Marek Langhamer

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
Pendo sanoi lehdistötilaisuudessa, että Lankku tuskin pelaa KalPaa vastaan.
Kalpan otteet on nähty. Kahdesta kolmeen tälliä päähän kuitenkin tulossa kalakukoilta, niin varjellaan Marek siltä...
 

Reborn Lynx

Luottopelaaja
Viestejä
1 117
Kyllä nyt Marekia on ryöpytetty somessa muiden seurojen fanien toimesta näyttelemisestä. Joo, kyllähän Marek siinä Tepsipelissä itse repii maassa ollessa maskin päästä, mut oliko se tarkoitus tehostaa tapahtunutta. Mietin vaan, että jos itse saisin tällin päähän, niin vois tulla automaattinen reaktio repiä maski päästä, jotta vois pitää kädellä päätä. Asiat ei aina ole niin miltä ulospäin saattaa näyttää.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 342
Kyllä nyt Marekia on ryöpytetty somessa muiden seurojen fanien toimesta näyttelemisestä. Joo, kyllähän Marek siinä Tepsipelissä itse repii maassa ollessa maskin päästä, mut oliko se tarkoitus tehostaa tapahtunutta. Mietin vaan, että jos itse saisin tällin päähän, niin vois tulla automaattinen reaktio repiä maski päästä, jotta vois pitää kädellä päätä. Asiat ei aina ole niin miltä ulospäin saattaa näyttää.
Itse joskus maalissa olleena ymmärrän tuon reaktion. Maalivahtina ei odota yhtään että kun suljet kiekon niin kolisee päähän. Maalivahtina et myöskään pysty yhtään ottamaan vastaan tuollaisessa tilanteessa mahdollista kontaktia. Kyllä siinä vähän myös varmasti pelästyy osumaa.

Toki siinä pieni korostus on, niin kuin pitääkin.
 

Hašek27

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
291
Aivan sama paljonko sattuu, mutta päähän osuma (=taklaus) on aina päähän osuma sattu tai tuliko pysyvää vahinkoa kuinka paljon tai vähän tahansa. Sen luonnollisen kypärä pois pään pitelemisen reaktion lisäksi fiksua näyttää kunnolla osuneen, että kiikareillakin tuomari huomaa osuman, edes toisella kerralla :D
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 270
Ilves on oppinut, hienoa.
Enään ei Lankkua räpätä ilman kunnon muikkaria. Nyt oli sellaista kun olisi pitänyt olla koko kauden. Ja hei ei jäähyä omille, siinä mallia foorumin tissiposkille kuinka omaa maalivahtia suojellaan ja mitä se joukkueen hengelle tekee!

Tää maalivahtihan on itse ConnorMcJeesus, aivan käsittämätön kausi menossa.
 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 033
Jos minä allaolevaa luen oikein, niin onkos nyt Langhamerilla yhden kauden runkosarjanollapelien ennätys?

"Yhden kauden aikana torjuttujen nollapelien ennätys on jaettuna Mika Pietilällä (5+2=7)* kaudelta 2000-01 ja Antti Lehtosella (5+2=7)* kaudelta 2016-17. *Runkosarja + pudotuspelit."

 

Mobutu Sese Seko

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
723
Kauden ja samalla Ilves-uran viides nollapeli runkosarjassa tilille. Uran viidennellä nollapelillä Langhamer on nyt yhdessä Dostálin kanssa seurahistorian eniten nollapelejä torjunut ulkomaalainen maalivahti runkosarjan peleissä.

Viiteen nollapeliin yhden runkosarjan aikana on Langhameria aikaisemmin yltänyt ainoastaan kolme maalivahtia:

Antti Lehtonen 2016-2017
Mika Pietilä 2000-2001
Vesa Toskala 1998-1999

Pudotuspelit mukaan lukien 37 edelliseen starttiin SM-liigassa 7 nollapeliä.

Viikko myöhemmin Marek Langhamerista tuli Ilveksen historian ensimmäinen maalivahti, joka on torjunut 6 nollapeliä yhden runkosarjan aikana SM-liigassa.

Kauden ja samalla Ilves-uran kuudes nollapeli runkosarjassa tilille. Uran kuudennella nollapelillä Langhamer on nyt yksinään seurahistorian eniten nollapelejä torjunut ulkomaalainen maalivahti runkosarjan peleissä.

Pudotuspelit mukaan lukien 39 edelliseen starttiin SM-liigassa 8 nollapeliä.
 
Viimeksi muokattu:

Lintu

Luottopelaaja
Viestejä
2 239
Kuningas ansainnut lempinimensä tänään viimeistään. Oli viime tepsi pelissäänkin nollassa kiinni lähes loppuun asti. En usko myöskään että oli viimeinen nolla tällä kaudella hänelle. Mahtavaa!
 

Timo.S.

Rivipelaaja
Viestejä
32
Ei ollut kauden vaikein peli, mutta monella muulla ei silti olisi nolla pysynyt. Katsoin siinä paraatipelastuksessa että kääntää itsensä kiekon kanssa maaliin, mutta eipä tuo lopulta ollut onneksi yhtään niin lähellä.

Me peasant, you King!
 

Mr. Torrance

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
904
En olisi uskonut Dostalin lähdön jälkeen vastaanvanlaista seppää löytyvän. Ei löytynyt seppää vaan Kuningas. Joskus tekee hyvää myöntää olleensa väärässä, tänään on se päivä! KING MAREK!!
 

DonMaco

Rivipelaaja
Viestejä
49
Jos minä allaolevaa luen oikein, niin onkos nyt Langhamerilla yhden kauden runkosarjanollapelien ennätys?

"Yhden kauden aikana torjuttujen nollapelien ennätys on jaettuna Mika Pietilällä (5+2=7)* kaudelta 2000-01 ja Antti Lehtosella (5+2=7)* kaudelta 2016-17. *Runkosarja + pudotuspelit."


.

Kyllä näin on. Marek on ensimmäinen joka on torjunut runkosarjassa kuusi nollapeliä. Kuningas on Kuningas.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 551
Les sen tiivistää:

Screenshot_2023-01-21-21-15-13-00_1c337646f29875672b5a61192b9010f9.jpg
 
Ylös