Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ilveksenmiäs sanoi:Minusta erittäin hyvä kolmosketjun haku, täyttää Jekin lähdön mennen tullen.
Miksikään ykköstykiksi kaverista ei ole, mutta sellaista ei kai kukaan täysijärkinen ole edes kaavaillut...
Ja kenellekäs tuota paikkaa voi täysjärkisesti kaavailla?Ilveksenmiäs sanoi:Miksikään ykköstykiksi kaverista ei ole, mutta sellaista ei kai kukaan täysijärkinen ole edes kaavaillut...
VP sanoi:Ja kenellekäs tuota paikkaa voi täysjärkisesti kaavailla?Ilveksenmiäs sanoi:Miksikään ykköstykiksi kaverista ei ole, mutta sellaista ei kai kukaan täysijärkinen ole edes kaavaillut...
Battery sanoi:Ilveksenmiäs sanoi:Minusta erittäin hyvä kolmosketjun haku, täyttää Jekin lähdön mennen tullen.
Miksikään ykköstykiksi kaverista ei ole, mutta sellaista ei kai kukaan täysijärkinen ole edes kaavaillut...
Just noin. Kolmoseen tai korkeintaan kakkoseen maltillisella peliajalla minkä lisäksi 5-3 ylivoimalla viivalle. Jos saataisiin Markista vaikka köyhän miehen Hannes Hyvönen.
Liukas Lätkä sanoi:Battery sanoi:Ilveksenmiäs sanoi:Minusta erittäin hyvä kolmosketjun haku, täyttää Jekin lähdön mennen tullen.
Just noin. Kolmoseen tai korkeintaan kakkoseen maltillisella peliajalla minkä lisäksi 5-3 ylivoimalla viivalle. Jos saataisiin Markista vaikka köyhän miehen Hannes Hyvönen.
Kertokaa se Tuokkolallekin, ettei se turhaan peluuta Markia ykkösketjussa.Tosin peliaika on jo ollut maltillinen. Ja miksi tyytyä köyhän miehen Hannes Hyvöseen kun itse Hannes Hyvönenkin olisi saatavilla - viime kaudella lähes 2 pistettä per peli Norjan kakkosliigassa.
Rask40 sanoi:http://www.sportsnbet.net/2014/09/liiga-ennakko-2014-15-sijat-11-14.html
Tuolla sivulla uskotaan Hurtubisen voittavan Ipan pistepörssin ja Pesoselle pisterikasta kautta. ;D Hyvin on kyllä perillä asioista! 8)
Rask40 sanoi:http://www.sportsnbet.net/2014/09/liiga-ennakko-2014-15-sijat-11-14.html
Tuolla sivulla uskotaan Hurtubisen voittavan Ipan pistepörssin ja Pesoselle pisterikasta kautta. ;D Hyvin on kyllä perillä asioista! 8)
Artsi sanoi:Kranttu sanoi:Tupsukorva35 sanoi:Pistepörssi, mukana Pitsiturnaus:
Mark Hurtubise 9 ott. 3+1=4
Näihin päädyttiin!
Ja mitä tästä opimme? Whuu, Mark Hurtubise meidän ykköspyssy!
Tuolla tahdilla pääsee kauden aikana 20 maaliin ja vähintään sen verran pystyi tekemään viime kaudella 7 pelaajaa koko liigassa. Jos siis tahti jatkuu liigassa tuollaisena, niin onhan meillä siinä maalitykki.
Samalla voisi todeta tälle hepulle, että erotkaa koko muukin sakki jouluun mennessä.Brooks sanoi:Kuulemma joku hallituksen jäsen on jo ehtinyt esittää arvionaan, että tämä mies ei näe joulua Ilveksessä.
Itse tykönäni en sano juuta enkä jaata, koska olin muilla mailla koko elokuun enkä näin ollen nähnyt ensimmäistäkään harjoitusmatsia.
Brooks sanoi:Kuulemma joku hallituksen jäsen on jo ehtinyt esittää arvionaan, että tämä mies ei näe joulua Ilveksessä.
Brooks sanoi:Kuulemma joku hallituksen jäsen on jo ehtinyt esittää arvionaan, että tämä mies ei näe joulua Ilveksessä.
Itse tykönäni en sano juuta enkä jaata, koska olin muilla mailla koko elokuun enkä näin ollen nähnyt ensimmäistäkään harjoitusmatsia.