Liigan tuomaritoiminta

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 353
Olisi pitänyt Palveen tajuta, että 5-3-yv oli täysi lahja tuomareilta ja yhtään mikään kosketus Tappara-pelaajaan johtaa paikkailuboksiin. Siinä olisi saatu vielä minuutti vetää viiskolmosta, toivottavasti paremmilla eväillä kuin siihen asti lussuiltu minska.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 776
Eilen oli kyllä ehdottomasti kauden huonointa tuomari työskentelyä ainakin Ilveksen pelissä mitä olen nähnyt.

No meni nää huumorit nyt sentäs suunnilleen tasan, että siitä pisteet.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 757
Eilen oli kyllä ehdottomasti kauden huonointa tuomari työskentelyä ainakin Ilveksen pelissä mitä olen nähnyt.

No meni nää huumorit nyt sentäs suunnilleen tasan, että siitä pisteet.
Kuka sen Clendeningin persesyötön vihelsi? Linjuri? Voi sanoa että perheelleen meni kun ei miniäum tietääkseni ole kielletty kuin kädellä syöttäminen. Ja siitä tilanteesta mistä 5-3 tuli niin olisin varmaan Meselle laittanut myöhäisestä taklauksesta sen hyvittelyn mieluummin kuin Palveen naurettavasta jäähystä. Aina sama kaksikko tuntuu olevan hukassa
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 776
Kuka sen Clendeningin persesyötön vihelsi? Linjuri? Voi sanoa että perheelleen meni kun ei miniäum tietääkseni ole kielletty kuin kädellä syöttäminen. Ja siitä tilanteesta mistä 5-3 tuli niin olisin varmaan Meselle laittanut myöhäisestä taklauksesta sen hyvittelyn mieluummin kuin Palveen naurettavasta jäähystä. Aina sama kaksikko tuntuu olevan hukassa
No tuossahan ne kolme pahinta tulikin.

-Clengening tippuu PERSE edelle kiekon päälle = käsisyöttö

-Witkowski pelaa jääkiekkoa = 2min
-Palve lyö patjoihin eikä todellakaan mikään viikate = 2min
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 445
Eilen oli kyllä ehdottomasti kauden huonointa tuomari työskentelyä ainakin Ilveksen pelissä mitä olen nähnyt.

No meni nää huumorit nyt sentäs suunnilleen tasan, että siitä pisteet.
Eikös se edellinen, ja oliko peräti sitäkin edellinen menny vähä perseelleen joiltain osin ?
Makuasia tietysti voiko olla niin huonoja etteikö vielä vois olla huonompi. Oikeestaan tilannehan pitäis olla niin ettei pelin jälkeen pitäisi puida Tuomari työskentelyä, mutta ku....
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 776
Eikös se edellinen, ja oliko peräti sitäkin edellinen menny vähä perseelleen joiltain osin ?
Makuasia tietysti voiko olla niin huonoja etteikö vielä vois olla huonompi. Oikeestaan tilannehan pitäis olla niin ettei pelin jälkeen pitäisi puida Tuomari työskentelyä, mutta ku....
Niin siis mää en itse ole sellainen joka jauhaa tuomareista. Itsellä ei ole inhokkeja eikä suosikkeja, mutta noi kolme tilannetta nyt jäi mieleen.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 445
Niin siis mää en itse ole sellainen joka jauhaa tuomareista. Itsellä ei ole inhokkeja eikä suosikkeja, mutta noi kolme tilannetta nyt jäi mieleen.
En missään tapauksessa tarkottanu että jauhasitkaan, vaan juuri ettei tarvisi jauhaa. Eli siis hoitaisivat hommansa niin että Tuomareita ei juurikaan edes huomaisi pölhöilyistä.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 730
Niin siis mää en itse ole sellainen joka jauhaa tuomareista. Itsellä ei ole inhokkeja eikä suosikkeja, mutta noi kolme tilannetta nyt jäi mieleen.
Mulla sama, en ole innokas arvostelemaan tuomareita ja itsekin aikanaan viheltänyt aika paljon junnuja, alasarjoja jne.
Mutta kyllä tuossa lopussa näki surullisen selvästi, kuinka pasmat sekos täydellisesti, kun huomasivat itse, että Witkowskin jäähy oli aiheeton ja sitten paikattiin ihan väkisin tilannetta sillä Palveen jäähyllä, mikä ei tietenkään ollut lähelläkään jäähyn paikkaa. Täytyy antaa posia siitä, että Ilves pysyi suht rauhallisena tuon jälkeen, niin ottelun loppu ei karannut täysin käsistä, siihen oli kasassa ainekset.
 

