Masi Marjamäki

Taverney

Guest
Vs: Masi Marjamäki

Masi tänään Lekissä 1+2. Saas nähdä oliko suonenvetoa vai alkaako pelikunto löytyä?
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 241
Vs: Masi Marjamäki

Masilta ihan pirteä esitys tänään. Pääsi yv:lläkin hämmentämään maalin eteen. Sellainen köyhän miehen Nieminen ja matkaa huipputasolleen kuitenkin vielä rutkasti. Kunhan pari vuotta veryttelee Tapparassa, niin voidaan ottaa meille takaisin.
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 624
Vs: Masi Marjamäki

Masi on kuntoutumassa: pelasi 9 min. ja teki yhden maalinkin. Ensimmäinen tehopiste sitten ties koska.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 337
Vs: Masi Marjamäki

Miten mies otetaan vastaan? Jos tulisin peliin niin antaisin ablodit kun Marjamäen nimi kuulutetaan. Kiekon tippuessa jäähän hän on kuitenkin vain porilainen porkkana.
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 467
Vs: Masi Marjamäki

En tiedä on kyllä kaksijakoiset fiilikset nähdä mies jäällä. Hienoa, että on pääsemässä takaisin pelikuntoon mutta miksi juuri naapurin leirissä. Oksettavaa!
 

Topi

Guest
Vs: Masi Marjamäki

Battery sanoi:
Miten mies otetaan vastaan? Jos tulisin peliin niin antaisin ablodit kun Marjamäen nimi kuulutetaan. Kiekon tippuessa jäähän hän on kuitenkin vain porilainen porkkana.

Vihellystä vaan. Eihän tuollainen muuta ansaitse!
 

bruttokansantuote

Luottopelaaja
Viestejä
1 324
Vs: Masi Marjamäki

Toivottavasti Osasto 41 muistaa Marjamäkeä läpi ottelun jollain vittuiluchantilla. Vittuilua ansaitsisivat kyllä muutkin Tapparan Ilves-petturit.
 

SaulBrother

Luottopelaaja
Viestejä
1 638
Vs: Masi Marjamäki

bruttokansantuote sanoi:
Toivottavasti Osasto 41 muistaa Marjamäkeä läpi ottelun jollain vittuiluchantilla. Vittuilua ansaitsisivat kyllä muutkin Tapparan Ilves-petturit.
Vaikka tää ei liitykkään Masiin, mutta laitetaan silti:

On vain
Yksi
On vain yksi seula
Yksi seula
Tampereelta
Se on Juha Metsola ainiaan
 

#17

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
360
Vs: Masi Marjamäki

Topi sanoi:
Battery sanoi:
Miten mies otetaan vastaan? Jos tulisin peliin niin antaisin ablodit kun Marjamäen nimi kuulutetaan. Kiekon tippuessa jäähän hän on kuitenkin vain porilainen porkkana.

Vihellystä vaan. Eihän tuollainen muuta ansaitse!
Sanottu jo aiemmin, mutta sanotaan nyt vielä. Persetifon ansaitsee!
 

jalkakynä

Luottopelaaja
Viestejä
1 918
Vs: Masi Marjamäki

Kuka Marjamäki? Joku porilainen kolmosketjun hyökkääjä. Sakke Pietilän tuoma vielä...
 

bruttokansantuote

Luottopelaaja
Viestejä
1 324
Vs: Masi Marjamäki

Eipä ole muuten kukaan toimittaja kuumottanut marjamäkeä (tai ei ole tullut ainakaan minulle vastaan) siitä, että miten marjamäki kehtasi tehdä niin vittumaisen tempun Ilvekselle, että kuntoutuu 2 kautta Ilveksessä pelaamatta juuri ollenkaan, ja heti kuntouduttuaan siirtyy pahimpaan kilpailijaan. Munattomia nämä toimittajat. No jotain hyvin pientä yleisluontoista kysymystä on ollut Ilveksestä, mutta masi-raukka on vain kierrellyt ja kaarrellut ja virnuillut. Tajuaisi edes hävetä.
 

näsinneula

Luottopelaaja
Viestejä
1 690
Vs: Masi Marjamäki

Jokainen voi suunnata energiaansa haluamaansa suuntaan omilla motiiveillaan. Kokonaiskuvassa itselleni on aivan sama missä "Masi" nykyään piirtelee viivoja jäähän. Jos haluaa fiilistellä, laittaa laastaria "henkisiin haavoihin", huudoilla, vihellyksillä tms. niin siitä vaan. Kaukolossa top lienee muualla ...
 

Leningrad

Guest
Vs: Masi Marjamäki

Toivoittavasti kaikki ilvesfanit ovat mukana siinä että kun PETTURI masi marjamäki koskee kiekkoo niin aivan jumalaton vihellys konsertti alkaa! :mad:
 

näsinneula

Luottopelaaja
Viestejä
1 690
Vs: Masi Marjamäki

Ja kun Masi koskee kiekkoon vihellyksien saattelemana, niin illalla hemmo sitten nukahtaa nessu silmäkulmassaan, surkeana mielensäpahoittajana uneen ....
 

