Lukáš Dostál

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 969

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 969
Gibsonilla on ollu motivaatio aika pohjissa kun prime-vuodet kuluvat hukkaan susip*skassa ducksissa.
Siinä olisi Ducksilla hyvä paikka myydä pois kun vastinetta saisi kentälle
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 346
Aloittaa tänä iltana maalilla kun Anaheim kohtaa kotona Carolina Hurricanesin!
Ja ottelu päättyi Ducksien 6-3 voittoon.
32 torjuntaa 91,4%
Meidän Dosty!
 

Maltsu

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
244
Anaheim-Arizona peli käynnissä ja Dosty maalissa! Mielenkiintoinen peli siinä mielessä että ex-ilveksiä on monta. Ilveslegenda Barrett Hayton, Maccelli ja Välimäki tuolla Arizonassa ja tietty Dosty Anaheimissa.
 

Dominaattori

Luottopelaaja
Viestejä
4 227
Anaheim-Arizona peli käynnissä ja Dosty maalissa! Mielenkiintoinen peli siinä mielessä että ex-ilveksiä on monta. Ilveslegenda Barrett Hayton, Maccelli ja Välimäki tuolla Arizonassa ja tietty Dosty Anaheimissa.
Mitään muuta mielenkiintoista näitten seurojen välisessä ottelussa ei sitten olekkaan. Ei vaan Arizona voi yllättää monet positiivisesti tällä kaudella.

Ihan ok erä Dostylta. Yksi meni taakse ja ehkä vähän helposti vaikka paha one-timer olikin.
 

JAKEJOKKE

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
378
Ovat pelanneet alkukauden Gibsonin kanssa vuorotellen.

Dostal 3 2-1-0 2.34 92,93%
Gibson 3 0-3-0 2.72 90,70%

Keskellä tosiaan NHL-tyyliin siis suorat tappiot. Hyvä sauma on Dostylla ottaa ykkösvahdin tontti.
On hyvät saumat ottaa ykkösvahdin paikka,mutta Gibson pelannut kovempia joukkueita vastaan(Vegas,Boston ja Dallas) kuin Dostal (Carolina,Arizona ja Columbus)
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 969
Dostal tänään maalilla Flyersia vastaan.

Toinen erä pian pelattu ja Ducks johtaa 4-2.

Edit: Dosty jatkaa voitokkaalla tiellä, ottelu päättyi Ducksien voittoon 7-4.
 
Viimeksi muokattu:

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 723
Olen nyt useita Anaheimin pelejä intoutunut katsomaan, ja voi veljet kun Dosty pelaa vieläkin älyttömän hyvin.

Olin jo ehtinyt unohtaa, kuinka sulavaa ja rauhallista tuo liikkuminen on. Oli sivuttaisliuku kuinka raju ja vaativa tahansa, paketti pysyy tiukkana ja torjuntavalmius jatkuvana.

Ei muutakuin Gibson myyntiin ja Dostylle vastuuta. (Toki tuolla sopimuksella myynti saattaa olla haastavaa.)
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 010
Olen nyt useita Anaheimin pelejä intoutunut katsomaan, ja voi veljet kun Dosty pelaa vieläkin älyttömän hyvin.

Olin jo ehtinyt unohtaa, kuinka sulavaa ja rauhallista tuo liikkuminen on. Oli sivuttaisliuku kuinka raju ja vaativa tahansa, paketti pysyy tiukkana ja torjuntavalmius jatkuvana.

Ei muutakuin Gibson myyntiin ja Dostylle vastuuta. (Toki tuolla sopimuksella myynti saattaa olla haastavaa.)
Gibson Ilvekseen kehittymään, niin kaikki voittaa. Hyvä kolmonen play offseja ajatellen, siihen asti voi KooVeessa pitää pelituntumaa yllä. Ja Anaheim saa rauhassa peluuttaa Dostalia.
 
Ylös