Liigan tuomaritoiminta

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Viestejä
1 947
Tänään seuraan mielenkiinnolla Aleksi Rantalan otteita vastuun kasvaessa. Kaveri viheltää samaan aikaan sekä Turussa, että Hämeenlinnassa liigan sivujen mukaan, joten pitää ottaa kahden näytön taktiikka käyttöön.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 718
Tänään seuraan mielenkiinnolla Aleksi Rantalan otteita vastuun kasvaessa. Kaveri viheltää samaan aikaan sekä Turussa, että Hämeenlinnassa liigan sivujen mukaan, joten pitää ottaa kahden näytön taktiikka käyttöön.
Siihen kypärän visiiriin luultavasti heijastetaan se toinen peli.
Ei tee edes tiukkaa hoitaa kahta peliä samaan aikaan. Ammatti herroja kun ovat.
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 276
Onko vain mulla tunne, että 90% Ilveksen pelaajia pelikieltojen arvoisesti rikkoneet eivät saa itse pelissä tuomiota lainkaan, mutta jälkeen päin rapsahtaa kakkua.

Ilveksen pelaaja jos lentää pihalle, ei se aiheuta jälipyykkiä lainkaan.

Ilves ei tällä hetkellä juuri hyödy vastustajan sikailuista lainkaan, mutta itseä rokotetaan kyseenalaisesti tasaiseen puoli huumori vitosilla.
 

jäsen J

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
530
Minkä takia,nää linjurit pilkkii perkeleesti? Jos halutaan ammantilaista touhua. Voitas pelata,mikä on nhlssä aloittaja vaihtoon. Ei ole kovin hääppöinen linja ollut. Tällä, kaudella. Arpomista joka tilanteessa.

Ja näin
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 718
Katsokaa kaikki se tilanne uudestaan. Siinä seisoo päätuomari parin metrin päässä ja näkee tilanteen täydellisestä paikasta eikä tuomarilla edes käsi pilki kun kontakti tapahtuu. Siis päätuomari joka seisoo aivan vieressä ei tee elettäkään, että olisi edes harkinnut minkäänlaista jäähyä.
Joku Liigan oma VAR sitten arpoo kaverin pihalle ja yllätys yllätys ei etene kurinpitoon.
Lainasin pätkän omaa tekstiä tuolta Tuulolan ketjusta.
Nyt olisi ihan oikeesti kiva tietää kuka sen Tuulolan siitä pelistä pihalle ajoi? Kun ei se ainakaan se tuomari ollut joka siinä parin metrin päässä tilannetta seurasi. Miten joku tuomareista voi muka nähdä tilanteen paremmin kuin se joka siinä vieressä seisoo? Kyllä tälläiseen tilanteeseen olisi jostain joku vastaus ihan kiva saada.
 

Raipen lämäri

Luottopelaaja
Viestejä
1 821
Onko vain mulla tunne, että 90% Ilveksen pelaajia pelikieltojen arvoisesti rikkoneet eivät saa itse pelissä tuomiota lainkaan, mutta jälkeen päin rapsahtaa kakkua.

Ilveksen pelaaja jos lentää pihalle, ei se aiheuta jälipyykkiä lainkaan.

Ilves ei tällä hetkellä juuri hyödy vastustajan sikailuista lainkaan, mutta itseä rokotetaan kyseenalaisesti tasaiseen puoli huumori vitosilla.
Ihan täysin sama fiilis jäänyt näkemästäni
 

Takaisku

Luottopelaaja
Viestejä
2 402
Alan kallistua sille kannalle, että kaikille kenkää ja korvataan joukolla sokeita aaseja. Ei voi ainakaan huonommin mennä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 718
Alan kallistua sille kannalle, että kaikille kenkää ja korvataan joukolla sokeita aaseja. Ei voi ainakaan huonommin mennä.
Ei mitään ongelmia.
Fi_MFTrXwAArjIP.jpeg
 
Ylös