Loukkaantumistilanne ja poissaolot kaudella 2023-24

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Pelli taisi olla myös vihreissä, eli yksi valkopaitainen on luultavasti Rautanen.

Stranskya en myöskään huomannut valkoisissa, mutta uskon kyllä että oli.

E. On tuo yksi valkopaitainen Stransky.
 

BlackIslander

Rivipelaaja
Viestejä
19
Jahas. Joku muu pakki sitten huilaa... mahtaako Frimania Pendo laittaa poppareille?
Latvala, Pelli ja Rautanen vihreissä. Eiköhän Parikkakin. Reeneissä kumminkin tarve neljälle täydelle kentälliselle. Ei pysty sen enempää päätellä. Eiköhän keltasella ollu Friman Clendening Masin ja Niku.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 768
Suomi-Palve-Nyman
Ratinen-Mäntykivi-Ikonen
Könönen-Kodytek-Meskanen
Virtanen-O’Leary-Päkkilä

Tässä voi Ratinen-Päkä-Köntsä olla miten vain. Itse toivoisin että tuossa kakkosessa olisi Päkkilä, mutta Pendo arvostaa miestä niin kovasti että ehkä myös heittää siksi uuden miehen avuksi.

Virtanen saa hakea pelirytmiä nelosesta. Köntsästä ei havaintoja; josko tuossa saisi jotain aikaan.
Pendo näköjään otti näkemykseni käyttöön :)
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 265

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 265

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 768
Sää voitit kyllä tän kokoonpano veikkauksen aivan pystyyn.
Harmi että näistä ei tule mitään muuta kuin lämmintä kättä ja hyvää mieltä.

Pitää kohta arpoa veikkaukset illan matseista :)
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 341

Arzamas

Luottopelaaja
Viestejä
1 859
Stransky ja Friman vetäneet kovalla kuormalla, ja ainakin Frimanin otteissa tuo alkoi kyllä jo näkymään. Nyt kannattaa kierrättää kun siihen on materiaalia.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 265
Niin kai sitten. Kai mä oon vähän kasuaali enkä ymmärrä lätkästä mitään, mutta kyllä itse vähän ihmettelen miksi Stransky on levolla, sentteri-Virtanen laitetaan laitaan ja laituri-Mäntykivi pidetään keskellä...
Joo erikoista on peluuttaa Virtasta laidalla kun Mäntykivi pelaa keskellä, mutta eikai Stransky noihin ainakaan kamalasti liity :D
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 341
Joo erikoista on peluuttaa Virtasta laidalla kun Mäntykivi pelaa keskellä, mutta eikai Stransky noihin ainakaan kamalasti liity :D
Niin, sinänsä ns. "unelmakokoonpanon" kannalta mietin että olis komiaa jos Virtanen olis kakkossena, Mänty kakkosen vasen laita ja Stransky samalla paikalla kolmosessa, jolloin nää Ratis-Könöset vois laittaa nelosen laidalle. Toki mistä me tiedetään, jos Stransky jostain muusta syystä on tarvinnu lepoa.
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 570
Yllättäen sentteritilanne näyttääkin hyvältä, kun Virtanen on kokenut ihmeparantumisen. Nyt jos O'Leiry osoittaa hyviä aloitustaitoja niin homma alkaa kirkastumaan.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 265
Niin, sinänsä ns. "unelmakokoonpanon" kannalta mietin että olis komiaa jos Virtanen olis kakkossena, Mänty kakkosen vasen laita ja Stransky samalla paikalla kolmosessa, jolloin nää Ratis-Könöset vois laittaa nelosen laidalle. Toki mistä me tiedetään, jos Stransky jostain muusta syystä on tarvinnu lepoa.
Itse olisin halunnut nähdä nämä kaksi ketjua.
Mäntykivi - Virtanen - Ikonen
Könönen - O'Leary - Päkkilä

Stransky ollut aikas kovalla kuormalla kun oli justiinsa EHT:llä.

Seuraava peli vasta viikon päästä, että eiköhän siinä ole kaikki parhaat peleillä.

Meillähän ei taida olla tällä hetkellä yhtään loukkaantumista.
 
Ylös