Lukas Svejkovsky

Jos ennen kauden alkua ajattelin, että tämä on verrokki Tanukselle, niin aika korkeelta ajatuksineni olen pudonnu. Varmaan joku Tsekin liiga sopisi tälle paljo paremmin, tai sit pitää vaan parantaa helkkaristi.

Svej palasi ja Ilves hävisi todella ponnettomalla esityksellä. Miehelle vakuuttava -2. Ei toki voi kaataa tappiota yhden tai edes kahden kaverin harteille, mutta kyllä tämä arpa alkaa olla katsottu. Piti olla tulosketjun kaveri. Pelannut 25 ottelusta 17 tehoin 2+4. Floppi.
Ja laitettiin Svej sitten tulosketjuun tekeen tulosta…… taikuri sai ketjukaverikseen tulosketjun parhaat avut Nättisen ja Björkqvistin. Jos sulla on liigan hitain ja puukätisin sentteri niin tulosta on turha odottaa. Svej kuuluu kahteen kärkikenttään taidoiltaan ja jos ei riitä niissä niin myyntiin sitten vaan.

Itse kuvittelin jopa maalipörssin voittoa ja ihan rahaakin pistin kiinni siihen, mutta tällä kertaa arpa ei voittanut.

Jos yhtään lohduttaa niin minä pistin Löökelle. Svejlla sentään tuplasti enemmän maaleja Jensiin nähden.

Takaisin