Maaotteluseuranta

Huikee tunnelma Zürichissä.

Et oo Puistola tosissas.

Nyt on sitten ihan kiva finaalipari. Katsotaan miten käy. Ei hirveästi haittaa vaikka Sveitsi ottaisi sen ensimmäisen mestaruutensa.

Annunen sitten samassa moodissa huomenna mitä esitit tänään kolmannessa erässä. Annunkia.

Oman vähäisen seurannan mukaan Suomi on ollut kisojen paras joukkue vaikka Sveitsille sen pelin hävisikin. Eiköhän huomenna kultaa Suomi ota.

Pendolla ei oo Toronto-paineita?
Mä en oikeen tiedä mitä Pendolle on tapahtunut. Siis 4 nationssissa oli kuin tärisevä haavanlehti. Oli jo olympialaisissa selvästi rennompi ja tässä turnauksessa vasta onkin. Pelikin on parantanut vain turnaus turnaukselta. Voi olla turha ylianalysoida ulkoista habitusta, mutta aika linjassa nuo on nousseet. Meillä meni eri suuntaan.

Mä en oikeen tiedä mitä Pendolle on tapahtunut. Siis 4 nationssissa oli kuin tärisevä haavanlehti. Oli jo olympialaisissa selvästi rennompi ja tässä turnauksessa vasta onkin. Pelikin on parantanut vain turnaus turnaukselta. Voi olla turha ylianalysoida ulkoista habitusta, mutta aika linjassa nuo on nousseet. Meillä meni eri suuntaan.

Turvamiehet kertonu että uhkaavat Ilveskannattajat on nyt vihdoin hätistelty kannoilta.

Pendon tekeminen muuttui Olympialaiseten ensimmäisen pelin jälkeen, kun Suomi oli hävinnyt Slovakialle 4-1. Tämän pelin jälkeen Ilta-Sanomat julkaisesivat uutisen, missä kerrottiin NHL-pelaajien suhmuroineen hänen seläntakana;

Useiden luotettavien lähteiden mukaan Suomen johtavat NHL-pelaajat keskustelivat ja spekuloivat kesällä NHL:n mestarivalmentaja Paul Mauricesta ja mahdollisuudesta saada hänet Leijonien valmentajaksi olympialaisiin.
Seuraavan Ruotsi-pelin Pendon Leijonat tulivat tiptop Meidän Peliä pelaten, eikä antanut mitään palaa länsinaapurille.

lähde:Skandaalipaljastus Leijonista: ”Minulla ei ole siihen enempää sanottavaa”

Erikoista seurata majupelejä kun ei ole Antsa luomassa jännitystä :D joskus toivoisi että voisi Ilveksenkin pelejä katsoa ilman sykkeiden nousua, mutta eihän se silloin tuntuisi miltään.

Täytyy kuitenkin ainakin itse myöntää, että Mäkinen & Jusa -kaksikko on valovuosia muuta tämän maan kiakkoselostamista ja kommentointia edellä.
Vähän yritin Maikkaria kuunnella, mutta vaikka Alkio olisi peruspelin äänenä mennyt jopa paremmin, niin Joensuu kyllä ajoi pois tuolta hyvin nopeasti. Ja lisäksi Leijonien maaleihin yms. tiukkoihin tilanteisiin Mäkinen luo paremmin tunnelmaa.

Takaisin