Maajoukkue

Pantterin Pensselit

Luottopelaaja
Viestejä
1 165
Ei kai CHL-pelejä varten koko Liigaa tauolle laiteta, kun CHL-pelikalenteri ja siinä pelaavat joukkueet ovat tiedossa Liigan otteluohjelmaa laadittaessa?
Ei, mutta vaikuttaa tuo silti otteluohjelmaan. Itsenäisyyspäivänä ei myöskään ole ollut tapana pelata Liigaa.

Kai tuohon jonkun pelin olisi tiistaillekin saatu sovitettua, mutta aika perussetti tää on kun perjantaina ja lauantaina pelataan ”täydet” kierrokset.
 

GNR

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
747
Ei, mutta vaikuttaa tuo silti otteluohjelmaan. Itsenäisyyspäivänä ei myöskään ole ollut tapana pelata Liigaa.

Kai tuohon jonkun pelin olisi tiistaillekin saatu sovitettua, mutta aika perussetti tää on kun perjantaina ja lauantaina pelataan ”täydet” kierrokset.
Puhuttiinkin itsenäisyyspäivänaatosta, jolloin Ilves pelasi mm. Suomi 100 ottelunsa.
 

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Viestejä
1 190
Näitä olen aina ihmetellyt, joku Kemiläinen esimerkiksi. Mitä uutta hän voi vielä Jaloselle näyttää? :D
Siellä on kasapäin pelaajia joilla ei ole saumaakaan kisoihin. Eikä Kemiläisten ja vastaavien tarvitse antaa näyttöjä enää yhtään mihinkään, kyllä Euroopassa kaikki jo tietävät nämä yli kolmenkymppiset eurokaukalot kertaalleen kalunneet suomalaiset. Seurajoukkueissa olisi niille enemmän käyttöä.
 

Kanuuna66

Luottopelaaja
Viestejä
2 720

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 850

Bau ja Nyman kumpikin
oletetusti leirille.
Oletettavasti tuosta tippuu vain yksi hyökkääjä, eli eiköhän Bau sentterinä pääse mukaan. Nymanhan on varmasti jengissä.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 123
Karhukin U20 kanssa mukana reissussa sen kolme viikkoa. Muistu mieleen, kun katteli taas tuota julmettua shortsipoikalistaa.. :cool:

Screenshot_20231212_170948_Facebook.jpg
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 669
Noniin johan tässä jokunen vuosi Mertarantaa kuunneltiin.
Kertokaa nyt joku mulle, että tämä on vitsi.
Makuasioita, mutta ei kyllä hyvänen aika putoa Mäkinen enää itselle.
 

JärvisenPera

Luottopelaaja
Viestejä
1 322
Noniin johan tässä jokunen vuosi Mertarantaa kuunneltiin.
Kertokaa nyt joku mulle, että tämä on vitsi.
Makuasioita, mutta ei kyllä hyvänen aika putoa Mäkinen enää itselle.

Ilmatteeks näkyy maikkarilla Suomen pelit edelleen. Eiköhän siä Antero luo tuttua 60min paniikkia vielä vastaisuudessakin.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 348
Noniin johan tässä jokunen vuosi Mertarantaa kuunneltiin.
Kertokaa nyt joku mulle, että tämä on vitsi.
Makuasioita, mutta ei kyllä hyvänen aika putoa Mäkinen enää itselle.

AnttiVihtori ja hyvät ystävät.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 684
Noniin johan tässä jokunen vuosi Mertarantaa kuunneltiin.
Kertokaa nyt joku mulle, että tämä on vitsi.
Makuasioita, mutta ei kyllä hyvänen aika putoa Mäkinen enää itselle.

En tiedä mitä Viaplay ajatteli kun MM-kisat hankki. Kun ne ilmaiset pelit kuitenkin televisiossa näytettävä. Ei oo tainnu AV enää haukkua kisojakaan niin paljon kuin ennen. Noh, katotaan onko viaplay vielä pystyssä keväällä
 

Kanuuna66

Luottopelaaja
Viestejä
2 720
Pääsevät Suomi ja Haapala dominoimaan yhdessä leijonapaitaan


E: linkissä vielä koko valittu joukkue
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 348
Mitähän sellaista Vittasmäki ja Kemiläinen voivat vielä esittää mitä J. Jalonen & kumppanit ei ole vielä nähneet. :D
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 076
Meidän pakistosta myös Utunen ja Mattila valittu joukkueeseen. Eikun hetkinen ei ne vielä pelaakaan meillä.

Ifk:lta lähtee Sund. Eihän heiltä vielä ollutkaan pakkeja pois kokoonpanosta.

Millähän näytöillä tuo Jatkola on otettu mukaan. Viimeiset 10 peliä 87,4 torjuntaprosentti... Varmaan sen takia, kun teki sen yhden maalin.
 
Ylös