MA 25.3.2024 | Ilves - KalPa | 3. puolivälierä

Paatelainen

Luottopelaaja
Viestejä
1 894
Kyllä jätkiä harmittaa, jos sivustaseurailu ei vaihdu tekemiseen tänään. Uskallus pelata jääkiekkoa pudotuspeleissä on loistanut poissaolollaan. Nyt pitäisi näkyä leijonia lampaiden sijaan. Vaatii voimaa ja ennenkaikkea sisua ja uskallusta pelata pudotuspelilätkää. Tällaisia pelaajia ei joukkueessa ole näkynyt. Jatkopaikka on mahdollinen vielä, mutta se ei tule tapahtumaan, jos pelätään.
 

Pelisilmä

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
148
Tänään sitä henkistä kanttia mitataan sitten aivan todenteolla. Eipä ole hetkeen näin jännittävää matsia ollut, koska tilanne on melkeimpä tulos tai ulos. Toki oltiihan mekin 2-0 johdossa 2-vuotta sitten Kärppiä vastaan, mutta niin vain Kärpät kaivoi itseänsä maalin päähän jatkopaikasta. Kaikki on mahdollista ja tänään paineet pojilla on suuret, mutta sarja on silti vielä täysin auki. Nyt vaan LETS GO BOYS!
Tuto nousi juuri Kiekko Espoota vastaan 0-3 tilanteesta 3-3.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 821
Parempi ettei lähde repimään liikaa. Voi jäädä peli ensimmäiseen vaihtoon, kun loukkaantuu. :D

Ei vaan, mukava nähdä Savi rosterissa. Siinä on kyllä kaveri, mikä yleensä antaa kaikkensa.
Nojoo ja kuulemani mukaan nuo ovat jo osittain pään sisässä.

”Serve Järvenpää”
 

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 432
En itse tahdo päästä kärryille mistä tämä fysiikkaetu on peruja?
Itse sisäistän että nämä lähtökohtaisesti keskikastin joukkueet panostavat enemmän tähän fysiikka puoleen.
Vielä kun koko kauden otannalla kalpa jaksanut luistella toiseksi eniten.

Ihmetystä itse laitan sille että meidän nippu ei taklaa juuri yhtään.
Vastassa kuitenkin on pienikokoinen joukkue.
Eikö sitten vain osata, keretä, vai eikö kuulu tämän joukkueen dnahan.

Hyvä näkökulma. Jotain perää tuossakin voi olla, mutta kyllähän olemme Kalpan jalan raskauden kaikki jo huomanneet. Pelitahti on nyt todella kova. Pe-La pelit tulevat ihan peräkanaa vain tuntien levolla ja niitä ennen pelataan kaksi päivää lisää.

Könöstä tämä nyt todella huutaisi. Muistaakseni Pendolla on ollut tapana myös käyttää nuorisoa back to back pelien jälkimmäiseen peliin, joten en suuresti yllättyisi vaikka Bau vedettäisiin naftaliinista lauantaina. Sinne asti toki pitäisi ensin päästäkin.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 756
Toki oltiihan mekin 2-0 johdossa 2-vuotta sitten Kärppiä vastaan, mutta niin vain Kärpät kaivoi itseänsä maalin päähän jatkopaikasta.
Haapalahan sanoi toisen pelin jälkeen haastattelussa, että playoffeissa kaksi ensimmäistä peliä on vähän asetelmien hakua ja niissä vähän kattellaan. Siitä uskoa, nyt on pari peliä katseltu ja nyt alkaa pelaaminen.
 

jub^^

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
914
Itse missasin tuon viime pelin. Tai no radion välityksellä kuuntelin. Miten tuo Päkkilä-Kodytek-Meskanen toimi? Kuka tuossa oikein tekee peliä kun kenelläkäään ei ole käsiä? Vai tehtiinkö kolmosesta suoraan ajokoiraketju ja kaikki paukut kahteen ekaan?
 

FightBackIpa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
939
Virtasen sisääntulolla haetaan varmaankin sitä lisäboostia koppiin, vaihtoaitioon jne. On kuitenkin taistelija, joka potkii muitakin etiäpäin. Päkkiläkin saa tilaisuuden loistaa 3.ketjussa, siinä Eetukin voi tehdä tulosta. Itse jotenkin odotan 3 ja/tai 4 ketjulta räjäyttävää yllätystä tänään. Saakeli tänäänkö se sittenkin alkaa, Ilves kevät!
 
Ylös