Meskanen vs. Baptiste -seurantaketju

Kumpi tekee enemmän maaleja Liigan runkosarjassa?

  • Ville Meskanen

    Ääniä: 199 71,6%
  • Nicholas Baptiste

    Ääniä: 79 28,4%

  • Äänestäjiä
    278

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 167
Iskariot Baptiste saa jo heti kamppailun alkuvaiheessa toisen iskun leukaperiin asti, eli nyt pitää Blue Eyes Meskasen ruveta heräämään. Toki kaikissa hyvissä urheiluelokuvissakin sankari on ensin alakynnessä. Avausviestiin päivitetty tilanne.
 

Diego de la Vega

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
608
En nyt jaksa selailla viestiketjuja taaksepäin, mutta muistaakseni Meskasen paluuta ainakin hiukan hehkutettiin ekojen pelien jälkeen.

En Meskasta puolustele, mutta toi Päkä-Mänty-Mese ketju nyt vaan ei oo toiminu millään tasolla.

Ei kai Mesestä ikinä saa taidokasta kiekonkäsittelijää tai syöttögurua. Varmasti nämä huomiot eivät ole Pendolle ja Tillulle tulleet yllätyksenä vasta muutama päivä sitten, kun silmä kovana, kaiken kiireen keskellä, lueskelivat ilvesfoorumilta ohjeita miten Ilveksen kannattaa pelata.

Jäitä kypärään nyt, vasta muutama peli pelattu.

Ehkäpä vuodenvaihteessa nähdään oliko Mese huti ja Nick Tapparan hieno peliliike tai päinvastoin.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 365
Pakko kyllä sanoa, että ei Baptisten kokonaisvaltainen peli mitään erikoista ole ja ei miestä kentällä hirveästi näy. Ratkaisuhetkillä lapa on kuuma. Tämän varmaan Tapparan miehetkin voi allekirjoittaa. Mutta, tuokin on yksi syy lisää miksei samassa jengissä voi olla sekä Meskasta, Baptistea, että Nymania. Ei voi olla liian monta kärkkyjää.
Paitsi että kolmikosta Nyman on selvästi lahjakkain ja toisaalta onnistuu monipuolisetkin ratkaisut, on pelisilmää ja taito syöttää. Puuttuu tietty terävyys lähdöissä, mutta katotaan nyt kauden edettyä saako ominaisuuksia miten muokattua, ja toisaalta isolta kaverilta odottaa hyvää kiekonsuojaamista.

Baptiste oli tosiaan Ilveksessä jo yhden tempun poni, hiukan erityyppiset maalintekijät Meskasen kanssa, mutta vielä ei ole kumpikaan mitään erityistä monipuolisuutta esittänyt. Ihmettelen miten nopeasti on Baptisten puutteet ja muut jutut unohtuneet, varsinkin ku Ilveksessä on painotettu urheilullisuutta.

En epäile etteikö Baptisten voi tehdä runkosarjassa 10 maalia enemmän mitä Meskanen, eikä sillä ole kovinkaan suuri merkitys lopulta. Tärkeintä on että keväällä Ilveksen jokaisella pelaajalla on paikkansa ja roolinsa, ja että homma toimii.
 
Viestejä
1 814
Jos (ja kun) Mesen arvoa mitataan lähinnä maaleilla, mä olisin itse jo ihan tyytyväinen 15 maalin runkosarjaan. Ainakin itse olen mieltänyt Iksan meidän ykköspyssyksi snaippereista ja Jampan kovimmaksi haastajaksi.

