MA 29.9.2025 HJK-Ilves

Kuka voittaa?

• ILVES

Ääniä: 72 81,8%
  • tasuri

Ääniä: 6 6,8%
  • reitala

Ääniä: 10 11,4%

• Äänestäjiä
    88
  • Poll closed .
Kirkalta hyvä peli. Virtasen kanssa nuo vastaantulot olisi voineet olla paljon vaarallisempia. Tulos ok, mutta lopussa olisi pitänyt taistella, eikä hölkötellä.
Juu oli Kirkalta ihan napakka matsi. Kulmapotkuissa ei tarvinnut jännittää että kuinka vituiks ajoitukset menee ja mihin nyrkkeilee, kun liimasi pallot varmasti. Ainoa mikä pisti silmään niin avauksien kanssa tekemistä.

Kirkalta hyvä peli. Virtasen kanssa nuo vastaantulot olisi voineet olla paljon vaarallisempia. Tulos ok, mutta lopussa olisi pitänyt taistella, eikä hölkötellä.
Muuten kyllä, mutta kyllähän tuo maalin johtanut tilanne ja ylipäätään tuo omassa päässä pallottelu jätti toivomisen varaan. Keskitykset, kulmat jne. otti kyllä hyvällä varmuudella ja piti joukkuetta mukana heikolla hetkellä.

Kai se on hyvän joukkueen merkki, että huonolla pelillä ei hävitä, mutta jos ei enää loppukaudella oltaisi noin jaloissa kuin minuuteilla 5-65 oltiin?

Hyvin siitä toki noustiin, mutta vittu että oltiin jaloissa välillä. Todella tyytyväinen pisteeseen.

Huh huh. Vittu että on ääni mennyttä. Nyt juon yhden (1) oluen. Eteenpäin ja lauantaina Nottamäelle.

Ihan hyvä matsi. Popolla oli paikka viedä Ilves 0-2 johtoon, sitten oltiin 50 minuuttia altavastaajina ja lopun 30minuuttia vietiin peliä.

Hienoa, kun näissä kärkiotteluissa pelin flow vaihtelee vaikka tietysti sitä haluaisi nähdä Ipan 90minuutin dominoinnin.

Täytyy nostaa hattua joukkueelle ja valmennukselle, että tultiin peliin takaisin vahvan Klubi painostuksen keskeltä.

7 peliä vielä jäljellä - jännittävä syksy menossa.

En sano mitään.
No jaa, ei kyllä voi ainakaan täysin Kirkan piikkiin laittaa. Enemmän itse asiassa Popo tuossa, kuten läpi koko pelin, hidasteli. Muuten solidi peli Kirkalta.

No jaa, ei kyllä voi ainakaan täysin Kirkan piikkiin laittaa. Enemmän itse asiassa Popo tuossa, kuten läpi koko pelin, hidasteli. Muuten solidi peli Kirkalta.

50% Kirka, 50% Popo.

Krkalicissa on aineksia, mutta kyllä minä ainakin nukun yöni paremmin, jos ja oletettavasti kun parina on Otso.

50% Kirka, 50% Popo.

Krkalicissa on aineksia, mutta kyllä minä ainakin nukun yöni paremmin, jos ja oletettavasti kun parina on Otso.
Noniin eli voit nyt myöntää vittuilematta, että jotain hän on osoittanut taistellakseen ykkösveskan paikasta ensi kaudella?

Noniin eli voit nyt myöntää vittuilematta, että jotain hän on osoittanut taistellakseen ykkösveskan paikasta ensi kaudella?

En minä tietääkseni ole sinulle mitään vittuillut. Pidän vaan vähän erikoisena, että ehdotit viime kaudella vielä kolmosdivaria vetänyttä Viitalaa Otso Virtasen tilalle. Ei nyt ihan noin herkkä kannata olla. En ole missään sanonut, että Krkalic pitäisi potkia ulos. Peace.

