Liigan tilannehuone

Kyyberi

Luottopelaaja
Viestejä
1 537
Huutista joka tuutista
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 530
Naapurin forkalta napattu klippi:



Juu eihän tossa mitään ole, normaalia kamppailupeliä, eiks nii? Not.

Tästä kyllä edelleen näyttää mailan varsi osuvan takaraivoon/niskaan. Vaikka kuinka painotettiin osuman tapahtuneen hanskalla eikä poikittaisella tuomiossa. Baptistella myös kaksi kättä mailassa ja liike on identtinen kun vetäisi poikkarilla.
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 234
Linja on vedetty, eli kerran saa lyödä jäässä makaavaa niskaan ja se on sallitun kamppailun rajoissa kuten pääkohdissa todetaan, vai?

Vittu mitä paskaa.
Korjataan, että linjaa ei nimen omaan vedetty vaan muutettiin. Ja muutetaan taas riippuen kuka tekee, kenelle ja missä kohtaa peliä, tai mitä peliä ja jääkö kaveri maahan vai ei ja valitetaanko jälkikäteen vai ei.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 522
Korjataan, että linjaa ei nimen omaan vedetty vaan muutettiin. Ja muutetaan taas riippuen kuka tekee, kenelle ja missä kohtaa peliä, tai mitä peliä ja jääkö kaveri maahan vai ei ja valitetaanko jälkikäteen vai ei.
Tällä menolla pudotuspeleissä tulee todella rumaa menoa, toivotaan ettei ketään satu pahasti.
 

Veisun Höylä

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
319
Mitä helvettiä? Yksi peli! Ei jumalauta toi pumppu on rikki.. Mä oon alkanut kanssa kallistuun sille kantille, että tämä on taitavaa pelisilmää Rikulta! Tuntuu, että osa tuomareista pelkää jo tuota sekopää ruotsalaista ! Pitäiskö Pendon, Villen ja Tommin kanssa alkaa huuteleen tuolla vähän fuck you juttuja... ottaa siitä 10k sakkoa (mikä Tapparalle ihan karkkirahoja) ja saada kaikki varpailleen. Joku Kemiläisen läskipää saa huitoa tuolla ihan miten sattuu ja kukaan ei siihen puutu:) Vitsi kun joku Seppo Mäkelä viheltäisi vielä niin se varmaan sanoisi Rikulle, että ": pidä nyt hurri se turpasi kiinni.. :"
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 046
Faktahan on, että kurinpito veti (tässäkin) keississä ihan päin helvettiä ja lähinnä siksi, että 1) Pelsujen raha ei mennyt hukkaan perseilyn vuoksi (ts. oli pakko antaa jotain, kuin näkivät kuinka päin helvettiä itellä meni) ja 2) piti antaa mahdollisimman pieni kakku, jotta ei tuomaristo menettänyt kasvojaan "liiaksi" (vaikka menettikin TAAS ja ihan helvetisti, mutta kurinpito luulee keksineensä tuomaritoiminnan paskuuden häivekoneen).

Itse olisin antanut viisi, odotin 1-2.
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 119
Tuntuu, että osa tuomareista pelkää jo tuota sekopää ruotsalaista ! Pitäiskö Pendon, Villen ja Tommin kanssa alkaa huuteleen tuolla vähän fuck you juttuja...

No ei kai siellä sentään niin munattomia dumareita ole, että tuollaisia juttuja pelkäävät. Samanlaista tekstiä tulee ihan kotimaisella kielellä varmaan jokaiselta valmentajalta, ei kai Grönborg nyt ketään sentään ole uhkaillut.
 

Kolmosvahti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
222
Oma näkemys on, että Liiga tällä vain suojelee ammattituomareita (Boman ja Kova) antamalla vain yhden pelin kakkua.
Kyllähän se tyhmältä näyttäisi, kun kaverit antavat 2min tapauksesta, jonka itse vielä katsovat videolta, josta myöhemmin annettaisiin 5+ peliä (niin kuin olisi kuulunut).

Jos kurinpidon mielestä ihan oikeasti kerran saa lyödä niskaan ja toisesta voi ehkä jo rangaista, niin ollaan erittäin vaarallisilla vesillä pelaajien terveyttä ja kuria ajatellen.
 

Kaukofani

Luottopelaaja
Viestejä
2 976
2 minuuttisen arvoinen pikku kolttonen. Videolta katottiin.

T. Boman ja Kova
Ei jumalauta ja nää samat pellet puhaltaa illasta toiseen…. On pojilla ihme suojatyöpaikat….ja kurinpito rinta rottinkilla tästä suuresta tuomiosta käsittämätöntä pelleilyä tämä on…
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 530
Oma näkemys on, että Liiga tällä vain suojelee ammattituomareita (Boman ja Kova) antamalla vain yhden pelin kakkua.
Kyllähän se tyhmältä näyttäisi, kun kaverit antavat 2min tapauksesta, jonka itse vielä katsovat videolta, josta myöhemmin annettaisiin 5+ peliä (niin kuin olisi kuulunut).

Jos kurinpidon mielestä ihan oikeasti kerran saa lyödä niskaan ja toisesta voi ehkä jo rangaista, niin ollaan erittäin vaarallisilla vesillä pelaajien terveyttä ja kuria ajatellen.
Tätä pidän itse paljon todennäköisempänä kuin mitään Tapparan suosimista. Tuo tuomarihomma ollut vielä tapeetilla nyt niin ei ole varaa fiaskoon.
 

Kyyberi

Luottopelaaja
Viestejä
1 537
Eipä oo Twietteirn kommenteissakaan paljoa puolusteluja
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 299
Ei jumalauta ja nää samat pellet puhaltaa illasta toiseen…. On pojilla ihme suojatyöpaikat….ja kurinpito rinta rottinkilla tästä suuresta tuomiosta käsittämätöntä pelleilyä tämä on…
Bomanilta tänään jalkasyöttö Ilveksen toiseen maaliin ja Kovalta käsisyöttö Sportin toiseen maaliin.
 

Diego de la Vega

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
608
Oma näkemys on, että Liiga tällä vain suojelee ammattituomareita (Boman ja Kova) antamalla vain yhden pelin kakkua.
Kyllähän se tyhmältä näyttäisi, kun kaverit antavat 2min tapauksesta, jonka itse vielä katsovat videolta, josta myöhemmin annettaisiin 5+ peliä (niin kuin olisi kuulunut).

Jos kurinpidon mielestä ihan oikeasti kerran saa lyödä niskaan ja toisesta voi ehkä jo rangaista, niin ollaan erittäin vaarallisilla vesillä pelaajien terveyttä ja kuria ajatellen.
Amen
 
Ylös