Markus Korhonen - Ilveksen Maalivahtivalmentaja

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 769
Korhoseltahan löytyy stanley cup sormus että jotain linkkejä p-amerikkaan löytyy mutta toki toi sormus on vuodelta 2015 että tuskin sillä enää niin isoa painoarvoa. Mies ymmärtääkseni kyllä tampereella viihtyy.
KHL meinasi viedä jossain kohtaa mutta jäi onneksi tänne.

Onhan tuo CV kovaa luokkaa noista molareista ketkä ovat täältä kirkkaisiin valoihin lähtenyt ja edelleen Dosty reenaa Karhun kanssa kesät.

Kohta on Karhu Anaheimin maalivahtikoutsina ;)
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 497
Unohtui täysin, että Nymanin ja Baun lisäksi Korhonenkin lähtee junnukisoihin mukaan.

Kukas meidän molareista pitää huolta seuraavat viikot?
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 497
Toskala tulee kertomaan, että kahden miehen alivoimasta voi selvitä yhdellä mailalla.

Totta.

Tämän Vesa voisi mennä kertomaan myös vastapuolelle, kun Ilveksen kahden miehen ylivoimasuoritteita miettii.

Juujuu. Onnistuttiin Tepsiä vastaan viime hetkillä.
 

Pika1

Luottopelaaja
Viestejä
2 667
Onkos Korhosen jatkosta kuulunut mitään tietoa?
 

A-Ryhmä

Rivipelaaja
Viestejä
78
Onkos Korhosen jatkosta kuulunut mitään tietoa?

Harvoin kirjoittelen ”huhuista” tai näistä ”satavarmoista” siirroista mutta ajattelin avata tilanteesta sen verran, mitä itse tiedän, onhan lopulta Korhonen todella tärkeä palanen tuota jengiä.

Tämä kausi on Korhosen kannalta tähän mennessä suurimmalla todennäköisyydellä viimeinen ja on miettinyt jatkaa matkaansa. (Tavoitteena uran aikana isot ympyrät).

Oma lähteeni on tämä kuuluisa miehen ”lähipiiri”. En siis sano mitään todellakaan varmaksi.

En itse henkilökohtaisesti siis yllättyisi JOS ensi kaudella mv-koutsina toimisi joku muu vaikka sitä harva toivoisikaan.
 

oowee

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
605
Harvoin kirjoittelen ”huhuista” tai näistä ”satavarmoista” siirroista mutta ajattelin avata tilanteesta sen verran, mitä itse tiedän, onhan lopulta Korhonen todella tärkeä palanen tuota jengiä.

Tämä kausi on Korhosen kannalta tähän mennessä suurimmalla todennäköisyydellä viimeinen ja on miettinyt jatkaa matkaansa. (Tavoitteena uran aikana isot ympyrät).

Oma lähteeni on tämä kuuluisa miehen ”lähipiiri”. En siis sano mitään todellakaan varmaksi.

En siis itse henkilökohtaisesti yllättyisi JOS ensi kaudella mv-koutsina toimisi joku muu vaikka sitä harva toivoisikaan.

Tämähän ei olisi millään tavalla yllätys. Koronan ja Ukrainan ansiosta jo jatkoajalla. Ottajia varmasti löytyy.

Tämän jälkeen paikkaa olisi varmaan Antilalle tai Lehtoselle tarjolla
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 769
Harvoin kirjoittelen ”huhuista” tai näistä ”satavarmoista” siirroista mutta ajattelin avata tilanteesta sen verran, mitä itse tiedän, onhan lopulta Korhonen todella tärkeä palanen tuota jengiä.

Tämä kausi on Korhosen kannalta tähän mennessä suurimmalla todennäköisyydellä viimeinen ja on miettinyt jatkaa matkaansa. (Tavoitteena uran aikana isot ympyrät).

Oma lähteeni on tämä kuuluisa miehen ”lähipiiri”. En siis sano mitään todellakaan varmaksi.

En itse henkilökohtaisesti siis yllättyisi JOS ensi kaudella mv-koutsina toimisi joku muu vaikka sitä harva toivoisikaan.
Tosiaan KHL olisi miehen vienyt jo aiemmin.

Itsellä ei tarkempaa tietoa ole, mutta jotenkin kutina on että Karhulla voisi saumat olla tuonne NHL:n puolelle valmennustehtäviin. On kuitenkin hyvät suhteet sinne olemassa.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 754
Juuri niin. Siihen päälle vielä näytöt junnujen maajoukkueissa jne.

