Miro Nalli

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 691
Keväällä julkaistu*

Sodan myötä markkinatkin meni sekaisin joten ihan ymmärrettävää että tälläiseen ratkaisuun päädyttiin.

No toisaalta nykyisessä hyökkäyksessä ainoastaan Haapalan voidaan sanoa pelaavan Ilveksessä sodan vuoksi. Ehkä Nallin sitten odotettiin tyytyvän paremmin paikkaan KooVeen paidassa tai jotain vastaavaa. Kummankin kannalta ymmärrettävä ratkaisu, mutta 4kk:n palkat maksettiin nyt käytännössä turhaan.
 

38 Special

Luottopelaaja
Viestejä
1 310
Nalli ulos ja Päkkilä jatkaa... Voi nyt v*ttu sanon minä.
Kaikkea hyvää Kärpät sarjan game7 ratkaisu maalin syöttäjälle jatkoon.

Mä en oikein pääse jyvälle tähän Nalli/Päkkilä-kuvioon. Miehet eivät ole mitään siamilaisia kaksosia, vaan täysin erityyppiset ja eri roolin pelaajat, joilla on myös omat halunsa urakehityksensä suhteen. Nallihan on aivan hyvin saattanut itse pyytää sopimuksen purkua, kun on huomannut, että peliaika tulee olemaan kortilla.

Tottakai minullakin on tietynlaista lukkarinrakkautta omia kasvatteja kohtaan, mutta ei tämä kyllä Päkkilään liity mitenkään.
 

Pentti Annanen

Luottopelaaja
Viestejä
1 731
Kiitos Mirolle. Olisihan tuolta tosiaan pari muuta hiihtelijää voitu ulkoistaa ennen Nallia. No toivottavasti tarkoittaa sitä, että ovi käy myös toiseen suuntaan ja saadaan muutakin kuin nelosketjun täytettä.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Mä en oikein pääse jyvälle tähän Nalli/Päkkilä-kuvioon. Miehet eivät ole mitään siamilaisia kaksosia, vaan täysin erityyppiset ja eri roolin pelaajat, joilla on myös omat halunsa urakehityksensä suhteen. Nallihan on aivan hyvin saattanut itse pyytää sopimuksen purkua, kun on huomannut, että peliaika tulee olemaan kortilla.

Tottakai minullakin on tietynlaista lukkarinrakkautta omia kasvatteja kohtaan, mutta ei tämä kyllä Päkkilään liity mitenkään.

Juu, ei se niin mene, että Ilves vain sijoittelee pelaajia miten ja minne tahtoo. Nallista en itsekään olisi halunnut luopua, mutta Päkkilään vertaaminen on turhaa monesta syystä, kuten mm. siitä, että sopimuspelaajan kohdalla myös pelaajan omat lähtöhalut ovat ratkaisevassa asemassa. Nyt voidaan päätellä, että Nalli halusi pois, kun taas Päkkilän tilanteesta meillä ei ole mitään hajua.
 

JärvisenPera

Luottopelaaja
Viestejä
1 274

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 691
Juu, ei se niin mene, että Ilves vain sijoittelee pelaajia miten ja minne tahtoo. Nallista en itsekään olisi halunnut luopua, mutta Päkkilään vertaaminen on turhaa monesta syystä, kuten mm. siitä, että sopimuspelaajan kohdalla myös pelaajan omat lähtöhalut ovat ratkaisevassa asemassa. Nyt voidaan päätellä, että Nalli halusi pois, kun taas Päkkilän tilanteesta meillä ei ole mitään hajua.

Jep ehkä ainoa miten Päkkilä voidaan vetää tähän keskusteluun on siinä, että peluutuksen perusteella oli hierarkiassa edellä Nallia. Tämä saattoi olla myös olla yksi tekijä Nallin ratkaisussa, koska tuo asema oli vähän kiistanalainen.
 
Viimeksi muokattu:

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Jep ehkä ainoa miten Päkkilä voidaan vetää tähän keskusteluun on siinä, että peluutuksen perusteella oli hierarkiassa edellä Nallia. Tämä saattoi olla myös olla yksi tekijä Nallin ratkaisussa, koska tuo asema on vähän kiistanalainen.

Tästä tietenkin samaa mieltä. Nalli kuuluisi hierarkiassa Päkkilän edelle ja on ns. täytemiehenä mielestäni puhtaasti pelaajatyypinkin kautta hyödyllisempi joukkueelle.

Ja jos asia olisi niin, että Ilves olisi ensijaisesti alkanut etsiä Nallille uutta osoitetta ennen kuin Päkkilälle, kuvio olisi käsittämätön. Tällaista johtopäätöstä ei kuitenkaan tiedossa olevien asioiden perusteella voi vetää, joten jättäisin tämän vertailun siirron osalta sikseen.
 
  • Tykkää
Reactions: 000

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 354
Mä en oikein pääse jyvälle tähän Nalli/Päkkilä-kuvioon. Miehet eivät ole mitään siamilaisia kaksosia, vaan täysin erityyppiset ja eri roolin pelaajat, joilla on myös omat halunsa urakehityksensä suhteen. Nallihan on aivan hyvin saattanut itse pyytää sopimuksen purkua, kun on huomannut, että peliaika tulee olemaan kortilla.

Tottakai minullakin on tietynlaista lukkarinrakkautta omia kasvatteja kohtaan, mutta ei tämä kyllä Päkkilään liity mitenkään.
Siis en missään nimessä vertaillut Nallia ja Päkkilää.
Kunhan ilmaisin mielipiteeni asiasta, että minä olisin mielummin nähnyt Nallin Ilveksessä kuin Päkkilän. Ei mitään sen erikoisempaa.
 

38 Special

Luottopelaaja
Viestejä
1 310
Siis en missään nimessä vertaillut Nallia ja Päkkilää.
Kunhan ilmaisin mielipiteeni asiasta, että minä olisin mielummin nähnyt Nallin Ilveksessä kuin Päkkilän. Ei mitään sen erikoisempaa.

Juu, samaa mieltä tuosta. Päkkilä ei ole mennyt yhtään eteenpäin näinä Ilves-vuosinaan kun kuitenkin tuli tänne A-junnujen pistepörssin voittajana.
 

KURITTAJA

Luottopelaaja
Viestejä
1 629
Järkeenhän tämä molempien osapuolten kohdalta käy, mutta siitä huolimatta tämä on surullinen uutinen. Napalmi kuului aina omiin suosikkeihin ja hänen moraalinsa oli juuri sitä mitä jokainen menestyvä joukkue tarvitsee. Onneksi ensikaudellakin hänet nähdään kuitenkin Liigassa. Kaikkea hyvää tulevaan!
 
Ylös