Liigan tilannehuone

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 299
Toivottavasti joku vetää tota Penaa niin että sattuu. Lakia kun ei enää ole nii silmä silmästä.
 
Viestejä
1 856
Toivottavasti tämäkin päätös kääntyy Ilveksen voimavaraksi, sillä juuri nythän näyttää siltä, että tämä B.B.-hahmo nöyryyttää meitä.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 010
Ehdotan ettei nimeä Ben Blood enää oteta esille, hän on vain yksi pelaaja ja vieläpä sellainen johon ei kannata keskittyä. Jos hänestä on pakko ohi mennen mainita, niin käyttäkäämme sanaa " rotta ".. hän on itse sellaiseksi tunnistautunut ja Liigakin oikein virallisen tittelin myöntänyt.
En kunnioita kyseistä käyttäytymistä, kova peli on asia erikseen.

En silti ehdota Floridan vanhaa käytäntöä heittää rottia jäälle :)
 
Viimeksi muokattu:

-sk-

Luottopelaaja
Viestejä
1 451
Blood on raskasjalkainen, hidas ja kömpelö ärsyttäjä. Lahtelaisille ei kannata antaa yhtään ylivoimaa ikivanhan kehäraakin kouluttamisesta, luistellaan vaan ohi maalintekoon.
Näin sitä todettiin myös ennen torstain peliä. Kukaan ei käynyt kuittaamassa Bloodille mitään Suomen kohtelusta, ja yleisökään ei antanut yhtään painetta. Ikivanha kehäraakki kiitti ja teki vaivaiset 2+1 ja upotti Ilveksen.

En todellakaan halua että kukaan tarkoituksella vahingoittaa kaukalossa ketään, mutta kyllä itse olen sitä mieltä että joka kerta kun on mahdollista taklata lujaa se pitää tehdä. Lisäksi verbaalista painetta niin paljon kuin ehtii. Virtanen puhui ennen edellistä peliä aivan oikeista asioista, kun sanoi että joukkue ei ota yhtään taka-askelia ja että kapteenia puolustetaan viimeiseen asti. Harmi että kyse oli pelkästä puheesta, koska aika pehmeäksi Ilveksen esitys jäi kentän puolella.
 

Eemeli Fucking Finland

Luottopelaaja
Viestejä
2 429
Tuntuu siltä että ihan mitä vaan Blood tekee,se on sallittua.....
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 348
Tässä videota Jasekin ”potkaisusta”


Ei tuossa kyllä mitään rangaistavaa ole, ei polkenut terällä, vaan riuhtaisi vaan jalkansa pois.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 204
Eiköhän siitä Nymanin naamaan osuneesta poikkarista tule pelikielto Pellujen jätkälle. Pääsee Tappara nauttimaan, kun pelissä ei tullut ulosajon arvoisesta tilanteesta mitään.
 
Ylös