MA 17.1.2022 | Ilves - Kärpät

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 201
Mut hei älä unohda, että kuuleman mukaan Kärpät vei toista erää. Ilves oli ihan purjeessa :)))))))))

Mikäs juttu tämä on? Ei minusta Kärpillä ollut toisessa erässä yhtään sen enempää palaa kuin muissakaan erissä. Saukkonen nyt ei kiekosta mitään ymmärrä, mutta ei hänkään nyt niin kujalla ollut, että olisi Kärppien eräksi tuota sanonut. Zerenkolla taisi olla 2 torjuntaa vain erässä ja tosiaan, kumpikaan ei edes kakkossektorin vetoihin.
 

Val76

Luottopelaaja
Viestejä
1 016
Mikäs juttu tämä on? Ei minusta Kärpillä ollut toisessa erässä yhtään sen enempää palaa kuin muissakaan erissä. Saukkonen nyt ei kiekosta mitään ymmärrä, mutta ei hänkään nyt niin kujalla ollut, että olisi Kärppien eräksi tuota sanonut. Zerenkolla taisi olla 2 torjuntaa vain erässä ja tosiaan, kumpikaan ei edes kakkossektorin vetoihin.
Puujalan mielestä oli Kärppien erä. Koska me muut ei nähdä tuloksen taakse :)
 
  • Tykkää
Reactions: Pok

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 966
Tosiaan Pelicans ottelussa on sitten Mertaranta selostamassa. Hieno ilta sinne tulossa.

Tästä ottelusta ei muuta kuin se, että tuota koostetta on kyllä kiva katsella. Ja sarjataulukkoa
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 897
Puujalan mielestä oli Kärppien erä. Koska me muut ei nähdä tuloksen taakse :)
Ettet oo pitkävihainen ja sillai? Joo, te kaikki, koko foorumi, kun kolmelle tyypille vastailin. Katso tallenteelta tokan erän vika kymppi, ei Kärpät vetoja saanut, mutta kyllä he kiekolla olivat myös hyvin. Ilves pelasi loistavan pelin silti.
 

Val76

Luottopelaaja
Viestejä
1 016
Ettet oo pitkävihainen ja sillai? Joo, te kaikki, koko foorumi, kun kolmelle tyypille vastailin. Katso tallenteelta tokan erän vika kymppi, ei Kärpät vetoja saanut, mutta kyllä he kiekolla olivat myös hyvin. Ilves pelasi loistavan pelin silti.
No anteeksi, olen vaan niin eri mieltä.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 763
Ettet oo pitkävihainen ja sillai? Joo, te kaikki, koko foorumi, kun kolmelle tyypille vastailin. Katso tallenteelta tokan erän vika kymppi, ei Kärpät vetoja saanut, mutta kyllä he kiekolla olivat myös hyvin. Ilves pelasi loistavan pelin silti.

Kiekonhallinta oli avauserän jälkeen Ilvekselle 51-49 ja toisen erän jälkeen 57-43. Oman laskuoppini mukaan se tarkoittaisi että Ilveksellä oli toisessa erässä kiekko 63%:sti, tuohon päälle siis Kärpät ei saanut laukauksia aikaan. En vaan saa tuosta millään Kärppien erää.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 897
Kiekonhallinta oli avauserän jälkeen Ilvekselle 51-49 ja toisen erän jälkeen 57-43. Oman laskuoppini mukaan se tarkoittaisi että Ilveksellä oli toisessa erässä kiekko 63%:sti, tuohon päälle siis Kärpät ei saanut laukauksia aikaan. En vaan saa tuosta millään Kärppien erää.
Jätä ihmeessä lukematta tuo "tokan erän vika kymppi".. mä en jatka tätä enää. Mä oon aikuinen ihminen, en jaksa lasten tavalla jankata samasta asiasta.
 

Lima

Luottopelaaja
Viestejä
1 010
Puuttumatta sen enempää kuka hallitsi mitä erää asiaan. Huomioikaa se kuitenkin, että tokan erän alussa Kärpät sai jäähyjä. Vaikkei se Ilveksen yv mitään timanttia ollut, niin kiekon hallinta ja laukaukset/maalipaikat varmaan kuitenkin vietiin selvästi ylivoiman aikana
 

RajamäenEki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
509
Jatkan itse saivartelua. Elorinne otti pakkiparinsa kanssa viivelähdön. Hyökkääjät olivat mukana. Harvoja kertoja kun Kärppien trappi sai katkaistua Ilveksen hyökkäyksen omalle siniviivalleen. Toki Kärpät ei onnistunut katkaisemaan peliä hallitusti. Laittoivat kiekkoa vain nopeasti ylös. Elorinne laittoi poikki, Sebök huitaisi väliin ja kiekkoa Baptistelle läpiajoon. Viivelähdön ansiosta Ilveksen pelaajien etäisyydet olivat kunnossa.
Tämä selvä.
 
Ylös