Marek Langhamer

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 882
Eikös Tillu sanonut maalivahtitandemin olevan valmis? En tiedä onko jäänyt silloin Lankkua odottelemaan.
Missä välissä Tillu on noin sanonut?

Meillä on sopimus Malekin kanssa. Ja tietysti kovasti toivotaan, että herra myös pelaa täällä vielä ensi kauden. Muuten on maalivahti-osasto aivan hämärän peitossa.
 

Lööfin Leksa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
130
Missä välissä Tillu on noin sanonut?

Meillä on sopimus Malekin kanssa. Ja tietysti kovasti toivotaan, että herra myös pelaa täällä vielä ensi kauden. Muuten on maalivahti-osasto aivan hämärän peitossa.
Mielestäni taisi Ilvestyskirjan jaksossa näin sanoa. Saa korjata, jos olen väärässä.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 882
Mielestäni taisi Ilvestyskirjan jaksossa näin sanoa. Saa korjata, jos olen väärässä.
Korhosen Markus minusta vihjaili podissa siihen suuntaan, että Marek olisi palaamassa kotiin. Mutta ilmeisesti sekin oli vain kuuntelijoiden toiveunta. Tillu ei kyllä vihjaillut mitään muuta kuin, että joukkueen rakennus on hyvällä mallilla tms.
 

Lööfin Leksa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
130
Korhosen Markus minusta vihjaili podissa siihen suuntaan, että Marek olisi palaamassa kotiin. Mutta ilmeisesti sekin oli vain kuuntelijoiden toiveunta. Tillu ei kyllä vihjaillut mitään muuta kuin, että joukkueen rakennus on hyvällä mallilla tms.
Joo ok. Voi olla, että olen nähnyt tai lähinnä kuullut unta sitten, että olisi sanonut olevan valmista kauraa veskat. :D
 

GNR

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
742
No tästä itse ymmärtäisin näin.
Luot nyt kyllä sen verran omia kuvitelmia, että kannattanee taas ottaa askel taaksepäin ja haistella kukkia.

On tietysti täysin mahdotonta, että ”Lankku ei suunnitelmissa” = Ilves ei jää odottelemaan putoaako Oskarshamn vai ei (ja siten ottamaan kovaa riskiä), vaan kiinnittää jonkun muun. Vai onko?
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 770
Samaa katsoin. Torjui kuitenkin Oskarshamnin edellisen voiton näissä karsinnoissa, viime pelissä luukulla ja nyt ei edes luukulla..

Muoks oli maalissa sarjan toisessa pelissä jonka HV vei 4-0
Olisko kipeenä tms
 
Ylös