa olisikaan, eli jätän kyllä suitsukkeelle aikaa. Enköhän siinä viimeistään kahden aikoihin rivin laita.
 
Ylös