Lukáš Dostál

Kaunisto

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
344
Mitä mieltä -olenko kauheasti väärässä, jos näen Dostyn otteissa pientä suvantoa verrattuna tulikuumaan Dostyyn? Jotenkin on jäänyt itselleni nuorten kisojen jälkeen sellainen mutu.

Pientä hapuilua on kyllä ollut. Ei mitään hälyyttävää mutta ehkei ole aivan samanlaiseen jumal-moodiin kyennyt kuin ennen kisoja. Eiköhän se tuosta vielä.
 

kirppu

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
878
Mitä mieltä -olenko kauheasti väärässä, jos näen Dostyn otteissa pientä suvantoa verrattuna tulikuumaan Dostyyn? Jotenkin on jäänyt itselleni nuorten kisojen jälkeen sellainen mutu.

Kyllä olen samaa huomannut. En silti huolissaan ole, mutta mielestäni ei pelaa samalla tasolla kuin ennen kisoja. Sen verran kyllä olen huolissani mv.valmennuksen suhteen, että osaavatko reagoida oikealla tavalla jos taso tuosta vielä putoo(antaa pelata vaan/kunnon huili).
Korostan vielä lopuksi, että Dostalin taidoista huolissani en ole vaan jos tulee taantumaa niin kuinka se käsitellään joukkueessa.
 

Ipa72

Luottopelaaja
Viestejä
6 013
Kyllä olen samaa huomannut. En silti huolissaan ole, mutta mielestäni ei pelaa samalla tasolla kuin ennen kisoja. Sen verran kyllä olen huolissani mv.valmennuksen suhteen, että osaavatko reagoida oikealla tavalla jos taso tuosta vielä putoo(antaa pelata vaan/kunnon huili).
Korostan vielä lopuksi, että Dostalin taidoista huolissani en ole vaan jos tulee taantumaa niin kuinka se käsitellään joukkueessa.
Samaa mieltä -juuri tätä tarkoitan. Kuntopuntari on saatava huippuun kevän tärkeisiin peleihin. Silloin tarvitaan Jumalmoodia.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 987
Lievästi on pientä taantumaa havaittavissa, mutta en ole huolissani.

Eiköhän tuo tuosta nousse jumalmooditasolleen.
 

Hupsukorva

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
688
Varmaan ollut fokus isosti kisoissa ja sitä ennen tekeminen tavoitteen myötä kaikin puolin terävää ja kovalla tasolla.

Voisi uskoa, että kun tuosta taas saa pienen tyhjyyden jälkeen seuraavan ison tavoitteen eli pudotuspelien syrjästä kiinni ajatuksissa, ollaan taas nykyistä kovemmalla tasolla.
 

JörgenJönssön

Luottopelaaja
Viestejä
1 652
Voi olla kuntokin vähän puntarissa. Ensimmäinen pitkä kausi miesten sarjassa. Nuorten kisat vielä päälle. Pikku huilia, niin palaa huipputasolle kauden tärkeimpiin matseihin.
 

C

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
465
Pientä hapuilua ja huipputason laskua olen minäkin havainnut. Oulussakin meni muun muassa yksi onetimer selän taakse. Tuollaiset pitää ottaa ehdottomasti pudotuspeleissä kiinni!!
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 352
Kyllä sairaalahoitoa kisojen aikana vaativa vatsatauti vie ukosta kuin ukosta mehut.
Eiköhän dosty ole pian normaalissa kunnossa.
 

AksuSusi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
456
Here we go again! Go Fanit!

Onkohan se pojat maalivahdille tavanomaista et kuntopuntari heittelee kauden aikana? Oliskohan se niin maailman huipuillakin. Jos voitto pelissä menee yks tai kaks maalia ni selvää hapuilua on ilmassa.
On se ku nykyään voitto ei kelpaa pitää V.... inistä joka asiasta.
 

Kyy001

Guest
Here we go again! Go Fanit!

Onkohan se pojat maalivahdille tavanomaista et kuntopuntari heittelee kauden aikana? Oliskohan se niin maailman huipuillakin. Jos voitto pelissä menee yks tai kaks maalia ni selvää hapuilua on ilmassa.
On se ku nykyään voitto ei kelpaa pitää V.... inistä joka asiasta.
Vedähän nyt henkeä. Kukaan ei inissyt yhtään mitään, oli ainostaan puhe että pientä haparointia oli ja että mahtaako johtua kisojen aikaan sairastetusta vatsataudista koska sekään ei täysin mahdotonta ole. Kukaan ei varmaan tässä tarkoittanut että nyt Lukas on surkea eikä enää koskaan pelaa hyvin tai että tuo pieni haparointi ei voisi johtua myös siitä että se kuntopuntari nyt vaan heittelee. Kukaan ei tässä myöskään inissyt että voittopeli olisi ollut huono Lukakselta. Aivan turhaa kitinää siis sinulta itseltäsi tuo purkaus nyt. Kyseessä on keskustelu foorumi ja sitähän tässä nyt vain on harrastettu.
 

AksuSusi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
456
Vedähän nyt henkeä. Kukaan ei inissyt yhtään mitään, oli ainostaan puhe että pientä haparointia oli ja että mahtaako johtua kisojen aikaan sairastetusta vatsataudista koska sekään ei täysin mahdotonta ole. Kukaan ei varmaan tässä tarkoittanut että nyt Lukas on surkea eikä enää koskaan pelaa hyvin tai että tuo pieni haparointi ei voisi johtua myös siitä että se kuntopuntari nyt vaan heittelee. Kukaan ei tässä myöskään inissyt että voittopeli olisi ollut huono Lukakselta. Aivan turhaa kitinää siis sinulta itseltäsi tuo purkaus nyt. Kyseessä on keskustelu foorumi ja sitähän tässä nyt vain on harrastettu.

