Maaotteluseuranta

Onneks tänään tulee jo hiukan tasokkaampi vastus Suomelle. Saadaan varmaan vähä mittaria jo missä mennään.

On ollut puuduttava lohko Suomella. Viikko läpsytelty. Tänään todennäköisesti jo hokia tiedossa.

Turnauksen luonne nähdään (taas) kun puolivälierät alkaa. Lohkovoitto tuonee Ruotsin vastaan ja kaikkihan on silloin auki.....

Itse en ole katsonut yhtäkään Suomen peliä kokonaan vielä, tuskin tänäänkään koska aikainen herätys.
Olen havainnut itsessäni jonkinlaista kiekkoähkyä näihin maajoukkuepeleihin, ei ne enää sytytä kuin ennen.

Vanhuus ei tule yksin.. ;)

Itse en ole katsonut yhtäkään Suomen peliä kokonaan vielä, tuskin tänäänkään koska aikainen herätys.
Olen havainnut itsessäni jonkinlaista kiekkoähkyä näihin maajoukkuepeleihin, ei ne enää sytytä kuin ennen.

Vanhuus ei tule yksin.. ;)
Jep. Noita viideltä alkavia ei ole kerennyt katsomaan ja iltapelit venyvät aina pirun myöhäisiksi ja menen mieluummin nukkumaan. Toki tämä kauden loppu avitti kyllä siinä että en ole oikeastaan mitään urheilua kamalan ahkerasti jaksanut katsella.

Sveitsillä puolestaan Reto Berra maalissa. Voinee pitää pienenä yllätyksenä?
Voittaja saa Ruotsin vastaansa ja häviäjä joko Tsekin tai Norjan.

En päässyt tuohon kanavaan käsiksi katsomon kautta kirjautumatta tai ilmaisella kirjautumisella.
Näköjään ei jostain syystä kuulu ilmaiskanavat ilmaiseen tiliin :D itsellä perinteinen TV viritetty. 7€/kk näkyy vissiin ne

Näköjään ei jostain syystä kuulu ilmaiskanavat ilmaiseen tiliin :D itsellä perinteinen TV viritetty. 7€/kk näkyy vissiin ne
Itselläkin perinteinen TV ja Elisan piuhat niin eipä näy koko kanava.

Varsinainen päättyy 5-5 päättyy Suomi häviää jatkoajalla 6-5.

Aloitukset Sveitsi voittaa 101-0.

Takaisin