Marko Anttila

Bure10

Guest
Saako Markoa edelleen kutsua vanhalla kunnon Lempäälän jätin nimellä? Jotenkin tuo MM-kisojen Mörkö ei oikein iske.

Mielenkiintoista nähdä, kuinka suureen pelilliseen rooliin Anttila nousee Ilveksessä vanhoilla päivillään. Maajoukkueessa mies on ollut aivan kovissakin karkeloissa erinomainen roolipelaaja alempiin ketjuihin ja kevään 2019 suoritukset poikivat jonkin verran keskustelua jopa paikasta NHL:stä uran ehtoopuolella. Lieneekö Anttilan roolina sitten Ilveksessä se takuuvarma 3-4 ketjun laituri, jossa paukuttelee varmaankin myös ihan hyvät tehot, vai lähdetäänkö kokeilemaan kahteen ensimmäiseen ketjuun ja oikeasti isoille minuuteille. Ylivoimallakinhan Anttila lienee käyttökelpoinen pelaaja ainakin maalin edustalla.

Ilves on kyllä ollut hyvin hereillä tämän KHL-tilanteen aiheuttaman kilpavarustelun alkutaipaleella. Tervetuloa takaisin kotiin Anttilalle.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 413
 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 035
1646037371244.png


 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 035
Marko Anttila kantaa Ilveksessä pelinumeroa 12, josta luopuu numeroon 67 vaihtava hyökkääjä Matias Mäntykivi.

– Jääkiekkojoukkueiden sisäiseen hierarkiaan kuuluu asioita, jotka ansaitaan teoilla. Minulle oli ihan itsestään selvä asia, että Marko Anttila saa pelata Ilveksessä loppukauden omalla numerollaan 12. Odotan erittäin innolla hänen liittymistään joukkueeseemme ja pelaan erittäin mielelläni loppukauden numerolla 67, sanoo Mäntykivi.
 

Pika1

Luottopelaaja
Viestejä
2 670
Lempäälän Lemieux!

Ai että tätä ilon ja onnen päivää.

Markkinointiarvokin ihan jäätävä.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 584
Mörkö on varmasti vanhallakin iällä ihan ok vahvistus liigajoukkueeseen, mutta hieman hämilläni olen tästä, kun jengi on kuin olisi hankittu Gretzky.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 183
Ei ollut muuten tiedotteessa vieläkään perinteistä "Joukkue on valmis" lausetta..

Onhan tää nyt ihan mahtavaa!
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 413
Mörkö on varmasti vanhallakin iällä ihan ok vahvistus liigajoukkueeseen, mutta hieman hämilläni olen tästä, kun jengi on kuin olisi hankittu Gretzky.

Murjota vaan.
 
Ylös