Liigan tuomaritoiminta

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 532
Voisko kaikki joukkueet kieltäytyä pelaamasta peliä missä Rantala on tuomaroimassa. Jos ihan joka ikinen kieltäytyy niin tehtäisiinkö asialle jotain?
Ja jos joku tässä vaiheessa miettii miksi, tuomarit katselivat itse tilanteen vielä taululta eikä tehneet mitään. Eikä Saipankaan kaveri viitsinyt sanoa ettei oikeasti osunut.



Näinkin voisi käydä.
 

Eemeli Fucking Finland

Luottopelaaja
Viestejä
2 425
Aleksi Rantala on paras!!
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 317
Ai että sitten kun Rantala on viheltämässä jotain pleijarisarjan ratkasevaa peliä
Pakko uudistaa sääntökirjaa pudotuspeleihin.

Valmentaja saa haastaa Rantalan kaikki vihellykset ilman sanktio pelkoa.
Ja mää tarkoitan JOKAISTA sen vihellystä.
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 570
Tuo Kodytekin tilanne oli sinäänsä haastava, sillä tuomarin oli tuosta kulmasta käytännössä mahdoton nähdä missä se maila menee.

Mutta joo, ei mennyt putkeen tänään. Kruunuina Kodytekin jäähy ja Palven "koukkaaminen". Ja SaiPan vitonen oli myös aika kyseenalainen, mutta toisaalta hyvä että otetaan pois kaikki sähläämiset.
 

viltur

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
290
Tuo Kodytekin tilanne oli sinäänsä haastava, sillä tuomarin oli tuosta kulmasta käytännössä mahdoton nähdä missä se maila menee.

Mutta joo, ei mennyt putkeen tänään. Kruunuina Kodytekin jäähy ja Palven "koukkaaminen". Ja SaiPan vitonen oli myös aika kyseenalainen, mutta toisaalta hyvä että otetaan pois kaikki sähläämiset.
Se toinen nuija seisoi n.2 m päässä tapahtuma paikasta
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 584
Kovasti sitä itse koittaa ajatella että ei saisi olla tuohon toimintaan niin kriittinen kun varmaan parhaansa nuo siellä tekevät ja niin edespäin. Suuressa kuvasssa olen sitä mieltä että Liigan tulisi kitkeä tuomareille huutelua valmentajien taholta jollain tavalla kun jääkiekkoileva Suomi alkaa olla siinä tilanteessa että tuomariksi haluavia alkaa olla liian vähäinen määrä. Ylhäältä päin sen esimerkin antamisen tulisi alkaa, sekä arvostuksen näkyä. Siitä se sitten pikkuhiljaa valuisi alaspäin ja tuomareitakin alettaisiin kunnioittamaan.

Mutta sitten tulee tällaisia vihellyksiä ja viheltämättömyyksiä kuin tänään tässäkin pelissä. Olisikin yksittäistapauksia.
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 570

Oon ehkä liian sinisilmänen, mutta mun mielestä ihan inhimillinen virhe joita nyt sattuu välillä. Nopea tilanne ja juuri oikea-aikainen kompurointi.

e: toimiipa huonosti tuo sivu, mihis näitä sais upittua, ainoa hyvin toimiva ja palstalle uppoutuva eli Streamable poistaa kaikki tekijänoikeuksiin vedoten :(
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 584

Oon ehkä liian sinisilmänen, mutta mun mielestä ihan inhimillinen virhe joita nyt sattuu välillä. Nopea tilanne ja juuri oikea-aikainen kompurointi.
Taisi Koistinen jo tuossa viime kohussa kommentoida että olisi hyvä jos tuomaristosta olisi joku lehdistötilaisuudessa. Olisin samaa mieltä. Olisi kiva kuulla heidän näkökulmansa asioihin nopeasti pelin jälkeen. Ja jos menee huuteluksi niin sakkoja perään. Asiallisesti pitää käyttäytyä.
 

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Viestejä
1 152
Jaa nyt oli teidän vuoro nauttia Rantalan työskentelystä. Osanottoni.

Sport-Tappara oli kanssa ihan järkyttävää. Tasatilanteessa sai roikkua ja kahvata niin paljon kuin halusi, mutta sitten Sportin päästyä parin maalin johtoon alkoi kolmannessa erässä pilli soimaan koko ajan ja Tappara sai reilusti ylivoimaa. Tällainen tuomarointi on yhtä pelleilyä.
 

Pika1

Luottopelaaja
Viestejä
2 667
Evzn peliä kun katselee katsomosta, niin ei toi kiekottoman estäminen mikään liigan yksinoikeus ole.
Mutta jatkuva huitominen loistaa poissaolollaan. Koska liigassa <3
 

Eemeli Fucking Finland

Luottopelaaja
Viestejä
2 425
Jaa nyt oli teidän vuoro nauttia Rantalan työskentelystä. Osanottoni.

Sport-Tappara oli kanssa ihan järkyttävää. Tasatilanteessa sai roikkua ja kahvata niin paljon kuin halusi, mutta sitten Sportin päästyä parin maalin johtoon alkoi kolmannessa erässä pilli soimaan koko ajan ja Tappara sai reilusti ylivoimaa. Tällainen tuomarointi on yhtä pelleilyä.
Teillä sentään vislattiin edes pienestä rikeestä.
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 353

Oon ehkä liian sinisilmänen, mutta mun mielestä ihan inhimillinen virhe joita nyt sattuu välillä. Nopea tilanne ja juuri oikea-aikainen kompurointi.

e: toimiipa huonosti tuo sivu, mihis näitä sais upittua, ainoa hyvin toimiva ja palstalle uppoutuva eli Streamable poistaa kaikki tekijänoikeuksiin vedoten :(
Inhimillisyydessäkin on rajansa, kun seepra kattoo tilannetta silmä kovana metrin päästä eikä huomaa, että keltapaita lähtee kaatumaan ennen kun Kodytek edes pääsee huitomisetäisyydelle...
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 188
Tuo Kodytekin tilanne oli sinäänsä haastava, sillä tuomarin oli tuosta kulmasta käytännössä mahdoton nähdä missä se maila menee.

No ei sikäli ollut haastava, että mitenkään siinä ei voinut kamppia nähdä, kun sellaista ei tapahtunut. Mutta tietysti jos tapana on muutenkin oletella vähän mitä tapahtuu niin, että ei näe, niin sitten on haastava. Tulee Suorsa haamumaaleineen mieleen.

Siitä viiskolmonen ja tietty maali ja saman jäähykaksikon eka jäähykin oli Liigan linjaan nähden todella köykäinen.
 

Zerofan

Luottopelaaja
Viestejä
2 945
Joo, olisihan tuon voinut myös hylätä. Kai se on niin että kun luistin ei nouse jäästä, ei ole syytä tulkita potkuksi.

 
Ylös