Marek Langhamer

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 574
Vaikeita pelejä Marekille, kun laukausia tulee vähän ja maalilla on aina ruuhkaa. Siihen nähden pelannut hyvin. Uskon että nousee taas godmodeen jos mennään jatkoon ja vastaan tulee hyökkäyspäähän vaarallisempi nippu.
 

Tinke18

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
434
Pesi kyllä Rubinin tässä sarjassa 100-0. Isossa roolissa perjantain ryöstössä ja isossa roolissa tänään. Tähän mieheen ei kaaduta
 

helge

Rivipelaaja
Viestejä
86
Onkohan Marekilla jotain ongelmaa jossain? Tuntuu jotenkin ettei kaikki ole ihan kunnossa. Tässä olen jutellut myö kaverien kanssa ja ovat huomanneet saman. Jotenkin mennyt maalejakin mitkä on normaalisti kopannut.
 

Kanuuna66

Luottopelaaja
Viestejä
2 683
Onkohan Marekilla jotain ongelmaa jossain? Tuntuu jotenkin ettei kaikki ole ihan kunnossa. Tässä olen jutellut myö kaverien kanssa ja ovat huomanneet saman. Jotenkin mennyt maalejakin mitkä on normaalisti kopannut.
Päästetyt maalit; avauspelissä 1, Porin pelissä 4, kolmannessa sekä neljännessä taas yksi selän taakse ja tänään 2. Antoi joka pelissä mahdollisuuden voittaa ja otti koppeja mitä joku muu ei olisi välttämättä ottanut :D Tässä sarjassa ainoassa tappiopelissä oli ehkä sellainen maali minkä olisi parempana iltana ottanut. Torjunta% yli 93 ja pmk 1,61 playoffeissa. Kumpikin parempi kuin runkosarjassa eli mielestäni jos nyt ei kympin suoritus niin melko lähelle. En itse ole huomannut mitään normaalista poikkeavaa eivätkä tilastot tai peliesityksetkään sitä tue. Varma en tietysti ole mutta en minä ainakaan nää mitään syytä huoleen tai mitään vammaan viittavaa.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Päästetyt maalit; avauspelissä 1, Porin pelissä 4, kolmannessa sekä neljännessä taas yksi selän taakse ja tänään 2. Antoi joka pelissä mahdollisuuden voittaa ja otti koppeja mitä joku muu ei olisi välttämättä ottanut :D Tässä sarjassa ainoassa tappiopelissä oli ehkä sellainen maali minkä olisi parempana iltana ottanut. Torjunta% yli 93 ja pmk 1,61 playoffeissa. Kumpikin parempi kuin runkosarjassa eli mielestäni jos nyt ei kympin suoritus niin melko lähelle. En itse ole huomannut mitään normaalista poikkeavaa eivätkä tilastot tai peliesityksetkään sitä tue. Varma en tietysti ole mutta en minä ainakaan nää mitään syytä huoleen tai mitään vammaan viittavaa.


Ekassa Porin pelissä päästi vain 3.

(Kaksi tehtiin tyhjiin).
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 147
Onkohan Marekilla jotain ongelmaa jossain? Tuntuu jotenkin ettei kaikki ole ihan kunnossa. Tässä olen jutellut myö kaverien kanssa ja ovat huomanneet saman. Jotenkin mennyt maalejakin mitkä on normaalisti kopannut.
Laukausmäärät mitä tässä sarjassa tuli oli tosi pienet. Ässien hyökkäyspeli lähes olematonta. On myös itse sanonut että tykkää sellaisesta pelistä missä tulee tilanteita ja torjuntoja ja laukauksia, pysyy zonessa.

Kuitenkin joka pelissä lukemien ollessa tasaiset otti ne pari-kolme tärkeää torjuntaa.

Pari maalia jostain pomppujen kautta sisään ja Porin pelissä pari tyhjiin vääristää.

Ei huolta.
 

Mr. Torrance

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
888
Ei tätä miestä pysty mitkään superlatiivit riittävästi kehumaan!

Jokunen pomppu tullut hanskasta ja huomion arvoista, että Ässät ampui paljon patjoihin. Niitä vaan ei kaikkia saa torjuttua aina pois sektorista.

Faktaa. Otti eilen viimeisellä minuutilla TAAS pikku gamesaverin, kun Talaja pääs ampuun toimistosta sen videotarkistuksen jälkeen. Nyt ei oltas lähetty lomille vaan jatkoerään, mutta Ässillä olisi ollut todnäk kunnon hurmio. Marek Langhamerin huippupelastus toista vuotta putkeen, huippu tärkeässä paikassa. Toivotaan "Return of the Kingiä", vielä jonain kauniina päivänä ja nautitaan vielä kun voidaan!
 

Tyrioni

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
444
Koostin Marekin viime ja tämän kauden Playoff-ottelusarjojen tilastot yhteen ja ei voi muuta sanoa kuin että on hämmästyttävän kovilla statseilla Marek on torjunut jokaisen ottelusarjan. Kotipeleissä (vihreä väri kuvassa) ei ole jäänyt kertaakaan torjunta% alle 90% ja ollut alimmillaan 90,63%.

Kolmen ottelusarjan yhteenlaskettu torjuntaprosentti on 93,22% ja päästettyjen maalien keskiarvo on 1,72.

FsYtMZSWwAAyUQ5
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 557
Huhupuheitahan nämä. Sama lähde tosin tiesi huomattavasti aikaisemmin mm. Haapalan jatkosopimuksen kuin siitä foorumeilla puhuttiin.

Ja OT Henkasta puheen ollen... myös ihan fifty-fifty, että pelaako vai ei.
Tuohon viimeiseen ei tarvitse edes omaa näköä.
 

Gmoo

Luottopelaaja
Viestejä
2 831
Ei nyt tietenkään voi huhuja tosissaan ottaa ja toivotaan, että Marek pelaa lauantaina, mutta jos jotakin isompaa on taustalla, niin taas voidaan miettiä miksi playoffeihin ei hommattu kokenutta kakkosveskaa, kun jo runkosarjassa näki, ettei Malekilla riitä.
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 816
Ei nyt tietenkään voi huhuja tosissaan ottaa ja toivotaan, että Marek pelaa lauantaina, mutta jos jotakin isompaa on taustalla, niin taas voidaan miettiä miksi playoffeihin ei hommattu kokenutta kakkosveskaa, kun jo runkosarjassa näki, ettei Malekilla riitä.

Hovista ymmärtääkseni kai yritettiin, mutta valitsi Tapparan, kun hekin kyselivät. Ei välttämättä ollut saatavilla muita varteenotettavia vaihtoehtoja.
 

tynamo

Luottopelaaja
Viestejä
1 304
Oma lähde kertoo, että ei tuu enää peliäkään pelaa Pelsuja vastaan. Tuskin myöskään finaalissa (tai no pronssipelissä).

Iso kiitos kaikesta Marek! Ikävä tulee.
Nämä on taas näitä "Suomi ei pelaa enää peliäkään tässä sarjassa, jos ollenkaan kuluvalla kaudella".

Toivottavasti huomenna tolppien välissä tai tämä kausi on paketoitu.
 
Ylös