Mike O'Leary

Lynx Canadensis

Kausi 2 jRa
Viestejä
818
Oma mutu-tuntuma on kuitenkin että O’Leary tekee Nikolishinit.
1707945747108.jpeg
 

Kaukofani

Luottopelaaja
Viestejä
2 977
Antaa miehen näyttää kykynsä. Valitettavasti mikään ei suoralta kädeltä tue sitä otaksumaa, että vapauttaisi Mäntykiven laitaan, ja sitten miten sitä aloitusvoimaa nyt neloseen tarvitaan kun siellä Bau ottaa hyvin aloituksia.

Jotta viivan alle jää jotain, niin on siis oltava kenttäpelissä Bauta parempi, ei siis huonompi tai samantasoinen vaan parempi. Jäämme jännityksellä odottamaan.
Siltä nyt vähän tuntuu et tärkein sitten on jäämässä piippuun ja Mäntykivi jatkaa sentterinä.
 

tynamo

Luottopelaaja
Viestejä
1 292
Sellainen sitten tuli. Ilmeisen kuivat ne markkinat (taas kerran) oli/on.

Tuskin on juurikaan annettavaa hyökkäyspäässä, mutta jos pystyy aloittamaan yli 50 % saldolla ja tuo oikeasti kamppailuvoimaa, fyysisyyttä ja ilkeyttä hyökkäykseen, Tillu on tehtävänsä tehnyt.
 

Lööfin Leksa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
130
Ei voi ensimmäiseen pariin peliin tuomita. Kuitenkin tulee ensimmäistä kertaa pelaamaan Eurooppaan. Toivottavasti on kuitenkin hyvä haku, saisi aloituksia ja plussana pistelisi noita Komaroveja istuun.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 175
Ei ole kuitenkaan montaa peliä sarjaa jäljellä, niin ei tässä kyllä ole aikaa myöskään odotella tyyliin "annetaan nyt 15 peliä aikaa, ennen kuin tehdään mitään johtopäätöksiä"

Kyllä pelin pitää ruveta nopeasti toimimaan.

Sinänsä tilanne on tietysti helppo, että jos mies floppaa niin ei voi enää asialle mitään, joten pitää toivoa, että tästä löydettiin joukkuetta vahvistava pelaaja tai ainakin sellainen, joka tuo yhden liigatason pelaajan verran leveyttä kokoonpanoon.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 967
Ei ole kuitenkaan montaa peliä sarjaa jäljellä, niin ei tässä kyllä ole aikaa myöskään odotella tyyliin "annetaan nyt 15 peliä aikaa, ennen kuin tehdään mitään johtopäätöksiä"

Kyllä pelin pitää ruveta nopeasti toimimaan.

Sinänsä tilanne on tietysti helppo, että jos mies floppaa niin ei voi enää asialle mitään, joten pitää toivoa, että tästä löydettiin joukkuetta vahvistava pelaaja tai ainakin sellainen, joka tuo yhden liigatason pelaajan verran leveyttä kokoonpanoon.
Ja on jo tiedossa ettei Mike osoita olevansa pelimies heti alusta alkaen ?

Minä luotan tähän hankintaan.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 175
Ja on jo tiedossa ettei Mike osoita olevansa pelimies heti alusta alkaen ?

Minä luotan tähän hankintaan.

Ei tietenkään ole tiedossa. Totta kai toivottavasti osoittaa, mutta kun yleensä näissä arvoissa on oikeastikin aikaa kahtella, että josko aukeaisi, niin nyt ei ole.

Kyllä ite kans on sellainen kutina, että kannuun kaiverretaan keväällä mm. "O'Leary"
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 345

Mestaruusjuna

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
178
Mun mielestä on tärkeintä, että saatiin edes joku pelaaja. Kommentit jossa puhutaan edes samassa lauseessa Mestiksestä, niin vois jättää kokonaan pois. Totuus on se, että tämän kauden Mestiksestä yksikään pelaaja ei mahtuis pelaamaan AHL:ään. Kyllä se nyt jotain kertoo, että siellä on pelannut eikä olla tiputettu sarjaporrasta alemmas, vaikka tehoja ei oo tullutkaan. Itse oon ainakin tyytyväinen mikäli alottaa yli 50%, pelaa kovaa, taklaa puhtaasti ja mikäli hyvän paikan saa niin voi pistää kiekon reppuun.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 891
Painukaa kitisijät nyt mäelle jo, siellä on nelosen keskellä äijä, jolla on 2 pistettä 41 pelissä, teholukema -17, aloitusprosentti 46,5%. Ei taklaa, ei pahemmin edistä peliä, miten tästä voisi vielä nelossentteri huonommaksi mennä?
Jos osaa aloittaa, pelaa fyysisesti ja kovaa sekä tekee ehkä pisteen tai pari, se riittää.
 
Ylös