Miro Nalli

sentteri

Luottopelaaja
Viestejä
2 196
Polvihan siihen laitaan retkahti oudossa kulmassa ja sitä se heti näytti aristavan. Polvessa sitten on suuri valikoima mahdollisia ongelmia.
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 547
Kuitenkin onneksi jäältä pois päästyään käveli ihan itse pukkaria kohti. Kun polvesta oikeasti jotain hajoo, niin ei sille painoa varata. Sormet ristiin. Tauko hyvään paikkaan. Toivotaan, että Vartiaisen kanssa askissa viikon päästä.
 

Crueman

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
641
Kuitenkin onneksi jäältä pois päästyään käveli ihan itse pukkaria kohti. Kun polvesta oikeasti jotain hajoo, niin ei sille painoa varata. Sormet ristiin. Tauko hyvään paikkaan. Toivotaan, että Vartiaisen kanssa askissa viikon päästä.
Tuohan ei todellakaan pidä paikkaansa, ettei polvelle koskaan voi varata painoa sen hajotessa. Viimeisin hyvä esimerkki oli Liverpoolin Virgil van Dijk jonka polvi meni kunnolla palasiksi, mutta käveli kuitenkin kentältä pois ja yritti vielä koeponnistaa, jos pystyisi jatkamaan peliä.
 

Seisomisurheilu

Luottopelaaja
Viestejä
2 440
Tää jäbä on paljon enemmän kuin perus lihaketjun pelaaja
 

vilperi

Luottopelaaja
Viestejä
1 161
Miron taistelu ja blokkaukset ovat sellaisia, joista näkee miehen koko ajan pelaavan logolle rinnassa eikä nimelle selässä. Vaikka nuorukainen onkin oma kasvatti, veikkaisin toteutuvan joukkueessa kuin joukkueessa, jos Miro lähtee katsomaan jossain kohtaa uusia tuulia.

Ja kuten aikoinaan kirjoitin Vainarin ketjussa, myös Nalilla, on taitoja parempaan, mutta molemmat voivat tehdä pidemmän uran nöyränä ja rymistelevänä pelaajana. Pinnoja tulee näille silloin tällöin, mutta arvo lasketaan taklauksissa, blokeissa, takakarvauksissa ja muissa asioissa, joita ei tilastoissa näy. Nalli ja Vainari ovat esimerkkejä pelaajista, jotka ovat pärjänneet junnuissa taidoillaan, mutta jos haluavat tehdä harrastuksestaan ammatin, vaatii se mustelmia ja töitä. Kaikki eivät voi olla bobbyorreja, waynegretzkejä, sidneycrosbeja, connor mcdavideja eikä herran jumala sentään Raimo Helminen.

Minä nostan näille Jätkille hattua, jotka tekevät uransa alemmissa kentissä, ja tekevät sillä uran jääpussi unilelunaan.
 

Serve15

Tulokas
Viestejä
7
On se kova toi meidän Miro.
Puhdas mestisäijä viime kaudella ja kasvanut tahi kehittynyt liigaäijäksi huimilla stepeillä. Liike parantunut huimasti ja sitä kautta muukin pelaaminen. Joukkuepelaaja isolla Jiillä.
Ei olis uskonut vuosi sitten. Väärässä olin.
 
Ylös