Lukáš Dostál

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 695
Dosty päässyt tänään ekaa kertaa Nokia Areenan jäälle harjoittelemaan.

On ihan helkkarin kiva nähdä häntä jälleen Tamperella jääkiekon parissa..!


Tuossa kolmannessa kuvassa näkyy muuten kuutiolla testissä kisojen grafiikkaa. Toivottavasti liigapeleihin otetaan tuosta mallia, äärettömän paljon parempi kun numerot on tuossa alareunassa.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 880
Vaikka Tampereella olis kisat niin en maksa mistään joka vuotisista peleistä satasia
Katotko Ilveksen pelejä koskaan? Ei kyllä kannata maksaa ollenkaan, nää pelit on myös joka vuosi.
 

Seisomisurheilu

Luottopelaaja
Viestejä
2 440
Katotko Ilveksen pelejä koskaan? Ei kyllä kannata maksaa ollenkaan, nää pelit on myös joka vuosi.
No yksittäinen ottelu ei maksa ihan 200 euroo :p. Itse olen kyllä paljon kiinostuneempi seuraurheilusta mutta ei ole minulta pois jos se on jollekin toisinpäin. Toki toivoisin että MM-kisoilla olis enemmän spektaakkelia. Tämän voi saavuttaa esim harventamalla kisoja vaikka neljän vuoden väleihin
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 880
No yksittäinen ottelu ei maksa ihan 200 euroo :p. Itse olen kyllä paljon kiinostuneempi seuraurheilusta mutta ei ole minulta pois jos se on jollekin toisinpäin. Toki toivoisin että MM-kisoilla olis enemmän spektaakkelia. Tämän voi saavuttaa esim harventamalla kisoja vaikka neljän vuoden väleihin
No niin, se hintahan se syy oli. Mää jo ajattelin että yhdellekään urheilua katsovalle ei oikein sovi perusteluksi että ne on joka vuosi.. joo enemmän spektaakkelia voisi olla, silti yllättävän koviakin nimiä kisoissa on joka vuosi.
 

Okafani

Luottopelaaja
Viestejä
1 017
Niin pelihän on hienoa, mutta jos se on sinulle liian kallis, niin kannattaa olla kotona.
Kyllähän kerran vuosikymmenessä tuon kärsii maksaa, toiset käy festareilla toiset peleissä, makuasia mikä kiinnostaa.
Parasta kuitenkin, että voi vapaasti vielä valita.
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 410

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 112
Vähän Dostyn haastattelua linkin takaa. Tapaaminen Kari Jalosen kanssa saanut jännän alun, ja muuta taustatietoa.

Ensi kesän tšekit harjoittelevat kimpassa, sillä Dostal haluaa tulla Ilveksen veskarikoutsin Markus Korhosen ammattikorkeakouluun.

– Tosi siistiä pelata MM-kiekkoa Tampereella. Rakastan Ilves-tyyppejä ja pidän kaupungista, Dostal hehkuttaa.

Samassa treeniryhmässä on kesällä 2022 myös kolmas tšekki. Ilves solmi hiljattain pitkän paperin Jakub Malekin, 20, kanssa.
 
Ylös