Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
WsQ sanoi:Eipä tule Sointua ikävä. Tervemenoa!
HeGe41 sanoi:WsQ sanoi:Eipä tule Sointua ikävä. Tervemenoa!
Eikun siis tästä kaverista pitäis maksaa heti vaikka miljoona.
Tulkaas ny selittää tää homma, jotka Sointua olis pitäny hinnalla millä hyvänsä.
M_M sanoi:Voi myös pohtia kuinka hyvin Sointu sopii Tuokkolan kiekollisempaan pelitapaan, koska näytöt Tuokkolan aikakaudelta eivät ole kummoiset.
laku-mambo sanoi:Äkkiä pois! Painuis sinne saatanan Turkuu jo äkkiä Järviluomakin vetää ton Sounnun tontin paremmin kun mies itse. Ei tuu ikävä! Olen 100% varma että jos tolla asenteella lähtee Turkuun niin aivan varmasti tekee joonasraskit...
Tiedän itsekkin että olen jyrkkä asian suhteen mutta minkäs teet?
Ilveksenmiäs sanoi:Tässä näkee kyllä syyt Ilveksen heikkoihin esityksiin viimekausina..
Meillä on ollut isoissa rooleissa ja kantavina voimina omia junnuja, kuten Rajala, Rask, Sointu,.. Heille on povattu suurta tulevaisuutta aina NHL:lää myöden ja näin vielä saattaa käydäkkin. Kuitenkaan tie Ilveksestä lähdön jälkeen ei ole ollut odotetun kaltaista riemumarssia
laku-mambo sanoi:Rajalalla on tasan kaksi ongelmaa tiellään NHLään. 1.Koko 2.Arkuus. Nämä asiat kun Toni saa kuntoon niin hän on seuraava Martin St.Louis.
laku-mambo sanoi:Rajalalla on tasan kaksi ongelmaa tiellään NHLään. 1.Koko 2.Arkuus. Nämä asiat kun Toni saa kuntoon niin hän on seuraava Martin St.Louis.
Jarpeez sanoi:Tepsiin meni.
http://hc.tps.fi/uutiset-ajankohtaista-jere_pulli_markus_seikola_ja_matias_sointu_tpsaan
Tupsukorva35 sanoi:Onnea vaan Turkuun Suikkasen soppaan! Uskon, että tänne tuleva Jekimovs korvaa vallan mainiosti Matiaksen ensi kaudella. Voisi mahdollisesti olla parempikin kuin Sointu menneellä kaudella.