MA 20.3.2023 Ässät - Ilves | 2. Puolivälierä

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 905
Eli tuossa salaattipöydästä voi aloitella ei ole mitään järkeä. Yhden kerran menee tosi huonona juttuna, mutta joka kerta ku tota viljelee, ni ei oo edes todellista.

Tekee mieli repiä korvat irti päästä ku tota hokemaa kuuntelee
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 991
Höyry oli omaa luokkaansa. Joskus pikkujätkänä 70-luvulla jäi mieleen peli, jossa Suomi johti USA:ta kerrankin. Erätauolla Höyry kuulutti: "Nyt soitetaan kappale Born to Lose"! :D
Ärsyttävä ja itserakas ukkohan tuo oli, mutta osasi hommansa. Ehkä hänellä oli varaakin vähän itseään korostaa välillä :)
Tunnelman osasi luoda.. kuin olisi nähnyt pelin, vaikka vain kuuli sen.. oi voi.. taidan olla vanha...
 

kalastaja

ILVES, BAYERN MUNCHEN, AIK
Viestejä
69
Avausmaalin tullessa tuon yleensä lohkaisee... jotain omaa huumoria.

"nakkimukia kärkeen" oli jossain pelissä, kun maali tuli.
Tää oli perjantaina pelsu-KalPa pelissä kun tuli eka maali. Muistan kun tuli nälkä ja rupes tekemään Jonen lihamukia mieli
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Tää oli perjantaina pelsu-KalPa pelissä kun tuli eka maali. Muistan kun tuli nälkä ja rupes tekemään Jonen lihamukia mieli

En tuota katsonut, eli hokenut tuota jossain muussakin pelissä. Ja voi olla että sanoi lihamukikin. Ihan helvetin ärsyttävä jokatapauksessa.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 585
Koskahan Liiga jaksaa ilmoittaa tuomarit, vai vedetäänkö Isomäen seisomakatsomon linjalla? Itse kyllä odottelen että Joonaksen kuva sinne levähtää.
 

weston

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
315
Ei ny jotenki mee mun vartaloon että meillon pienempi kerroin ku tapparalla Kouvolassa.

Hämmennyn.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 670
Kyllä minä haluaisin kuulla miten Kontsa Kontiola syöttää Räpsä Rädylle, joka jatkaa Happis Haapalalle...
Ja kolmeen kertaan hoettuna...
puhutaankos nyt samasta? ...vaihtoja on kuin hammaslääkärissä... :oops:
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 670
Ärsyttävä ja itserakas ukkohan tuo oli, mutta osasi hommansa. Ehkä hänellä oli varaakin vähän itseään korostaa välillä :)
Tunnelman osasi luoda.. kuin olisi nähnyt pelin, vaikka vain kuuli sen.. oi voi.. taidan olla vanha...
Sama täällä! Siis vanha.
Mutta mun mielestä tässäkin aika monella vähän "aika kultaa muistot". Nimittäin mielestäni myöskin Höyrylle kävi niin, että kun sai nimeä, niin siitäkin tuli vanhemmiten ihan sietämätön. Osasi luoda kuvan pelistä joo, mutta myöhemmässä vaiheessa se höpötti niitä omia "hauskoja" juttujaan oli puolet ajasta....Ja maali!
 
  • Tykkää
Reactions: Pok

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 106
Brännare ja Vikman päätuomareina tänään.
Ylläri, että tuo Vikman on taas viheltämässä. Jos joku jaksaa niin voi kaivella faktatietoa, mutta voisin näin hatusta heittää, että jostain helmikuusta on ollut yli kymmen kertaa vislaamassa meidän peleissä.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Ei v*ttu sanon minä. Muuta en sitten sanokaan...

:D

1679323952813.png
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 991
Sama täällä! Siis vanha.
Mutta mun mielestä tässäkin aika monella vähän "aika kultaa muistot". Nimittäin mielestäni myöskin Höyrylle kävi niin, että kun sai nimeä, niin siitäkin tuli vanhemmiten ihan sietämätön. Osasi luoda kuvan pelistä joo, mutta myöhemmässä vaiheessa se höpötti niitä omia "hauskoja" juttujaan oli puolet ajasta....Ja maali!
Juu.. ja osa hänen tarinoistaan oli todellakin sitä.. ei aina pilattu hyviä tarinoita tosiasioilla. Kunhan juttua riitti...
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
No nyt on suurpaniikki sitten päällä, kun herra/rouva Seeepra tuommoisia huutelee. Onkohan Marekilla bussissa ollut jo vaipat käytössä.
 
Viimeksi muokattu:

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 319
Ei v*ttu sanon minä. Muuta en sitten sanokaan...

:D

katso liitettä 4632
No luonnollisesti tuntee paremmin kun yksikään jatkoajassa. Luultavasti tuntee paremmin kun kukaan Ilveksessä tai edes kukaan Langhamerin perheenjäsen.

No tänään nollapeli maali nurin.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Ei v*ttu sanon minä. Muuta en sitten sanokaan...

:D

katso liitettä 4632

Sanon sittenkin: Ei se pleijareiden G7-jatkoajalla jännitä, vaan kylmänviileästi hoitaa hommansa ja ottaa gamesaverit, mutta kyllä se sitten jännittää, kun porilainen Jonne huutaa: Maaaaareeeek!

EDIT: Pakko tää on silti uskoa, koska lähteenä on taas se tyyppi, joka tietää paremmin kuin ykskään heppu jatkoajalla. Se on meinaan melkoinen tyyppi se, sama äijä lähteenä aika monessa jutussa.
 
Ylös