En minä tietääkseni ole sinulle mitään vittuillut. Pidän vaan vähän erikoisena, että ehdotit viime kaudella vielä kolmosdivaria vetänyttä Viitalaa Otso Virtasen tilalle. Ei nyt ihan noin herkkä kannata olla. En ole missään sanonut, että Krkalic pitäisi potkia ulos. Peace.
Aivan. Peace.
Itsekään en ole ollut varauksettoman tyytyväinen Virtasen tämän kauden pelaamiseen, mutta millä ihmeen näytöillä nostaisit Krkalićin tai varsinkaan Viitalan Ilveksen ykkösmolariksi? Pientä rotia juttuihin.

Juu, tiedän kyllä mitä olen kirjoittanut. Ihan normaali kysymys.

Mitä maalivahteihin tulee, Virtasen suurin ongelma ovat keskityspallot/kulmapotkut ja Krkalićin pelin avaaminen. Silti ollaan sarjassa ykkösinä. En näe tilannetta, jossa kannattaisi lähteä hankkimaan uusia veskareita, koska arpakerroin on niin iso.

Toki jos Krkalić pystyy Otson torjumaan penkille, on ansainnut peliaikansa. Toistaiseksi vähän kahtalaisia näyttöjä, joissa osalle tuntuu riittävän, että ei tee "otsomaisia" virheitä. Omasta mielestä ihan sama, millaisen maalivahdin tekemän virheen jälkeen pallo löytyy omista.

Juu, tiedän kyllä mitä olen kirjoittanut. Ihan normaali kysymys.

Mitä maalivahteihin tulee, Virtasen suurin ongelma ovat keskityspallot/kulmapotkut ja Krkalićin pelin avaaminen. Silti ollaan sarjassa ykkösinä. En näe tilannetta, jossa kannattaisi lähteä hankkimaan uusia veskareita, koska arpakerroin on niin iso.

Toki jos Krkalić pystyy Otson torjumaan penkille, on ansainnut peliaikansa. Toistaiseksi vähän kahtalaisia näyttöjä, joissa osalle tuntuu riittävän, että ei tee "otsomaisia" virheitä. Omasta mielestä ihan sama, millaisen maalivahdin tekemän virheen jälkeen pallo löytyy omista.
Siksi juuri haluankin nähdä Kirkan taistelevan siitä paikasta Otson kanssa. Kumpikin on ihan mitat täyttävä moke, joskin viime aikoina itsellä ollut enemmän luottoa ensimmäiseen.

Samaa mieltä, että ihan sama, millaisen virheen jälkeen pallo löytyy omista. Ihan sama ei kuitenkaan ole, kuinka usein tämä käy ja siksi Kirkaan enemmän luottoa juuri nyt.

Shotstoppereina aika tasoissa.

Viitala-ehdotukseni toki ansaitsee kritiikkiä ja ehkä vähän liioittelua itseltäni.

Popolta kokonaisuudessaan heikko peli. Ei saanut juuri mitään aikaan. Stjopinin maali teki varmaan hyvää. Siihenkin olen ollut turhautunut. Vihreen kentän Ratisena pitänyt. Liike OK, mutta viimenen ratkasu monesti väärä ja vedot menny minne sattuu. Tänään maaliin. Hyvä. Tasuri OK. Oli siinä HJK:lla momentuminsa aikana ylärimaakin. Osa pelistä oltiin mankelissa. Alku ja loppu hyviä.

Iloinen Vetelin puolesta, kun sai ottelun alussa heti revanssin viime kerrasta Boltilla. Ja hei, me johdetaan ihan vakuuttavasti sarjaa. Hyvä fiilis jäi kannattajakarsinan menosta. Mahtava teidän kans on huutaa äänensä piloille maanantai-illan hämärässä. Tänks kaikki huonosti käyttäytyvät pikkuveljet ja setämiehet ja parit siskotkin <3 Mulla oli taas mahtava ilta.

Tänks kaikki huonosti käyttäytyvät pikkuveljet ja setämiehet ja parit siskotkin <3 Mulla oli taas mahtava ilta.
Meidän puolelta ei noita huonosti käyttäytyviä tainnut juurikaan löytyä, mutta lupipäädystä kyllä.

Todella törkeää viheltää pahasti loukkaantuneelle pelaajalle, kun häntä nostetaan paareille.

Takaisin