Mike O'Leary

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 059
Juu.. antaa puhua. Mike ei tosiaan tullut maalintekijäksi vaan tärkeäksi palaksi joukkuetta.
Minulle numeroista ja luvuista puhtaasti puhuminen kertoo aina ammattitaidottomuudesta ja suorastaan tyhmyydestä. Jos lähtökohtaisesti ajatus on, että 10 maalia tehnyt hyökkääjä on 10 kertaa parempi pelaaja kuin yhden maalin tehnyt, niin ei jaksa edes kuunnella.
 

Dominaattori

Luottopelaaja
Viestejä
4 227
Siis pitävätkö nää sankarit O'Learya tappelijana? Jäähyminuutit tommosta noin 40 minuuttia kautta kohden AHL:ssä ja nopealla Googlauksella löysin 4 tappelua miehen AHL uralta. Samalla logiikallahan joku Jarkko Ruutu oli varsinainen gooni. Tappeli toki huomattavasti enemmän, mutta ei Ruutukaan mikään tappelija ollut.

Paljon selkeämmin ei voi ilmaista ettei oikeastaan ymmärrä itse pelistä juuri mitään.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 340
Siis pitävätkö nää sankarit O'Learya tappelijana? Jäähyminuutit tommosta noin 40 minuuttia kautta kohden AHL:ssä ja nopealla Googlauksella löysin 4 tappelua miehen AHL uralta. Samalla logiikallahan joku Jarkko Ruutu oli varsinainen gooni. Tappeli toki huomattavasti enemmän, mutta ei Ruutukaan mikään tappelija ollut.

Paljon selkeämmin ei voi ilmaista ettei oikeastaan ymmärrä itse pelistä juuri mitään.

Vähissä määrin hän tosiaan on tapellut, mutta satunnaisia yhteydenottoja on tilille kertynyt.

 

Dominaattori

Luottopelaaja
Viestejä
4 227
Vähissä määrin hän tosiaan on tapellut, mutta satunnaisia yhteydenottoja on tilille kertynyt.

Tuossa on juuri nuo 4 tappelua jotka löysin. Neljä tappelua 176 AHL-otteluun. Varmasti vastaa kutsuun tai puolustaa joukkuekaveriaan tarvittaessa perus kanukkina. Aika harvassa on kuitenkin ne kanadalaiset jääkiekkoilijat, jotka eivät ole urallaan tapelleet kertaakaa.
 

Haikuri2

Rivipelaaja
Viestejä
57
Siksi koska kyseessä on Veikkauksen podcast.

Ei sitä minkä tahansa harrastepodcastien paskuuteen tulisi uhrattua ajatustakaan, mutta näillä taustoilla tämän tasottomuus vitutti.
Mitä sää tommosiin vittuunnut jos joku tekee podcastia ja dissaa hankintoja ei niitä tarvii kuunnella välttämättä. Ja jos Lieru osoittautuis paskaksi hankinnaksi niin Tillu sen on hankkinut etkä sinä.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 914
Mitä sää tommosiin vittuunnut jos joku tekee podcastia ja dissaa hankintoja ei niitä tarvii kuunnella välttämättä. Ja jos Lieru osoittautuis paskaksi hankinnaksi niin Tillu sen on hankkinut etkä sinä.
Jos tässä vituttais aina kun joku dissaa Ilvestä jollain tapaa ni elämä olis pelkkää vitutusta. Tällä palstallakin on porukkaa, jotka dissaa Ilvestä käytännössä jatkuvasti.

Pleijarit lähenee. Se on sitä parasta aikaa. Unelmien mahdollinen toteutuminen odottaa jo ihan nurkan takana. Ei malta odottaa.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 796
Vähän särähti et olisi hankittu tänne vaan tappeleen tuossa vilttimiehet podacastissa. Sit olettivat miksei hankittu maalintekijää tästä kaverista ja olisi vaan iso floppi jälleen Ilvekseltä.
Kertoo ehkä näiden tyyppien asiantuntemuksesta tai siis sen puutteesta jos eivät mitään muuta osanneet O'Learysta sanoa.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 059
176 AHL runkosarjapeliä ja niissä 136 jäähyminuuttia. Eiköhän jo tuo kerro jotain, vaikka tosiaan lukujen taakse ei saisi mennäkkään pelkästään. Pelaa fyysistä peliä puolustavassa roolissa, mutta ei ole tappelija, eikä sikailija. Sport pelissäkin toimi tuomarina paremmin mitä yksikään oikea tuomari Liigassa ja sai siitä palkinnoksi jäähyn.

Että jos tyhmät ja ammattitaidottomat tuijottaa vain lukuja, niin mitä sitten jos ei osaa katsoa niitäkään. Silloin vissiin kaikki perustuu olettamuksiin ja niistä muodostuu totuuksia omassa päässä.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Mitä sää tommosiin vittuunnut jos joku tekee podcastia ja dissaa hankintoja ei niitä tarvii kuunnella välttämättä. Ja jos Lieru osoittautuis paskaksi hankinnaksi niin Tillu sen on hankkinut etkä sinä.

Jos tässä vituttais aina kun joku dissaa Ilvestä jollain tapaa ni elämä olis pelkkää vitutusta. Tällä palstallakin on porukkaa, jotka dissaa Ilvestä käytännössä jatkuvasti.

Pleijarit lähenee. Se on sitä parasta aikaa. Unelmien mahdollinen toteutuminen odottaa jo ihan nurkan takana. Ei malta odottaa.