En tiedä mikä on tilanne Anaheimin mv-koutsilla mutta sieltä saattaisi löytyä suosittelija :)
Menee ihan OT:n puolelle, mutta tilanne Anaheimin mv-koutsilla Sudarsan Maharajilla on se, että sairastaa syöpää. Toivottavasti ei siis ainakaan mistään siihen liittyvästä syystä tarvitse korvaajaa hakea.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 769
Menee ihan OT:n puolelle, mutta tilanne Anaheimin mv-koutsilla Sudarsan Maharajilla on se, että sairastaa syöpää. Toivottavasti ei siis ainakaan mistään siihen liittyvästä syystä tarvitse korvaajaa hakea.
Oho no enpä tiennytkään yhtään, kunhan heitin Dostal-yhteyden.

Tsemppiä miehelle sinne taisteluun!
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 754
Oho no enpä tiennytkään yhtään, kunhan heitin Dostal-yhteyden.

Tsemppiä miehelle sinne taisteluun!
Juu tajusin tosiaan, että oli vaan Dosty-heitosta kyse ja ei tuosta sairaudesta ole kamalasti mediaan huudeltukaan, ihan ymmärrettävästi. Itsekin siis näin tästä ensimmäistä kertaa tietoa tuon Dostyn ennätyspelin jälkeen. Mutta joo eipä sitä nyt tarvitse enempää puida, ja onhan Ducksin organisaatiossa varmasti muitakin rooleja mv-valmennuksessa ja eiköhän Karhulla nimenomaan sinne Dostalin kautta suhteita ole.
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 716
Harvoin kirjoittelen ”huhuista” tai näistä ”satavarmoista” siirroista mutta ajattelin avata tilanteesta sen verran, mitä itse tiedän, onhan lopulta Korhonen todella tärkeä palanen tuota jengiä.

Tämä kausi on Korhosen kannalta tähän mennessä suurimmalla todennäköisyydellä viimeinen ja on miettinyt jatkaa matkaansa. (Tavoitteena uran aikana isot ympyrät).

Oma lähteeni on tämä kuuluisa miehen ”lähipiiri”. En siis sano mitään todellakaan varmaksi.

En itse henkilökohtaisesti siis yllättyisi JOS ensi kaudella mv-koutsina toimisi joku muu vaikka sitä harva toivoisikaan.

Tämä on järisyttävän kova menetys Ilvekselle. Melkein voisi sanoa, että Eemelin jälkeen tärkein yksittäinen tekijä viime vuosien Ilveksessä.

Voimme jatkossa siis odottaa, että ihan niin helposti nuoria ja kehittyviä vahteja ei Ilvekseen enää naarata. Valitettavasti.

Toivotaan Karhulle hyvää uran jatkoa, toivottavasti rapakon takana!
 

Pika1

Luottopelaaja
Viestejä
2 667
Harvoin kirjoittelen ”huhuista” tai näistä ”satavarmoista” siirroista mutta ajattelin avata tilanteesta sen verran, mitä itse tiedän, onhan lopulta Korhonen todella tärkeä palanen tuota jengiä.

Tämä kausi on Korhosen kannalta tähän mennessä suurimmalla todennäköisyydellä viimeinen ja on miettinyt jatkaa matkaansa. (Tavoitteena uran aikana isot ympyrät).

Oma lähteeni on tämä kuuluisa miehen ”lähipiiri”. En siis sano mitään todellakaan varmaksi.

En itse henkilökohtaisesti siis yllättyisi JOS ensi kaudella mv-koutsina toimisi joku muu vaikka sitä harva toivoisikaan.
Tämän tyyppistä itsekin kuullut (hakee/toivoo paikkaa ns isommista ympyröistä) jo viime kauden lopulla, mutta lähde ei noin hyvä.

On tehnyt huippu jälkeä, eikä sinällään yllätä jos lähtee etenemään urallaan.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 769
Tuoreessa Ilvestyskirjassa vieraana ja haastattelun perusteella voitaneen kyllä unohtaa palstalla pyörineet huhut, että olisi lähdössä ensi kaudeksi muualle. Teki oikeastaan täysin selväksi, ettei sellaisia suunnitelmia ole.
Ja saadaan kiittää Hiitelää ja Pajuojaa, että Karhu ylipäätään Ilveksessä hommaa tekee :D kova luotto ollut aikoinaan.
 
Ylös