Marko Ojanen - Ilveksen Valmentaja 2020-2022

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 478
Olisikohan tällä miehellä jotain tekemistä paikallisotteluiden tuloksista? Aika hyvin on menneet voitot Ilvekselle Ojasen ollessa Ilveksen puolella. Varmasti jotain olennaisia tietoja on Tapola&rautakorpi duosta, ei Tapparan peli niin radikaalisesti ole muuttunut vuosien saatossa.
 

17

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
811
Hyvin puolustaa Ipa. Kyllä Ojanen on kovan luokan ammattilainen.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 841
Olisikohan tällä miehellä jotain tekemistä paikallisotteluiden tuloksista? Aika hyvin on menneet voitot Ilvekselle Ojasen ollessa Ilveksen puolella. Varmasti jotain olennaisia tietoja on Tapola&rautakorpi duosta, ei Tapparan peli niin radikaalisesti ole muuttunut vuosien saatossa.

Ihan varmasti on Pomolla oma roolinsa tässä. Ilves alkoi voittamaan paikallispelejä jo ennen Ojasen aikaa, mutta sen jälkeen on ollut suvereeni. Muutenkin posia Ilveksen viime aikojen tiiviistä ja uhrautuvasta viisikkopuolustamisesta Ojaselle. Ei ole Ilvestä vastaan helppoa päästä A-luokan sektoreille, saati tehdä maaleja.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 885
Ihan varmasti on Pomolla oma roolinsa tässä. Ilves alkoi voittamaan paikallispelejä jo ennen Ojasen aikaa, mutta sen jälkeen on ollut suvereeni. Muutenkin posia Ilveksen viime aikojen tiiviistä ja uhrautuvasta viisikkopuolustamisesta Ojaselle. Ei ole Ilvestä vastaan helppoa päästä A-luokan sektoreille, saati tehdä maaleja.
Niin ja jos tosiaankin Ojasen kautta tullut tämä kova reenaaminen syksyllä, niin uskon että mestaruuksia voittanut mies tietää mitä pitää tehdä ollakseen keväällä tiiviissä pelitahdissa kunnossa!
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 499
Koska mahtaa Pomo olla penkin takana seuraavan kerran?
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 318

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
1 870

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 421
Tässä varmasti myös yksi syy Raipen palkkaukselle.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 228
Kiitos Marko Ojanen! Aluksi suhtauduin hieman skeptisesti entiseen Tapparan mieheen, mutta kelkkani kääntyi ajan myötä. Kaikkea hyvää jatkoon.
Jännä nähdä jatkaako Ojanen ja Myrrä parivaljakko vai päätyvätkö eri seuroihin. Koska aivan varmasti molemmille töitä riittää.

Ainahan on se Lukko "huhu" mutta itse en ainakaan tiedä mistä se on lähtenyt niin suhtaudun skeptisesti.
 

CTS

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
478
Jännä nähdä jatkaako Ojanen ja Myrrä parivaljakko vai päätyvätkö eri seuroihin. Koska aivan varmasti molemmille töitä riittää.

Ainahan on se Lukko "huhu" mutta itse en ainakaan tiedä mistä se on lähtenyt niin suhtaudun skeptisesti.
Kuulin tänään lähellä Lukkoa olevalta taholta, että ei olisi Myrrä eikä Ojanen menossa Lukkoon ensi kaudeksi.
Minulla ei ole mitään syytä epäillä tätä lähdettä, mutta aika näyttää.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 228
Kuulin tänään lähellä Lukkoa olevalta taholta, että ei olisi Myrrä eikä Ojanen menossa Lukkoon ensi kaudeksi.
Minulla ei ole mitään syytä epäillä tätä lähdettä, mutta aika näyttää.
Kyllähän Sahlstedt sanoi tätä ihan samaa jossain lehdessä. Tai lähinnä ihmetteli mistä tälläinen huhu on lähtenyt liikkeelle.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 160
Miksiköhän yksikään media ei ole ollut kiinnostunut Marko Ojasen kommenteista? Tietysti kakkosvalmentaja ei ole yhtä valovoimainen kuin pääkoutsi, mutta kyllä minua vähän kiinnostaisi Pomonkin mietteet, vaikka tuskin nostaisi joukkueen hyvästelyn puuttumista esiin.
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 457
Miksiköhän yksikään media ei ole ollut kiinnostunut Marko Ojasen kommenteista? Tietysti kakkosvalmentaja ei ole yhtä valovoimainen kuin pääkoutsi, mutta kyllä minua vähän kiinnostaisi Pomonkin mietteet, vaikka tuskin nostaisi joukkueen hyvästelyn puuttumista esiin.

Ehkä Marko ei halunnut nyyhkiä mediassa sitä että laadukas arki ja työhanskatkin jäivät koppiin, eikä niitä saatu hakea pois. Moni kieltäytyy myös haastatteluista. Myrrä otti toisen tien.
 

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
1 870
Varmaan jotain tämmöistä se olis ollut: "On normaalia, että päävalmentajan saadessa potkut lähtee koko tiimi osoittaen lojaaliuttansa."

Tämä ei ole siis lainaus mistään.
 
Ylös