KippariNättinen
Vakiokokoonpanossa
Lieriö-valonheitin viistää kohta Tampereen taivaallaEiköhän Tillu soita meidän viimekauden kapteenille, jos Jasek on pitempään loukkaantunut![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lieriö-valonheitin viistää kohta Tampereen taivaallaEiköhän Tillu soita meidän viimekauden kapteenille, jos Jasek on pitempään loukkaantunut![]()
Miks pitää jinxata
Ei kaikista henkseleistä irti tarvi lähteä.Toivottavasti seuralta ei tule tiedotetta... Ymmärränette, mitä tarkoitan...
Oikeasti hei nyt. Mä oon ihan varma, ettei jonkun ihmisen fyysiseen terveystilanteeseen vaikuta millään tavalla se, että jossain netissä joku julkaisee jotain kirjaimia jollain foorumilla. Eikä siinä, sallittakoon taikauskot ja muutkin harmittomat yliluonnollisuuden uskot, mutta välillä tuntuu, että melkein vihoitellaan ihmisille, jotka vain kirjoittavat ja joille jinxaukset, jumalolennot ja keijukaiset edustavat ihan samaa sarjaa.
Niin. Mutta kun on vähän rasittavaa, kuinka yleistä tuo jinxauksesta huomautteleminen nykyään on. Oon nähnyt, kuinka siitä syyllistetään ihan tosissaanEi kaikista henkseleistä irti tarvi lähteä.
Kelannu ny viimesen puol h tota tilannetta. Ei siinä näy mitään erikoista.Mitä ihmettä siinä tapahtui? Ihan harmiton tilanne eikä jalka näyttänyt taipuvankaan,todella erikoista ja paskaa säkää. Nyt toivotaan parasta ja vaan jotain venähdystä tms.
Juu varmasti joillekki isompi asia. Mut ei tuosta ny härkästä tarvi tehdä jos vaan kommentoi asiaa. Määkää en lähteny sen enempää rääpii päätä. Urheilu ja taikausko kun menee käsikädes.Niin. Mutta kun on vähän rasittavaa, kuinka yleistä tuo jinxauksesta huomautteleminen nykyään on. Oon nähnyt, kuinka siitä syyllistetään ihan tosissaanToisaalta mielenkiintoista, että siitä on tullut maailmassa vallitseva taikausko - ja ehkä joillakin sitten jopa ainoa sellainen.
Täähän ei välttämättä näytä miltään, mutta selittäisi myöhemmän tuskan. Ja palautumisajaksi luki jossain, että 6kk+. No, ehkä odotellaan ja sitten ollaan fiksumpia.Mites akilles? Toivottavasti nyt ei kuitenkaan.
En oikein jaksa uskoa akillekseen enkä polveen kun seisoskeli kuitenkin ylivoiman loppuun.Mites akilles? Toivottavasti nyt ei kuitenkaan.