Sorry offtopic, mut.

Mä olen vetänyt henkeä näitä kommentteja katsellessa jo 10v ja tyhmänä luulin et se loppuu kun Ilves nousee takaisin kärkikahinoihin.

Mä oon ainakin niin täynnä tuota jatkuvaa ininää! Oli voitto tai häviö niin tietyt tyypit täällä etsii sen hampaisiin joutuvan. Kritiikki AIHEELLINEN on tottakai suotavaa jos se on todellakin aiheellista eikä tuhnuroida miehen tai pojan koko kautta yhden tai muutaman virheen takia. Jokaiselle sattuu paskoja jaksoja sellaista kiekko vaan on, kun kaikki ei vaan ole mcdavideja. Maalivahdin tontilla kukaan ei ole ollut historiassa koko kautta iskussa edes NHL:ssä, koska huiputkin vaihdetaan kesken pelin joskus pois maalilta. Sit kun meidän maalivahdit ovat vielä täysin RAAKILEITA, joista imetään yhden pelin epäonnistumisen takia peli-ilo!
 

Kyy001

Guest
Sorry offtopic, mut.

Mä olen vetänyt henkeä näitä kommentteja katsellessa jo 10v ja tyhmänä luulin et se loppuu kun Ilves nousee takaisin kärkikahinoihin.

Mä oon ainakin niin täynnä tuota jatkuvaa ininää! Oli voitto tai häviö niin tietyt tyypit täällä etsii sen hampaisiin joutuvan. Kritiikki AIHEELLINEN on tottakai suotavaa jos se on todellakin aiheellista eikä tuhnuroida miehen tai pojan koko kautta yhden tai muutaman virheen takia. Jokaiselle sattuu paskoja jaksoja sellaista kiekko vaan on, kun kaikki ei vaan ole mcdavideja. Maalivahdin tontilla kukaan ei ole ollut historiassa koko kautta iskussa edes NHL:ssä, koska huiputkin vaihdetaan kesken pelin joskus pois maalilta. Sit kun meidän maalivahdit ovat vielä täysin RAAKILEITA, joista imetään yhden pelin epäonnistumisen takia peli-ilo!
Mitä sä nyt keuhkoat? Tarvisko sun vetää toisetkin 10v sitä henkeä jos ihan normaali keskustelu maalivahdista menee n. tunteisiin? En nyt itse nähnyt tuossa ylempänä olevissa kommenteissa mitään sen kummempaa ininää, kritiikkiä tai Lukaksen pelisuorituksen isompaa arvostelua. Puhe oli ainoastaan siitä että vähän on parissa pelissä nyt pomputtanut ja ehkä jopa pari helppoa meni jotka Lukaksen on torjumaan totuttu näkemään, siltikään kukaan ei sen isommin arvostellut hänen suoritustaan ja keskustelu kääntyi vain siihen että voi olla sairauden jäljiltä vielä pientä väsymystä tms.

Jos sulla oikeasti verisuoni päässä meinaa tuollaisesta ihan normaalista keskustelusta KESKUSTELU FOORUMILLA katketa niin kannattaisi oikeasti miettiä että olisiko joku muu paikka sulle parempi, aika pientä nämä kuitenkin vielä olivat tämän foorumin historiassa.
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 352
Sorry offtopic, mut.

Mä olen vetänyt henkeä näitä kommentteja katsellessa jo 10v ja tyhmänä luulin et se loppuu kun Ilves nousee takaisin kärkikahinoihin.

Mä oon ainakin niin täynnä tuota jatkuvaa ininää! Oli voitto tai häviö niin tietyt tyypit täällä etsii sen hampaisiin joutuvan. Kritiikki AIHEELLINEN on tottakai suotavaa jos se on todellakin aiheellista eikä tuhnuroida miehen tai pojan koko kautta yhden tai muutaman virheen takia. Jokaiselle sattuu paskoja jaksoja sellaista kiekko vaan on, kun kaikki ei vaan ole mcdavideja. Maalivahdin tontilla kukaan ei ole ollut historiassa koko kautta iskussa edes NHL:ssä, koska huiputkin vaihdetaan kesken pelin joskus pois maalilta. Sit kun meidän maalivahdit ovat vielä täysin RAAKILEITA, joista imetään yhden pelin epäonnistumisen takia peli-ilo!
Keskustelufoorumilla on tapana keskustella foorumin aiheena olevista asioista (ja joskus vähän muustakin).
Käsittääkseni asetuksista voi blokata tiettyjen kirjoittajien viestit tai koko ketjun jos alkaa tulla näppylöitä.

Ei tää nyt niin vakavaa ole.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 176
Kyllähän tuossa viime peleissä on mennyt pari sellaista "ei voi maalivahtia syyttää"-maalia,joita Lukasille ei alkukaudesta mennyt yhtään.Pelicansia vastaan yksi ja niin hassulta kuin se tuntuukin sanoa,niin Jukureitakin vastaan se poikittaissyötöstä tehty oli sellainen jotka Lukas yleensä liukuu kiinni.Aiemmin ainoa tapa tehdä Lukasille maali oli aivan maalin edestä ohjaus tai tarpeeksi monta reboundia/kimmoketta tai sitten sellainen maski,ettei kurkkimallakaan näe yksinkertaisesti mitään.

Hyvin pelannut silti.Eiköhän tästä vielä paranna loppukaudesta.
 
Ylös