Maajoukkue

mandariinimake

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
209

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 868

Ipa72

Luottopelaaja
Viestejä
6 069
Aikaansa kutakin. Uudet ympyrät vievät eteenpäin niin Jalosta kuin maajoukkuettakin (toki vasta Pennasen jälkeen :))
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
11 772

bxl-man

Share Ilves #18
Viestejä
1 881
Ei pennanen saa tuolla mitään aikaan samaa housuunpaskomista ja paineiden kanssa pelleilyä se tulee olemaan.
On siinä sitten Tapola, jonka olkaan voi nojata ja itkeä.. En mistään mitään tiedä, mutta tokkopa Tapola tuossa ihan vaan taustalle on jäämässä katselemaan miten Pendo pärjää.
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
11 772
On siinä sitten Tapola, jonka olkaan voi nojata ja itkeä.. En mistään mitään tiedä, mutta tokkopa Tapola tuossa ihan vaan taustalle on jäämässä katselemaan miten Pendo pärjää.
Miksei Pendo pärjäisi?
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
11 772
Aikaisemmin kysyit miksei pärjäisi ja nyt kun sinulta kysyy miksi pärjäisi niin ”et halua lähteä vääntöön”.
Koska yksi viikko ei määritä minulle Pennasta valmentajana kuten monelle muulle täällä.

Olen myös aika varma siitä että pystyy uudistamaan pelitapaa maajoukkueessa ja keksimään uusia kilpailuetuja. Oppimaan.

On pärjännyt aiemminkin maajoukkueessa (apuvalmentaja) ja nuorten majussa (pääkoutsina). Ilveksessä pisteitä kerättiin melkoinen määrä. En minä näe mitään sellaista miksi ei nyt yhtäkkiä pärjäisi tai miksi nyt vetäisi ihan vihkoon tuola.
 

Patinoitunut runomies

Rivipelaaja
Viestejä
26
Eli kaikki meni hienosti ja sitten yht’äkkiä täysin puskista tuli huono viikko.

Kyllä se on varsinaista taidetta, että sai noin kovan nipun ajettua täysin lukkoon.

Löytyykö Ilveksen historiasta huonompaa valmentajaa? Ei montaa ainakaan.

Hyvä oli puhuun paskaa.

Mut ehkä majussa säkenöi.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 868

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 328

Pendon ja Tapolan ajatuksia.
Katsoin ja tuon jälkeen menin katsomaan Tommi Niemelän ensimmäinen päivä Ilveksessä -videon. Sen verran alkoi ahdistamaan tuo Pendo&Tapola.

Se helpotti.
:)
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
11 772
Eli kaikki meni hienosti ja sitten yht’äkkiä täysin puskista tuli huono viikko.

Kyllä se on varsinaista taidetta, että sai noin kovan nipun ajettua täysin lukkoon.

Löytyykö Ilveksen historiasta huonompaa valmentajaa? Ei montaa ainakaan.

Hyvä oli puhuun paskaa.

Mut ehkä majussa säkenöi.
Just tän takia sanoin että en jaksa tähän lähteä enää.
 

bxl-man

Share Ilves #18
Viestejä
1 881
Miksei Pendo pärjäisi?
Saattaa kai tuo pärjätäkin. Mutta ei mitkäät parhaat mahdolliset lähtökohdat niin maajoukkueella kuin Pendollakaan. Ei tuo mun teksti mikään profetia tulevasta ollut. Sanoinpa vaan että uskon Tapolan ottavan isoa ruutua (apu)valmentajana. Melkein tekisi mieli veikata, että meillä on 1A- ja 1B valmentajat.
 
Ylös