Loukkaantumistilanne ja poissaolot kaudella 2022-23

Status
Viestiketju on suljettu.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 346
Nyman, Masin ja Parikka kaikki jäällä, että paluut voi olla ajankohtaiset pian.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 202
No ei varmasti ole lepuutusta tässä kohdassa. KooKoo-pelissä voisi periaatteessa ollakin, mutta tuskin, kun ei Kontiolaa missään muussakaan kohdassa ole rotaatioon lyöty. Toivottavasti vaan varotoimenpide tai perjantaihin mennessä parantuva juttu. Kontiola kuitenkin lisätty nyt listalle.
 

AinaIlves

Luottopelaaja
Viestejä
2 411
No ei varmasti ole lepuutusta tässä kohdassa. KooKoo-pelissä voisi periaatteessa ollakin, mutta tuskin, kun ei Kontiolaa missään muussakaan kohdassa ole rotaatioon lyöty. Toivottavasti vaan varotoimenpide tai perjantaihin mennessä parantuva juttu. Kontiola kuitenkin lisätty nyt listalle.

Ilmeisesti lepovuorossa...
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 799
Ihan hyvin voi olla vanhalle miehelle huili vielä tässä kohtaa. Kyllähän tuo JYP pitäisi kaatua ilman Konnaakin.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 346
Vetivätkö "loukkijäillä" vai muun porukan mukana normaalisti aamujäitä?
Siis kaikki kolme oli "loukkijäillä" normaalien aamujäiden jälkeen. Sitä en tiedä olivatko joukkueen mukana aamujäillä.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 066
Ihan hyvin voi olla vanhalle miehelle huili vielä tässä kohtaa. Kyllähän tuo JYP pitäisi kaatua ilman Konnaakin.
Tämäpä se, ja vielä perjantaina paikallinen, jossa Konna haluaa erityisesti olla freesissä kunnossa...
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Siis hetkinen? Ykkössentteri lepovuorossa, kun edellisen kerran pelattiin kolme päivää sitten ja seuraavan kerran pelataan perjantaina. Kuulostaa kyllä tosi oudolta.

Jos jotain lepovuoroa haluttais antaa, niin luulis sen olevan la KooKoota vastaan, kun paikallinen alla.
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 799
Siis hetkinen? Ykkössentteri lepovuorossa, kun edellisen kerran pelattiin kolme päivää sitten ja seuraavan kerran pelataan perjantaina. Kuulostaa kyllä tosi oudolta.

Jos jotain lepovuoroa haluttais antaa, niin luulis sen olevan la KooKoota vastaan, kun paikallinen alla.

Jospa Pendo näkee, että JYP kaatuu helpommin ilman ykkössentteriä, kuin vieraissa kova KooKoo, niin antaa lepoa nyt. Jaksaa sitten vetäistä backtobackin paremmin.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 202
Siis hetkinen? Ykkössentteri lepovuorossa, kun edellisen kerran pelattiin kolme päivää sitten ja seuraavan kerran pelataan perjantaina. Kuulostaa kyllä tosi oudolta.

Jos jotain lepovuoroa haluttais antaa, niin luulis sen olevan la KooKoota vastaan, kun paikallinen alla.

Itsekin perustin tähän ajatuksen, ettei voi olla lepuutuksesta kyse, mutta tarkemmin ajateltuani
voi olla, että tarkoitus on lauantaina lepuuttaa myös jotain tai joitain pelaajia. Ei kaikkia voi samassa pelissä lepuuttaa.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Jospa Pendo näkee, että JYP kaatuu helpommin ilman ykkössentteriä, kuin vieraissa kova KooKoo, niin antaa lepoa nyt. Jaksaa sitten vetäistä backtobackin paremmin.

Jaa-a. JYP pelaa käytännössä kuolemanottelunsa tänään, kun tappiolla voi melkeinpä kaiken toivon heittää. Mä oon kyllä melko varma, ettei Pendo tuollaisia ajattele :)

En uskois lepovuoroon, vaikka niin sanottais. Siinä ei olis oikeasti mitään järkeä.

Veikkaan, että jotain pientä, ehkä flunssaa, on.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 719
Konnalla ei ole ollut tapana huilipäiviä pitää.
Lisäksi tapellaan runkosarjan voitosta, vai tehtiinkö sportit sen osalta.
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 799
Jaa-a. JYP pelaa käytännössä kuolemanottelunsa tänään, kun tappiolla voi melkeinpä kaiken toivon heittää. Mä oon kyllä melko varma, ettei Pendo tuollaisia ajattele :)

En uskois lepovuoroon, vaikka niin sanottais. Siinä ei olis oikeasti mitään järkeä.

Veikkaan, että jotain pientä, ehkä flunssaa, on.

Täällä monen mielestä Ilves-johdon tekemisissä ei ole mitään järkeä, että sinänsä ei mitään uutta. :D
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Täällä monen mielestä Ilves-johdon tekemisissä ei ole mitään järkeä, että sinänsä ei mitään uutta. :D

Totta sekin, mutta mun mielestäni on. Aina oon logiikan kaikesta löytänyt. Tästä en löytäisi mitään, enkä usko hetkeäkään, että mikään lepovuoro on kyseessä, kun ei juuri nyt missään ruuhkassa olla, ykkösketju on ollut tulessa, Kontiolaa ei ole ruuhkissakaan lepuutettu ja taistellaan runkosarjan voitosta. Voisin melkein vannoa, ettei kyseessä ole perus lepuutus, vaan joko Konnalla on jotain tautia tai muuta vaivaa, tai sitten lepuutus johtuu jostain muusta kuin ihan vain suunnitellusta lepovuorosta.
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
2 999
Miksi me oltais tehty Sportit runkosarjan voiton kanssa kun meillä on tällä hetkellä siihen suurin todennäköisyys?
Noku tillu hommas tuulolan niin siks.

Ja sitten vakavasti. Olisi luullut, että Konna pelaa tänään eikä huilaisi joten siksi veikkaisin, että siellä jotain pientä lenssua tms olisi.

Nää paikalliset ja Lukko ku hoidetaan niin runkosarjan voitto näyttää erittäin todennäköiseltä. Mutta pelit pitää pelata ensin.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 942
Totta sekin, mutta mun mielestäni on. Aina oon logiikan kaikesta löytänyt. Tästä en löytäisi mitään, enkä usko hetkeäkään, että mikään lepovuoro on kyseessä, kun ei juuri nyt missään ruuhkassa olla, ykkösketju on ollut tulessa, Kontiolaa ei ole ruuhkissakaan lepuutettu ja taistellaan runkosarjan voitosta. Voisin melkein vannoa, ettei kyseessä ole perus lepuutus, vaan joko Konnalla on jotain tautia tai muuta vaivaa, tai sitten lepuutus johtuu jostain muusta kuin ihan vain suunnitellusta lepovuorosta.

En usko minäkään, että olisi kyse lepuutuksesta. Toivotaan ettei ole pidempään pois.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös