Marko Anttila

Esa Toskanen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
500
Myös minä haluaisin, että mies jatkaa. Kovan treenikesän jälkeen ja maltillisilla minuuteilla (samaa kuin esim. maajoukkueessa) on vahvistus meille. Miettikääpä esim. Ruokonen - Tikka - Anttila ketjua huhheijjaa…
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Myös minä haluaisin, että mies jatkaa. Kovan treenikesän jälkeen ja maltillisilla minuuteilla (samaa kuin esim. maajoukkueessa) on vahvistus meille. Miettikääpä esim. Ruokonen - Tikka - Anttila ketjua huhheijjaa…

Juuri näin.

Tuollainen ketju olisi juuri se mitä meiltä puuttui playoffeissa!
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 410
Tänään Itävaltaa vastaan nelosen laidalla. Kapteeni, kuten odottaa saattoi.

Peli alkaa klo 13.00.
Tästä se lähtee taas kuinka huono Anttila on.Aikoinaan moni nauroi kun sanoin että Anttilasta tulee maajoukkue tason kiekkoilija.Sit kuinka Stretsi tuhoaa Suomen toiveet menestyksestä MM-kisoissa...Tottakai jatkosopimus pitää tehdä ja eiköhän se sieltä myös tulekin....Lisätään tähän sekin et nyt kun MM kisat kotihallissamme niin edelleen tulee tuloja seuralle aitioista.
 
Viimeksi muokattu:

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 530
Tästä se lähtee taas kuinka huono Anttila on.Aikoinaan moni nauroi kun sanoin että Anttilasta tulee maajoukkue tason kiekkoilija.Sit kuinka Stresi tuhoaa Suomen toiveet menestyksestä MM-kisoissa...Tottakai jatkosopimus pitää tehdä ja eiköhän se sieltä myös tulekin....

Riippuu palkasta, ei Ilveksellä rahaa niin paljon ole ettei Markon palkka olisi jostain toisesta pois.
Mutta eiköhän Tillu tiedä kohtaako hinta/laatu.
 

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
1 869

Arzamas

Luottopelaaja
Viestejä
1 844

Ei ollut ihan tyytyväinen omaan tekemiseensä.

Rivien välistä luettavissa että ei myöskään tule jatkamaan. "Pääsi nauttimaan tuosta menosta nyt" ja "kyllä se joukkue tulee pärjäämään".
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 415
Rivien välistä luettavissa että ei myöskään tule jatkamaan. "Pääsi nauttimaan tuosta menosta nyt" ja "kyllä se joukkue tulee pärjäämään".
Toisaalta tämä lause: ”Vielä ei ollut meidän aikamme sen suhteen, Anttila pohtii joukkuenäkökulmasta katsottuna.” - viittaisi jatkoon.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 776
Markollahan oli pitkä pelitauko ja karanteeni Kiinassa ennen Olympialaisia. Varmasti jonkin verran vaikutti loppukauden otteisiin. Ihan varmasti olisi mies paikallaan ensi kaudella, mutta ei ehkä sitä mitä tällä hetkellä eniten tarvitaan.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 880
No onhan se valmiiksi raskasjalkaisemmalle pelaajalle paha, kun on pitkä tauko peleistä, karanteenit, ja hyppäät täysin uuteen pelitapaan, jossa luisteluvaade on koko sarjassa 25% parempaa kuin mihin olet tottunut. Kesässä muuttuisi, on väitän, mutta jos ei jatka niin sitten ei.. itse kuulen että ei jatka.
 

Yohan

Luottopelaaja
Viestejä
1 482
itse kuulen että ei jatka.
Mistä kuulet? Mäyränkolosta?

Marko on kyllä kaksiteräinen miekka hieman. Toisaalta iso hahmo, parhaimmillaan todella hyvä alivoimalla ja karvaamaan, mutta Ilveksen pelitapa ja ikä/raskastuva jalka tuo tiettyjä haasteita. Lisäksi vie varmasti ison siivun budjetista (joka kyllä tulee myynnin ja buumin kautta takaisin) ja Ilveksen täytyisi saada myös nuorille peliaikaa.
 
Viimeksi muokattu:

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 289
Lainaus Aamulehden jutusta, jossa kyseltiin kotikisoista ja menneestä sekä tulevasta:

Nyt jännitetään MM-tulosten ohella Anttilan tulevaa seuraa.

”Kaikki ovet ovat niin auki kuin olla ja voi. Paitsi KHL:n suuntaan. On pomminvarmaa, etten lähde sinne. Katsotaan mihin suuntaan tie vie – Suomeen, Ruotsiin vai Keski-Eurooppaan. Tankissa on vielä runsaasti bensaa”, MM-turnauksen aikana 37 vuotta täyttävä kulttihahmo painottaa.

Ilves julkaisi alkuviikosta tukun sopimuksia. Anttilan nimeä ei löytynyt listasta.

”Ei ainakaan vielä. Tämä vaihtoehto kiinnostaa ilman muuta ainakin omasta puolestani”, Anttila vihjaa.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 880
Mistä kuulet? Mäyränkolosta?

Marko on kyllä kaksiteräinen miekka hieman. Toisaalta iso hahmo, parhaimmillaan todella hyvä alivoimalla ja karvaamaan, mutta Ilveksen pelitapa ja ikä/raskastuva jalka tuo tiettyjä haasteita. Lisäksi vie varmasti ison siivun budjetista (joka kyllä tulee myynnin ja buumin kautta takaisin) ja Ilveksen täytyisi saada myös nuorille peliaikaa.
Kyllä, nyt on jo 3-4 ketjut tupaten täynnä,, piti siis kirjoittaa, että luulen, ettei jatka, edellä mainitsemani seikan vuoksi.
 

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
1 869
Meinaatko sitä kun tää ketju on entiset Ilvekset kansiossa?
Eiköhän siellä entisissä ole kaikki joilla ei ole sopimusta, mutta ilmeisesti Albin Crewe on tulossa takaisin kun on pelaajat-osiossa! o_O

1651833360477.png

Edit. Näemmä jäänyt tuonne roikkuun yhdistelyiden/poisteluiden vuoksi? Painaessa kyllä ohjautuu entisiin pelaajiin. Meinas jo tulla kesän kovin siirtohuhu.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 519
Myös minä haluaisin, että mies jatkaa. Kovan treenikesän jälkeen ja maltillisilla minuuteilla (samaa kuin esim. maajoukkueessa) on vahvistus meille. Miettikääpä esim. Ruokonen - Tikka - Anttila ketjua huhheijjaa…
Hyvä kenttä, mutta Ruokonen-Tikka-Ikonen on vielä parempi. Ei sen empää off topiccia. Ymmärrän miksi Mörön halutaan jatkavan, mutta ymmärrän myös jos päästetään irti. Mörkö hieman hankala tapaus, koska sinne alakenttiin totta tosiaan on rutkasti tunkua, mutta erona esimerkiksi Virtanen/Nalli/Päkkilä/Ruokonen osastoon on se, että voiko Mörköä huonojen otteiden tullen laittaa katsomoon, onko Myrrällä kanttia laittaa konkari sinne?
 

tynamo

Luottopelaaja
Viestejä
1 289
Tuoreimpien hankintojen jälkeen Ilveksellä ei ole käyttöä Anttilalle. Hintalappu ei ole kevyimmästä päästä ja kevään näytöt kaukalossa olivat todella ohuet.
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 664
Tuoreimpien hankintojen jälkeen Ilveksellä ei ole käyttöä Anttilalle. Hintalappu ei ole kevyimmästä päästä ja kevään näytöt kaukalossa olivat todella ohuet.

Itse olen vedenjakajalla jatkon kanssa. Koskela ja Jalo onneksi tietää haluavatko Anttilan ensi kauden joukkueeseen.
 
Ylös