Mua ei vituta kun joku dissaa Ilvestä eikä mua myöskään vituta kun joku arvostelee Ilveksen hankintoja, vaan mua vituttaa epäloogisuus, virheelliset argumentit, se että puhutaan niin kuin tiedettäisiin jotain silloinkin, kun ei selvästikään tiedetä aiheesta, sekä se, kun otetaan kantaa tekemättä lainkaan taustatöitä. Haukuin podcastin näihin syihin liittyen ja lisäksi juontajat olivat mielestäni ärsyttäviä :)

Sillä, liittyykö kaikki ilvekseen, ei ole merkitystä. Mua ärsytti tässä podcastissa jutut myös muihin joukkueisiin liittyen.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 659
Mua ei vituta kun joku dissaa Ilvestä eikä mua myöskään vituta kun joku arvostelee Ilveksen hankintoja, vaan mua vituttaa epäloogisuus, virheelliset argumentit, se että puhutaan niin kuin tiedettäisiin jotain silloinkin, kun ei selvästikään tiedetä aiheesta, sekä se, kun otetaan kantaa tekemättä lainkaan taustatöitä. Haukuin podcastin näihin syihin liittyen ja lisäksi juontajat olivat mielestäni ärsyttäviä :)

Sillä, liittyykö kaikki ilvekseen, ei ole merkitystä. Mua ärsytti tässä podcastissa jutut myös muihin joukkueisiin liittyen.
Jep, kovaan ääneen ihmettelivät miksi Sissons lähtee. Olisivat vaikka katsoneet miehen 20 viimeisen pelin tilastot ja lisänä ehkä kommentit miehen pelaamisen tasosta niin tämä mysteeri olisi selvinnyt.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 914
vaan mua vituttaa epäloogisuus, virheelliset argumentit, se että puhutaan niin kuin tiedettäisiin jotain silloinkin, kun ei selvästikään tiedetä aiheesta, sekä se, kun otetaan kantaa tekemättä lainkaan taustatöitä.
Foorumihan on suht täynnä tätä. Paljon oletkin oikomassa virheitä. Hyvä, että joku jaksaa. Ite en jaksais.

Itekkin saatan ottaa kantaa tekemättä isommin taustatöitä, mut tämähän on keskustelupalsta. Siksikin on hyvä, että joku jaksaa oikoa omatkin virheeni, kun en laiskana jaksa taustatöitä tehdä. Voin laukoa sokkona mitä vaan, ku joku korjaa kumminkin. Viisas pääsee vähemmällä;)
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Foorumihan on suht täynnä tätä. Paljon oletkin oikomassa virheitä. Hyvä, että joku jaksaa. Ite en jaksais.

Itekkin saatan ottaa kantaa tekemättä isommin taustatöitä, mut tämähän on keskustelupalsta. Siksikin on hyvä, että joku jaksaa oikoa omatkin virheeni, kun en laiskana jaksa taustatöitä tehdä. Voin laukoa sokkona mitä vaan, ku joku korjaa kumminkin. Viisas pääsee vähemmällä;)

Heh. Tämä on toki eri asia. Vaikka keskustelupalstalla oikoisi selkeitä asiavirheitä ja kyseenalaistaisi näkemyksiä, niin eipä sitä ärsyynny kirjoituksista samalla tavalla kuin siitä, jos jossakin Veikkaus-taustaisessa tai muuten ei täysin harrastepohjalta tuotetussa podcastissa tai vaikka ihan mediassa puhutaan pehmeitä.

Mutta nyt hyppää niin vahvasti offtopicin puolelle, ettei tästä sen enempää.
 

King Marek

Rivipelaaja
Viestejä
82
Jep, kovaan ääneen ihmettelivät miksi Sissons lähtee. Olisivat vaikka katsoneet miehen 20 viimeisen pelin tilastot ja lisänä ehkä kommentit miehen pelaamisen tasosta niin tämä mysteeri olisi selvinnyt.
Samalla voisi kysyä, miksi täällä ihmeteltiin Lancasterin lähtöä?
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 059
Niin.. siinä on iso ero mitä me faneina kirjoitamme fanifoorumilla, tai mitä kirjoitellaan ns. asiantuntijoina yleisillä ja kokokansallisilla viestintävälineillä. Usein nämä kirjoittelijat/esiintyjät juuri mielletään asiantuntijoiksi, joilla on puolueetonta faktaa, sekä näkemystä. Heillä siis nähdäkseni pitäisi olla myös jonkinmoinen vastuu tekemisistään ja sanomisistaan.
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 512
Täytyy muistaa että nuo podcastitkin tehdään suuren kuuntelijamäärän toivossa eli välillä täytyy hakemalla hakea sanottavaa. Eipä sillä ole niin suurta merkitystä, juttua mahtuu maailmaan oikein hyvin. Eri asia on mitä podcasteja kannattaa kuunnella ja mitä ei.
 

mandariinimake

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
184
Täytyy muistaa että nuo podcastitkin tehdään suuren kuuntelijamäärän toivossa eli välillä täytyy hakemalla hakea sanottavaa. Eipä sillä ole niin suurta merkitystä, juttua mahtuu maailmaan oikein hyvin. Eri asia on mitä podcasteja kannattaa kuunnella ja mitä ei.
Iso plussa. Pitää muistaa, että käytännössä kuka tahansa voi näitä podcasteja vaikkapa spotifyyn postailla. Periaatteet ovat siis vähän samat kuin missä vaan muuallakin somessa.
 
Ylös