Meneekö Ilves jatkoon Kalpa-sarjasta?

Omaatko lapsen omaisen uskon vi****ksenkin keskellä siihen, että vielä Ilves tämän kääntää?

  • Kyllä

    Ääniä: 161 64,4%
  • En

    Ääniä: 89 35,6%

  • Äänestäjiä
    250

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 218
Tiukkaa on veljet ja siskot. Tiukkaa on. Itseä vituttaa kuin talviunilta herännyttä siiliä 30cm loskassa, silti keltavihreä sydän.
Mutta kumpaan sitä kallistuisi jos objektiivisesti ratkaisun tekisi?
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 300
Tiukkaa on veljet ja siskot. Tiukkaa on. Itseä vituttaa kuin talviunilta herännyttä siiliä 30cm loskassa, silti keltavihreä sydän.
Mutta kumpaan sitä kallistuisi jos objektiivisesti ratkaisun tekisi?
Se päivä ku lakkaan uskomasta lapsenomaisesti, vaikka sitten 0-3 voitoissa mentäessä 0-2 tilanteessa kolmanteen erään, niin sinä päivänä voin taitella mun keltavihreän paidan laatikkoon varaston perimmäiseen nurkkaan ja kaivan sen sitten naftaliinista joskus kun lapset kasvaa tarpeeksi täyttääkseen sen minua paremmin.

En ansaitse olla Ilves-fani, jos en usko. Vaikka vaikeaa on ja epätoivo ui liiveihin, uskon silti. Uskon, että kaikki on vielä mahdollista ja uskon, että joukkue antaa sen, mihin pystyy. Jos se ei riitä, uskon silti siihen, että Ilves on perinteikäs kaunis seura, jota voi ylpeydellä kannattaa koko perheenä. Koska vain todellinen fani kannustaa seuraa, joka ei voita vuosikymmeniin. Ja todellinen fani ei koskaan lakkaa uskomasta.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 300
Tiukkaa on veljet ja siskot. Tiukkaa on. Itseä vituttaa kuin talviunilta herännyttä siiliä 30cm loskassa, silti keltavihreä sydän.
Mutta kumpaan sitä kallistuisi jos objektiivisesti ratkaisun tekisi?
Ai vittu, sähän kysyit objektiivista. Emmätiedä, käy kysyy Jatkiksen Saipa-osiosta. Sieltä tulee ehkä objektiivista. Eihän ykskään todellinen keltavihreä sydän tähän vastaa objektiivisesti.
Puolet vastaa pahimman pelon ja "pessimisti ei pety" kautta ja puolet vastaa niin kuin minä, eli joka päivä uskon Ilveksen mestaruuteen.
 

RanskanIlves

Luottopelaaja
Viestejä
1 741
En osaa enkä voi äänestää "ei". Niin kauan kun summeri viimeisessä pelissä ei ole soinut, uskon maagiseen nousuun, ihmeeseen, Pennasen ylösnousemukseen. Aina ollut näin, aina näin oleva.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 969
En osaa enkä voi äänestää "ei". Niin kauan kun summeri viimeisessä pelissä ei ole soinut, uskon maagiseen nousuun, ihmeeseen, Pennasen ylösnousemukseen. Aina ollut näin, aina näin oleva.
Kyllä se Ilves sieltä nousee. Tänään sille valettiin siemen. Ilves alkoi uskoa ja pelata. Näin ihmeellistä tämä on.
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 463
Ei tarvitse vielä edes lapsenomaista uskoa. Pelkkä usko riittää. 0-2 on tultu ennenkin. Jopa 0-3 tehtävissä. Tiedän että Ilves osaa pelata paremmin kun olen nähnyt näin tapahtuvan ihan pari-kolme viikkoa sitten. Jos näin ei olisi, uskoa ei olisi.
 

Kyyberi

Luottopelaaja
Viestejä
1 517
En ainakaan mitään siinä häviä, kun uskon. Kaikki on mahdollista niin kauan, kun jompikumpi on neljä voittoa ottanut.
 

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 430
Kääntyy.

Tämä vuosi on ainoa pitkään aikaan, kun en ole lyönyt vetoa Ilveksen mestaruudesta. Kertoimet olivat tällä kertaa liian pienet. Nyt olen aikeissa kärkkyä ostopaikkaa, kun meidän mestaruushaaveet näyttää tosi heikolle ja kertoimet kasvaa. Ideana on, että tämä sarja kääntyy ja kasvattaa. Maanantain tuloksesta koko homma on kiinni. Voi olla, että pelaan sekä mestaruutta että ohipeliä maanantaille. Katsellaan...
 

Qsis

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
197
Minut on pelaajana kasvatettu siihen, että ikinä ei luovuteta. Ja saman on opettanu jokaiselle, jota oon ite valmentanu. Ikinä ei luovuteta. Ei edes - tai eteenkään - kannattajana.

Kyllä tämä sarja vielä kääntyy. Ykköskorin äijät vaan hereille ja yksi onnistuminen, sen se vaatii. Kalpa väsyy koko ajan ja tämän päivän peli oli nousujohteinen. Vaihde vielä pykälää isommalle maanantaina ja sarja 1-2:een.

Hallilla nähdään.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 769
Minut on pelaajana kasvatettu siihen, että ikinä ei luovuteta. Ja saman on opettanu jokaiselle, jota oon ite valmentanu. Ikinä ei luovuteta. Ei edes - tai eteenkään - kannattajana.

Kyllä tämä sarja vielä kääntyy. Ykköskorin äijät vaan hereille ja yksi onnistuminen, sen se vaatii. Kalpa väsyy koko ajan ja tämän päivän peli oli nousujohteinen. Vaihde vielä pykälää isommalle maanantaina ja sarja 1-2:een.

Hallilla nähdään.
Henkisesti Ilves on se väsynyt. Kyllä Kalpa on saanut voitoista niin paljon energiaa ja Ilveksen paineet ne vaan kasvaa ja kasvaa.

Mestariksi pitää aina olla vähän vastoinkäymisiä, olkoon ne nyt tässä. Kova luotto että Pendo & co. saavat suunnan käännettyä! Mitään ei ole hävitty.
 
Viestejä
1 815
Melkein ketä tahansa muuta top-8 joukkuetta vastaan sanoisin, että nyt ei nousta, mutta ei tämä Kalpa ole vakuuttanut kuin sitkeydellään.

Maanantaina tyly voitto, eikä vittu aleta himmailemaan ennen kuin loppusummeri soi. Sillä se kääntyy.
 
Ylös