Michael Joly Ilvekseen kaudelle 22-23?

Status
Viestiketju on suljettu.

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 189
Ketju auki.


Jatkoajasta:

"Ikävä kertoa tähän paikkaan että kolmas on huhujen mukaan Joly...

En pidä varmana mutta tämmöistä on ollut liikkeellä."

Ja toiselta käyttäjältä:

"Joly se taitaa valitettavasti olla.. noh mikään ei vielä varmaa ole "

Olis ihan kiva palanen ensi kaudeksi

 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 189

Seisomisurheilu

Luottopelaaja
Viestejä
2 440
Michael kuulostaa aika realistiselta jos Konna ei jatka ja kyllä hän kelpaisikin. Uskon Jolyn istuvan paremmin Ilveksen pelityyliin kuin Konna.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 922
Michael kuulostaa aika realistiselta jos Konna ei jatka ja kyllä hän kelpaisikin. Uskon Jolyn istuvan paremmin Ilveksen pelityyliin kuin Konna.

Mites nämä nyt liittyy yhteen? Itse en ole superinnoissani. Joly sai erittäin paljon rapaa niskaansa alkukaudesta ja monet toivottivat paskan asenteensa takia pois Suomesta. Pikkaraisen tultua on ollut parempi, mutta edelleen tuo varastaa puolustussuuntaan. Ehkä olen tässä kohtaa liian pessimistinen, mutta en varauksitta hehkuta tätä.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 584
Joly on kyllä sellainen saippua että kelpaisi kyllä katsella Ilveksen riveissä.

Mites nämä nyt liittyy yhteen? Itse en ole superinnoissani. Joly sai erittäin paljon rapaa niskaansa alkukaudesta ja monet toivottivat paskan asenteensa takia pois Suomesta. Pikkaraisen tultua on ollut parempi, mutta edelleen tuo varastaa puolustussuuntaan. Ehkä olen tässä kohtaa liian pessimistinen, mutta en varauksitta hehkuta tätä.
Tätä myös muistelisin. Taitaa olla melkoinen taiteilija, mitenköhän tämä istuu nyky-Ilvekseen? Ainakin ketjukaverien pitää olla aika tunnollisia.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 673
No johan alkaa olemaan oikealle laidalle tunkua.

- Joly
- Räty
- Petman
- Ikonen


Kaksi ylintä kuulostaa jo aivan liian hyvältä ja taas kaksi alinta epäilyttävän heikolta. Tätä vasten loogisin valinta olisi kaksi keskeltä.

Toki Joly voisi pärjätä hyvin myös vasemmassa laidassa, mihin ei toistaiseksi ole huhuttu mitään varteen otettavaa.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 347
No kyllä kelpaisi, juuri eilenhän tuo pyöritteli Ilveksen viisikkoa solmuun miten tahtoi.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 188
Jos Joly tulee, niin eiköhän ole Baptisten korvaaja ja siihen rooliin kyllä mainio.
 
  • Tykkää
Reactions: 17

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 905
Vaikea usko, että Joly, Räty, Pettman, Oden, Ikonen ovat kaikki meillä. Kaikki nuo käsittääkseni oikeita laitureita
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös