Mistä nimimerkkisi palstalla juontaa?

NM tulee Bundeswehrin tiedusteluajoneuvosta, joka on saanut nimensä eräästä laajalle levittäytyneestä nisäkkäästä.

Toutain on kala, eikä mikä tahansa kala, vaan Pirkanmaan maakuntakala, ja kuten kalamiehet ja -naiset tietävät, niin myös ehkä se kaikista kovin taistelija kotimaan vesillä. Lisäksi se on hauskan kuuloinen sana.

Profiilikuva on Emerson, Lake & Palmerin Brain Salad Surgery-albumin(1973) kansikuvasta.

Viimeksi muokattu:
Lempinimi minkä sain aikoinaan koulussa, koska mulla oli aina kuulemma niin hyvä onni kaikessa mitä tein.

Omasta nimestä tehty muunnos, junnuna (taino junnuja tässä edelleen ollaan) päätin tämän laittaaa kun piti kirjautua Blegin arvuuttelun takia -21 keväällä.

Jos nyt pitäisi vaihtaa nimi, olisi se todennäkösemmin sananmuunnos.

Toutain on kala, eikä mikä tahansa kala, vaan Pirkanmaan maakuntakala, ja kuten kalamiehet ja -naiset tietävät, niin myös ehkä se kaikista kovin taistelija kotimaan vesillä. Lisäksi se on hauskan kuuloinen sana.

Profiilikuva on Emerson, Lake & Palmerin Brain Salad Surgery-albumin(1973) kansikuvasta.
Ja jos ei ala hiuksia halkomaan, niin kääntyy usealle kielelle samalla tavalla

Ja jos ei ala hiuksia halkomaan, niin kääntyy usealle kielelle samalla tavalla

Tämä mulle uutta tietoa. Mille kielille? Etymologiasta joskus luin, ja tiedän käännöksen useammalle kielelle, mutta ne ovat lähinnä tuohon latinalaiseen(Leuciscus aspius) viittavia, kuten englannin ja ruotsin tismalleen sama asp.

Oikeastaan ei mitään vitun hajua mistä tämä nimi tuli. Piti vaan joku keksiä ja Postipate tuli mieleen :D

Ajattelin, että parempi olla selkeä omasta "puoluekannasta", niin ei tule mitään hämminkiä, siitä tuo nimi. :D Kuva tulee lähinnä siitä, kun tuo kannattajakulttuuri on myös lähellä sydäntä.

Ajattelin, että parempi olla selkeä omasta "puoluekannasta", niin ei tule mitään hämminkiä, siitä tuo nimi. :D Kuva tulee lähinnä siitä, kun tuo kannattajakulttuuri on myös lähellä sydäntä.

Siis mitä vittua? Ootko sä joku mouho vai? Just joo. Ja mä oon vielä jutellut sulle täällä...

Vähä sama tuosta "puoluekannasta". Minä tosin en ole ihmisenä mitenkään vakavasti otettava niin ajattelin että pakko lainata jonkun muun nimeä mistä muokata nimimerkki.

Oon aina tykänny kulttipelaajista ja niiden perusteella muokkaan jonkun nimimerkin, Viimekaudella Vellu=SaviMatti, tällä kaudella Sylvegård=Hampaaton ruotsalainen.

Nykysessä nimimerkissä on pientä huumoria siinä, että yleensä puhutaan hampaattomista kanukeista, mutta Pyhä-Sylven passin takia siitä sai hassusti käännettyä ruotsalaisen.

Profiilikuvana on tuo heterouttani kyseenalaistava hokihymy. Se saattaa vaihtua vastaavaan jos hyvä kuva tulee vastaan

Takaisin