Vatanen

Rivipelaaja
Viestejä
56
Vs: Masi Marjamäki

Käsittääkseni Marjamäelle tehtiin tiettyjä lupauksia ilveksen tulevaisuuden suhteen.. Sama paska kuitenkin jatkui ja Masi siirtyi tapparaan.. Syy ja seuraus.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 109
Vs: Masi Marjamäki

Kyllä minä ymmärrän Marjamäkeä oikein hyvin. On ollut varmasti katkeraa seurata vierestä esim. Ässien mestaruusjuhlia, kun tietää että voisi hyvinkin itse olla mukana juhlimassa. Vetääkkö sitten koko loppu ura Ilveksessä, haaveillen pääsystä säälipleijareihin, vai hakeakko itsekkin urheilullista menestystä. Ei tämä ole pelaajille pelkkää työtä, eikä ne omat tehopisteetkään aina riitä, jos aina pelaa häntäpään joukkueessa.
Miettikääpä asiaa omalle kohdalle.. mitä itse tekisitte pelaajana, jolla ura alkaa pikkuhiljaa olemaan jo loppusuoralla ja on jo kertaalleen loppunutkin. Haluaisitko sinäkin ehkä nostaa kannua, tai saada oikeasti edes mahdollisuuden siihen ?
Masi antoi Ilvekselle paljon, suodaan nyt me puolestamme hänelle tämä mahdollisuus !?
 

Hank Da Silva

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
342
Vs: Masi Marjamäki

Ilveksenmiäs sanoi:
Kyllä minä ymmärrän Marjamäkeä oikein hyvin. On ollut varmasti katkeraa seurata vierestä esim. Ässien mestaruusjuhlia, kun tietää että voisi hyvinkin itse olla mukana juhlimassa. Vetääkkö sitten koko loppu ura Ilveksessä, haaveillen pääsystä säälipleijareihin, vai hakeakko itsekkin urheilullista menestystä. Ei tämä ole pelaajille pelkkää työtä, eikä ne omat tehopisteetkään aina riitä, jos aina pelaa häntäpään joukkueessa.
Miettikääpä asiaa omalle kohdalle.. mitä itse tekisitte pelaajana, jolla ura alkaa pikkuhiljaa olemaan jo loppusuoralla ja on jo kertaalleen loppunutkin. Haluaisitko sinäkin ehkä nostaa kannua, tai saada oikeasti edes mahdollisuuden siihen ?
Masi antoi Ilvekselle paljon, suodaan nyt me puolestamme hänelle tämä mahdollisuus !?

Eihän tässä olekaan kysymys siitä, että Masi meni toiseen joukkueeseen voidakseen tavoitella menestystä, vaan siitä että hän meni Tapparaan. Menestystä olisi voinut tavoitella monessa muussakin joukkueessa ja se olisi ollut täysin ymmärrettävää, mutta Masi meni paikallisvastustajan väreihin. Tämä valinta osoittaa, ettei Masi kunnioita milläänlailla Ilvestä, eikä etenkään Ilveksen kannattajia, joten en itsekään enää kunnioita Masia.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 109
Vs: Masi Marjamäki

Hank Da Silva sanoi:
Ilveksenmiäs sanoi:
Kyllä minä ymmärrän Marjamäkeä oikein hyvin. On ollut varmasti katkeraa seurata vierestä esim. Ässien mestaruusjuhlia, kun tietää että voisi hyvinkin itse olla mukana juhlimassa. Vetääkkö sitten koko loppu ura Ilveksessä, haaveillen pääsystä säälipleijareihin, vai hakeakko itsekkin urheilullista menestystä. Ei tämä ole pelaajille pelkkää työtä, eikä ne omat tehopisteetkään aina riitä, jos aina pelaa häntäpään joukkueessa.
Miettikääpä asiaa omalle kohdalle.. mitä itse tekisitte pelaajana, jolla ura alkaa pikkuhiljaa olemaan jo loppusuoralla ja on jo kertaalleen loppunutkin. Haluaisitko sinäkin ehkä nostaa kannua, tai saada oikeasti edes mahdollisuuden siihen ?
Masi antoi Ilvekselle paljon, suodaan nyt me puolestamme hänelle tämä mahdollisuus !?

Eihän tässä olekaan kysymys siitä, että Masi meni toiseen joukkueeseen voidakseen tavoitella menestystä, vaan siitä että hän meni Tapparaan. Menestystä olisi voinut tavoitella monessa muussakin joukkueessa ja se olisi ollut täysin ymmärrettävää, mutta Masi meni paikallisvastustajan väreihin. Tämä valinta osoittaa, ettei Masi kunnioita milläänlailla Ilvestä, eikä etenkään Ilveksen kannattajia, joten en itsekään enää kunnioita Masia.
Ehkä Masi on kotiutunut Tampereelle ja viihtyy täällä.. tai ehkä perhe ei halunnut muuttaa. Tappara oli helpoin ratkaisu ja yksi varmimmista mitalijoukkueista, Oulu on pirun kaukana. Ja olisiko siellä ollut edes kiinnostusta.. ei Masi nyt kuitenkaan ole tilanteessa, että voi mennä pelaamaan ihan minne itse haluaa. Ei nämä asiat ole niin yksinkertaisia ja elämä on muutakin kuin vain kumiläpyskän jahtaamista kaukalossa.
 

sämpylä

Luottopelaaja
Viestejä
5 157
Vs: Masi Marjamäki

Yksittäinen pelaaja voi tehdä näin, lupaitu muutosta mutta sitä ei kumminkaan tule. Fanit eivät näin voi tehdä, tosin eihän meille mitään muutosta ole luvattukaan. Ei musta Tapparan kannattajaa saa millään eikä minkä muunka liigaseuran. Ehkäpä sitten kun pelattas tyhjälle katsomolle voisivat nämä tietyt tyypitkin ottaa pään perseestä pois. Joukkuetta kohtaan ois väärin jäädä pois, seurajohtoo kohtaan vois aina jäädä pois.
 
Ylös