Lukáš Jašek

Ei vittu "Jasek ei pärjää pleijareissa" ja täysin ittekseen pudotti meijät pronssille pari vuotta taaksepäin.
En lähde tuohon Jasek ei pärjää playoffeissa agendaan, mutta eipä tuokaan statementti nyt ihan totuutta kuvasta. Jasek oli vain yhdessä pelissä pisteillä tuossa sarjassa. Kangasniemi se suurin ”riesa” taisi olla.

En lähde tuohon Jasek ei pärjää playoffeissa agendaan, mutta eipä tuokaan statementti nyt ihan totuutta kuvasta. Jasek oli vain yhdessä pelissä pisteillä tuossa sarjassa. Kangasniemi se suurin ”riesa” taisi olla.
Älä tuu pilaan mun vitutus-öyhötystä jollain faktoilla.

Jasek on pitänyt tätä joukkuetta pystyssä monta kuukautta. Aika epäreilua tässä kohtaa kaataa paskaämpäriä hänen päällensä. Terveessä joukkueessa joku muu sentterikin kannattelisi heikkona hetkenä.
Juuri näin, enkä ole itse kaatamassakaan. Kunhan vaan totesin, että meidän joukkueessa vaikuttaa olevan vähän tällaista tendenssiä.

Jasekin jatkosopimus ehkä ainoa (ilmoittamatta olevan lisäksi) joka antaa jotain uskoa tulevaan kauteen.
Ollut aivan ylivoimaisesti tärkein ukko joukkueessa. Pienen matkan päässä Simme ja sitten kilometri seuraaviin.

Jasekissa on jotain peri Ilvestä, virtuoosi ja veijari jopa? Hieno ja taitava peluri.
Tästä "uskallan" olla eri mieltä. Yliarvostettu pelaaja, joka sortuu liian usein ihmeelliseen löysäilyyn ja puolivaloilla pelaamiseen. Jotenkin jää vaikutelma peruslaiskasta kaverista, joka on vaan meillä töissä. Valtava ero työmoraalissa hyökkääjistä esim. Törökiin, Löökeen, Engbergiin ja itse asiassa moneen muuhun.

Tästä "uskallan" olla eri mieltä. Yliarvostettu pelaaja, joka sortuu liian usein ihmeelliseen löysäilyyn ja puolivaloilla pelaamiseen. Jotenkin jää vaikutelma peruslaiskasta kaverista, joka on vaan meillä töissä. Valtava ero työmoraalissa hyökkääjistä esim. Törökiin, Löökeen, Engbergiin ja itse asiassa moneen muuhun.
Ja juuri tämän takia, koska on peruslaiska kaveri joka on vain töissä, peluuttaa Hölö tätä työmoraaliltaan huonoa kiekkoilijaa selvästi Törökiä, Löökeä ja Engbergiä enemmän. Oppiipahan saakeli.

En lähde tuohon Jasek ei pärjää playoffeissa agendaan, mutta eipä tuokaan statementti nyt ihan totuutta kuvasta. Jasek oli vain yhdessä pelissä pisteillä tuossa sarjassa. Kangasniemi Blood se suurin riesa taisi olla.
Korjasin nimen ja otin riesasta turhat heittomerkit pois.

Itse luulen että Jasekilla hirtti kiinni Kouvolassa kun kuuli jatkuvasti samaan ketjun laitetun Ratisen jatkosopimuksesta. Kun palasi peleille niin sama mies löytyi ketjun laidalta ja Jasekilla lakkasi saman tien napostelemasta.

Käyttäkää sarkasmitutkaa.

Silti tuo kertoo paljon Ilveksen joukkueenrakennuksen haasteista että se Ratinen sieltä ykkösen laidalta löytyy.

Takaisin