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Viestejä
1 763
Se Witkowskin tilanne oli oikea oikeusmurha ja eräänlainen respect my authority tilanne, jos siitä olisi halunnut päteä, niin olisi Mesenkin pitänyt lähteä. Oli jo kuitenkin tulossa 5-4.
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 576
Se Witkowskin tilanne oli oikea oikeusmurha ja eräänlainen respect my authority tilanne, jos siitä olisi halunnut päteä, niin olisi Mesenkin pitänyt lähteä. Oli jo kuitenkin tulossa 5-4.
Eikös tuossa tilanteessa Meskanen taklannut vihellyksen jälkeen Tapparan pelaajaa, ja siitä sitten Witkowski kävi huomauttamassa? Meskasella ja taklauksen kohteella ei ollut mahdollisuutta tietää että jäähy on tulossa, kun Levtchi teki rikkeen aivan toisessa päässä kenttää.

Witkowskille 2min epäurheilijamaisesta käytöksestä oli kyllä aika vitsi, niin oli myös Palveen huitominen jolla selvästi paikattiin tuota aikaisempaa. Virhe korjataan virheellä, perinteistä Liigaa.
 

KAIZΞN

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
363
-Clengening tippuu PERSE edelle kiekon päälle = käsisyöttö

Olin itse aivan varma, että Clendening otti jäähyn tuosta tilanteesta. Piti nimittäin aika hyvin Rauhalan mailasta kiinni. Ehkä tuo käsisyöttö oli kuitenkin meille ihan hyvä "tuomio".
 

Raipen lämäri

Luottopelaaja
Viestejä
1 822

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 550
Eikä oo sattumaa että samat tyypit jatkuvasti tekijöinä. Noin10 pelaajan lista mistä tekijät tuntuu löytyvän jatkuvasti.
 

Ilves ikuisesti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
161
En tykkää kummastakaan pelaajasta, eikä ole Ilveksestä kyse, joten ei väliä mitä rangaistuksia tuli/tulee. Mutta, vaikka Jämsen tuli tilanteeseen kohtalaisen matalassa asennossa, niin kyllä Åsten nostaa kättä joka osuu Jämseniä päähän. Olisi siitä voinut antaa ulosajon.
 

Liitteet

  • Screenshot_20231221_071715_Facebook.jpg
    Screenshot_20231221_071715_Facebook.jpg
    486,1 KB · kertaa luettu: 79

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 747
En tykkää kummastakaan pelaajasta, eikä ole Ilveksestä kyse, joten ei väliä mitä rangaistuksia tuli/tulee. Mutta, vaikka Jämsen tuli tilanteeseen kohtalaisen matalassa asennossa, niin kyllä Åsten nostaa kättä joka osuu Jämseniä päähän. Olisi siitä voinut antaa ulosajon.

Näinpä. Jos vaikka Nyman tai Mäntykivi olisi ajettu samalla tavalla, täällä olisi kamala huuto oikeusmurhasta.

Mutta nyt kun kyseessä on levyttänyt artisti, pelkästään taklattavassa on vikaa. (Mitä en edelleenkään kiistä, molemmat pelaa tilanteen huonosti.)
 

Rantsukoff

Luottopelaaja
Viestejä
2 893
En tykkää kummastakaan pelaajasta, eikä ole Ilveksestä kyse, joten ei väliä mitä rangaistuksia tuli/tulee. Mutta, vaikka Jämsen tuli tilanteeseen kohtalaisen matalassa asennossa, niin kyllä Åsten nostaa kättä joka osuu Jämseniä päähän. Olisi siitä voinut antaa ulosajon.
Lue kurinpitopäätös ja palaa sitten asiaan.
 
Ylös