Lukáš Jašek

Toivottavasti seuralta ei tule tiedotetta... Ymmärränette, mitä tarkoitan...

Miks pitää jinxata

Oikeasti hei nyt. Mä oon ihan varma, ettei jonkun ihmisen fyysiseen terveystilanteeseen vaikuta millään tavalla se, että jossain netissä joku julkaisee jotain kirjaimia jollain foorumilla. Eikä siinä, sallittakoon taikauskot ja muutkin harmittomat yliluonnollisuuden uskot, mutta välillä tuntuu, että melkein vihoitellaan ihmisille, jotka vain kirjoittavat ja joille jinxaukset, jumalolennot ja keijukaiset edustavat ihan samaa sarjaa.

Toivottavasti seuralta ei tule tiedotetta... Ymmärränette, mitä tarkoitan...

Oikeasti hei nyt. Mä oon ihan varma, ettei jonkun ihmisen fyysiseen terveystilanteeseen vaikuta millään tavalla se, että jossain netissä joku julkaisee jotain kirjaimia jollain foorumilla. Eikä siinä, sallittakoon taikauskot ja muutkin harmittomat yliluonnollisuuden uskot, mutta välillä tuntuu, että melkein vihoitellaan ihmisille, jotka vain kirjoittavat ja joille jinxaukset, jumalolennot ja keijukaiset edustavat ihan samaa sarjaa.
Ei kaikista henkseleistä irti tarvi lähteä.

Mitä ihmettä siinä tapahtui? Ihan harmiton tilanne eikä jalka näyttänyt taipuvankaan,todella erikoista ja paskaa säkää. Nyt toivotaan parasta ja vaan jotain venähdystä tms.

Ei kaikista henkseleistä irti tarvi lähteä.
Niin. Mutta kun on vähän rasittavaa, kuinka yleistä tuo jinxauksesta huomautteleminen nykyään on. Oon nähnyt, kuinka siitä syyllistetään ihan tosissaan :D Toisaalta mielenkiintoista, että siitä on tullut maailmassa vallitseva taikausko - ja ehkä joillakin sitten jopa ainoa sellainen.

Mitä ihmettä siinä tapahtui? Ihan harmiton tilanne eikä jalka näyttänyt taipuvankaan,todella erikoista ja paskaa säkää. Nyt toivotaan parasta ja vaan jotain venähdystä tms.
Kelannu ny viimesen puol h tota tilannetta. Ei siinä näy mitään erikoista.

Niin. Mutta kun on vähän rasittavaa, kuinka yleistä tuo jinxauksesta huomautteleminen nykyään on. Oon nähnyt, kuinka siitä syyllistetään ihan tosissaan :D Toisaalta mielenkiintoista, että siitä on tullut maailmassa vallitseva taikausko - ja ehkä joillakin sitten jopa ainoa sellainen.
Juu varmasti joillekki isompi asia. Mut ei tuosta ny härkästä tarvi tehdä jos vaan kommentoi asiaa. Määkää en lähteny sen enempää rääpii päätä. Urheilu ja taikausko kun menee käsikädes.

Sellainen nimi kun Jeremy Gregoire olisi painanut juuri 2 ylivoima maalia viime viikolla. Menis tohon Jasekin tilalle loistavasti, osaa ehkä pelata sentterinä

Oiskohan Kerkkänen tai Hermonen vapaana nyt kun tarvitaan vahvuuksia hyökkäyspäähän?

Nokitan Iso-Mustajärvellä. Saisiko luistimen narut vielä kiinni?

Ps. Kädet ristissä meidän ykkösentterin puolesta..älä ole paha kakku

Mites akilles? Toivottavasti nyt ei kuitenkaan.
En oikein jaksa uskoa akillekseen enkä polveen kun seisoskeli kuitenkin ylivoiman loppuun.

Oma veikkaus on edelleen nivunen, itellä noita venähteli aikoinaan ja laittaa samanlaiseen pallikyyryyn mihin Jasek myös meni.

Toivottavasti on tšekkiläinen nivusvamma joka yleensä paranee jo seuraavaan peliin. Ilman huumoria heitettynä: nivusvammakin pitää pelaajan viikkoja tai kuukausia sivussa, riippuen miten pahasti on mennyt.

IMG_4552.png

Takaisin