Ja kyllä se näyttää nyt jo aika ilmeiseltä, että Bap vie tän "keskinäisen kilpailun". Mikä ei kuitenkaan automaattisesti tarkoita sitä, että hän olisi joukkueelleen arvokkaampi pelaaja kuin Mese meille.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 265
Ja kyllä se näyttää nyt jo aika ilmeiseltä, että Bap vie tän "keskinäisen kilpailun". Mikä ei kuitenkaan automaattisesti tarkoita sitä, että hän olisi joukkueelleen arvokkaampi pelaaja kuin Mese meille.
Itse äänestin Baptisten voittajaksi tässä, mutta eikai se nyt vielä kahden kierroksen jälkeen näytä yhtään miltään mihinkään suuntaan.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 365
Jos (ja kun) Mesen arvoa mitataan lähinnä maaleilla, mä olisin itse jo ihan tyytyväinen 15 maalin runkosarjaan. Ainakin itse olen mieltänyt Iksan meidän ykköspyssyksi snaippereista ja Jampan kovimmaksi haastajaksi.

Ja kyllä se näyttää nyt jo aika ilmeiseltä, että Bap vie tän "keskinäisen kilpailun". Mikä ei kuitenkaan automaattisesti tarkoita sitä, että hän olisi joukkueelleen arvokkaampi pelaaja kuin Mese meille.
Eikä Nyman välttämättä jää pelkäksi haastajaksi. Siinä Palveen rinnalla kunhan, ja jos sävelet löytyy ni voi alkaa maaleja tuleen. Nymanin haastiksia kuunnelleena hämmästyttänyt miten miellyttävän, ja jalat maassa pitävän vaikutuksen tästä nuoresta miehestä saa.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 265
No eipä kyllä. Mutta täytyyhän sitä nyt vähän negailla.
No luonnollisesti ollaan kuitenkin Ilvesfoorumilla :)

Toki jos ajatellaan nyt niin, että Ikonen palaa ensi viikolla peleille niin Meskasen vastuu ylivoimassa pienenee, että tänään olisi kyllä Meskasen paikka avata maalihanat.

Toki Ikosen paluu varmaan tarkoittaa myös sitä, että Meskanen siirtyy tsekkien vierelle kun tää Päkkilä - Mäntykivi - Meskanen ei ole kyllä toiminut sitten ollenkaan.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 365
No luonnollisesti ollaan kuitenkin Ilvesfoorumilla :)

Toki jos ajatellaan nyt niin, että Ikonen palaa ensi viikolla peleille niin Meskasen vastuu ylivoimassa pienenee, että tänään olisi kyllä Meskasen paikka avata maalihanat.

Toki Ikosen paluu varmaan tarkoittaa myös sitä, että Meskanen siirtyy tsekkien vierelle kun tää Päkkilä - Mäntykivi - Meskanen ei ole kyllä toiminut sitten ollenkaan.
Tavallaan aika haastava tämä ikonen-Meskanen akseli, toisaalta jokunen vuosi takaperin hyvin Suomi tai Are Meskasta sieltä vasemmalta kaarelta, tai takatolpan juurelta löysi ylivoimis. Ikonen noin muuten erinomainen pelaaja, mutta hukkaan menee Mesekin jos ei oikea paikka löydy. Lämäri tai ranne perhanan hyvät.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 530
Meillä on 2 ylivoimaa. Iksa toiseen laukojan paikalle ja Mese toiseen ja asialliset kaverit ruokkimaan. Näin minä näkisin.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 504
Kukas otti sen hatun kiinni 51 kertoimella?
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 887
Tervaa, höyheniä, saarnapönttö ja pää pensaaseen allekirjoittaneella.
Hyvä, että Mese sai onnistumisia.
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 217
Nelonen ei ihan toimi tällä koostumuksella. Tässä pelissä aivan selvästi huonoin kun taas muissa peleissä ollut ajoittain hyväkin, poislukien yksittäiset koomailut.

Sori taas jäi väärä ketju auki. Ylläpito poistakoon tai siirtäköön.. pahoittelut.
 

Severi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
286
Kukas otti sen hatun kiinni 51 kertoimella?
Otan syyt niskoilleni ettei hattutemppua tullutkaan kun menin sanomaan toisen erän jälkeen Meskaselle että olisiko tänään jopa hattutempun paikka.

Ihmekkös kun ei uponnut enää sisään vaikka kolmannessa erässä Mesellä oli muutama loistava paikka tehdä illan kolmas maali.
 
Ylös